Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: kun je niet zitten tijdens het schminken???
    als je wat onderuit gezakt zit met kussens in je rug is je buik ook gewoon mooi rond en geheel te schminken.

hier vandaag een niets doen dagje!
    heb een was in de droger zitten en dat is het voor vandaag denk ik.
    heb tot 12 uur geslapen hihi. mn ventje heeft gezegd dat ik niet mocht gaan stogzuigen vandaag dus dat zal ik maar braaf doen dan, al erger ik me aan het zand in huis doordat de hond gisteren weer lekker onder de modder zat.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Problem solved! Ik kan zitten indien nodig en ik zorg dat ik m'n bekkenband om doe, dus gaat goed komen. En ach, als ik de dag er na wat meer last heb, dan is het gewoon helaas pindakaas!
    Vind ik ook niet ik alles aan me voorbij moet laten schieten..Dus ga het doen!:D

Oeh lekker Naomi uitgeslapen! Hier ook tot kwart voor 12! Een gat in de dag. Geniet van je rustig dagje en rust lekker uit:)
    Hier ook niet veel, over twee uurtjes komt manlief alweer thuis van z'n werk:)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    lekker zeg dat manlief dan al thuis komt!!
    die van mij is er om half 6 en is om kwart over 6 weer weg:p

hihi jij ook al zo lang geslapen lekker he:p

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Je ziet je mannetje dus weinig vandaag! Erg of vind je dat wel lekker?

Ja lang geslapen..voel me nu duf, haha! Maar was wel lekker..en nodig denk ik. Nog weekendplannen???

Hier niet veel, manlief gaat nog wat klussen hier in huis morgen en verder hebben we niets. Wel lekker!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: vind het wel jammer dat ik hem zo weinig zie maar ja het is niet anders! rond 9 uur is ie weer terug thuis en ik vermaak me wel met de tv hoor hahaha.

weekendplannen: morgen hele dag werken:p en zondag middag willen mn schoonouders op bezoek komen. dus voor de verandering druk druk druk!

ik kijk uit naar de 1e weken na de bevalling hahaha mn ventje neemt 2 weken vakantie op dus dan zijn we eindelijk eens samen (nou ja met zn 3'en dan).

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Drukdrukdruk dus;)

Hier zijn we er nog niet over uit hoe en wat na de bevalling. Manlief neemt de week dat ik beval gewoon vrij waarschijnlijk. Hangt ook even af hoe en wat met kraamzorg, anders gaat hij halve dagen werken.
    Zien wel:) Begin maart heeft hij sowieso een weekje vrij i.v.m. de carnaval, dus dat is wel lekker! Merk wel dat we er nú al voor moeten waken dat we tijd voor ons 3en hebben tegen die tijd.. M'n zusje was zich al aan het opdringen bij de eerste dagen na de bevalling..én ik weet nu al dat ik daar géén zin in heb! Ze wou zelfs al bij de bevalling zijn. Mooi niet dus! Zehoren het allemaall pas als onze kleine meid er is!

Hebben jullie trouwens al geboortekaartje besteld naomi, of zelf maken ofzo? Wij gaan 'm denk i kmet 28 weken bestellen. Hebben we dat ook weer gehad!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi hier is ook alleen mn man bij de bevalling verder wil ik er helemaal niemand bij hebben!
    die horen het inderdaad wel als ze er eenmaal is.

de geboortekaartjes hebben wij al besteld! de enveloppen liggen al klaar. nou alleen de kleine nog en dan kunnen de kaartjes ook besteld worden.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha hier hoef ik er ook verder niemand bij te hebben dan manlief..vind het bevallen al een hele ervaring an sich!

Oeh de enveloppen liggen al klaar, leuk zeg!! Hier de adressenlijst al bijna klaar. Adressen worden gedrukt op de envelop, dus geen schrijven hier. Ga ze dus over 2,5 week bestellen, dan is het alleen nog de juiste dingetjes doorgeven als de kleine er is!

Zo, ik ga me eens douchen, anders zit ik nog in m'n pyama als manlief er is.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ik heb vandaag ook lekker makkelijke kleren aangetrokken hoef toch niet naar buiten, stuur straks mn man wel ff om een rondje met de hond.

ja de bevalling is inderdaad een hele belevenis denk ik maar heb er echt onwijs veel zin in haha echt stom want ik weet dat het echt pijn gaat doen maar toch heb ik er zin in:p

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Zucht, steun, kreun. spugen, verkouden dus dat zegt genoeg. Heel weekend werken dus ben benieuwd hoe dat gaat!
    Meiden fijn weekend x

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    beterschap meissie!!!

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha écht zin in de bevalling is een groot woord..zie er niet echt tegenop, maar fijn lijkt het me niet. Wel nieuwsgierig:D

Enjoylive: Beterschap meis!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    het lijkt mij zo mooi (en pijnlijk:p) om mee te maken!!
    zag er eerst tegenop maar ben er nu klaar voor hoor hahah.

bij de kruidvat kun je trouwens kortingsbonnen aanvragen!!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @ Naomi: Wat voor 'n kortingsbonnen?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pak luiers gratis, iets van zwitsal en zwitsal mama met 40% ofzo. lepeltjes met korting, kleren met korting.

heb ze nog niet in huis dus weet het niet precies...

hier fototje gemaakt van het 1e pakje wat ons meisje aan krijgt!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hoe moet dat dan met die kortingsbonnen?

En laat zien dat eerste pakje!:D

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi sorry ik was lekker vaag bezig:p
    was ook met meerdere dingen tegelijk bezig hihi.

voor die kortingsbonnen moet je even op de site van de kruidvat kijken, en dan kopjes baby en peuter, dan baby en mama kortingsbonnen ofzo staat ver onderaan in het midden.
    even je gegevens invullen en dan krijg je ze als het goed is thuis gestuurd!

hierbij een foto van het pakje. links is maat 50 rechts is 56, het ligt er dus een beetje aan hoe groot ze is maar ik verwacht het rechtse pakje haha.

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dat kan gebeuren;) Ik zal eens gaan kijken op de site!

Oehhh leuke pakjes!
    Wij hebben hier nu 1 setje maat 50 en 56 1 setje, maar weet nog niet of het dit wordt.
    Verder heb ik niets in 50, jij wel? Is zo bijgehaald denk ik dan als het moet..en ja..als ze echt gaan inschatten dat ze klein is ga ik vantevoren nog wat halen.

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heb de kortingsbonnen besteld!:D

Ga nu lekker met manlief bankhangen en tv kijken met wat lekkers d'r bij:)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee dat setje op de foto is ook hier het enigste maatje 50!
    als het te groot is kun je het altijd omslaan ;)
    de meeste babys hebben gelijk 56, als ze vroeg worden geboren soms 50 vandaar dat ik maar 1 setje heb. het is inderdaad zo bijgehaald hoor!

ik ga ook tv kijken :) the voice of holland begint!

Deel Deze Pagina