Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dan ben ik zo gek nog niet;) haha! Hier blijft het dus ook n.a.w. bij een setje in 50. Heb nu 4 setjes in 56 ofzo en de rest in 62. We zullen 't wel zien;)

Hier net ook the voice of holland gekeken!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Goedemorgen,

Hier lekker met z'n twee uitgeslapen tot half 10, heerlijk. Mannetje is nu aan het klussen hier in huis. Ik probeer zo maar een beetje op te ruimen. Het is echt herfstweer hier, bah! Alhoewel, vind het wel mooi om te zien al die gekleurde bladeren:)

3. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hej dames!

Vandaag is mijn mannetje weer... werken.. hij moet officieel tot 3.
    Maar het is nogal druk dus verwacht dat het wel weer later word :(.
    Ik heb net al gepoetst en zit nu een beetje sims 3 op de xbox te spelen! hihi!
    Verder weinig nieuws hier.

Hoe gaat alles verder met jullie?

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier moe, terwijl ik toch wel redelijk geslapen heb vannacht.
    Beetje opgeruimd zo ver dat het ging en eigenlijk niet veel gedaan.
    Nu lekker eten met m'n mannetje en dan weet ik het nog niet..ben bang dat we op tijd in bed liggen!

5. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hoi hoi dames!

Hoe gaat ie met jullie?

Hier een lekker lui dagje, manlief moet vanavond de nachtdienst in dus we doen lekker rustig aan.
    Pff ik voel me misselijk joh! En mijn buikje/darmen zijn verschrikkelijk aan het borrelen.. bah!
    Niet fijn!

Geniet van jullie zondag!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Toch niet ziekjes aan 't worden? Hoor alleen maar dat (buik)griep heerst!

Hier vandaag te veel gedaan. Dacht vanochtend, hm, het gaat wel..Dus huis hier aan daar aan kant gemaakt, maar dat was niet zo'n slimme zet. Eigenlijk de hele middag al pijn gehad:( Na ja, eigen schuld, dikke bult. Zometeen eten en daarna krijgen we nog bezoek:)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai vanaf hier!

druk weekend gehad (alweer)..
    gisteren hele dag gewerkt en daarna uit eten geweest want morgen zijn we 6 jaar samen :D
    maar het eten viel behoorlijk tegen en mn buik was weer lekker bezig :(
    thuis lekker op de bank gaan liggen met een pittenzak en toen werd de pijn minder gelukkig.

vandaag naar de intratuin geweest en wat dingen gekocht om een krans voor buiten te maken en een kerstkleed voor over de voet van de kerstboom hihi. vorig jaar waren we te laat nou gelukkig niet:p
    daarna nog een uurtje naar het bos geweest, wat deed mn rug weer pijn daarna :( maar ja niets meer aan te doen nu.
    daarna het huis opgeruimd, konijn verschoond en nog wat schoon gemaakt in huis. toen kwamen mn schoonouders nog even op bezoek hihi.
    misschien komen vanavond mijn ouders nog ff langs.
    dus druk druk druk weer.

morgen weer hele dag werken maar savonds gelukkig een keertje thuis!
    nog 3 weekjes en dan met verlof!!!!!!!!!!!!! wat gaat de tijd snel zeg :D

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi naomi toch..drukdrukdruk! Jij hebt ook echt geen rust in je kont;) Nog eventjes doorbijten en je hebt lekker verlof!

Hier weinig nieuws, nog last van m'n rug..nu lekker in bed en zo slapen!

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke, ik hoop het niet dat ik ziek word!

Ik ben weer aan het werk, 3kwartier later als anders.. heerlijk!
    Normaal begin ik om 7.15 nu om 8uur!
    Omdat Manlief nachtdienst had en ik ons hondje uit moet laten dan had ik geen zin om al om half 6 mijn bedje uit te moeten! hihi!
    Nu kon ik lekker wat langer slapen!

Hoe veel dagen na de eisprong kan je ongeveer testen?
    Ik zit er over na te denken, en het te berekenen maar ik snap het even niet meer! haha!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: 14 dagen na je ei kun je ongeveer testen ;)
    lekker hoor een keertje later beginnen!

@lonneke: nee ik heb echt weinig rust momenteel, als ik even ga zitten krijg ik vaak weer de neiging op te staan en iets te gaan doen:p

hier alweer vanaf 7.15 uur aan het werk, pffff ben nu al moe!

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Naomi, Dankje voor het antwoord!
    Wel rustig aan doen he!
    Succes met werken ;)

:) Net heeft mijn zus haar 1e echo weer gehad!
    Ik word voor de 2e keer tante! 30Mei is ze uitgerekend! :D
    Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!! Hihi!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: ja hoor ik kan nu weer even heerlijk rustig aan doen.
    leuk dat je voor de 2e keer tante wordt!! ik ben mei dit jaar voor de 2e keer tante geworden hihi.

13. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Naomi,
    Gelukkig maar! Moet je echt doen he ;)
    Ja echt ben echt zo trots!

Mijn zus kan ook niet wachten tot ze tante mag worden!
    Toch bijzonder vind ik het!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    weet je zus dat jullie bezig zijn??

mijn zus was ook dol gelukkig toen ze hoorde dat ik zwanger was, ze heeft me dood geknuffeld en moest huilen haha vond dat wel super lief!

15. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Ja Mijn zus weet dat we bezig zijn.

Kreeg zaterdagavond nog even weer een steek van mijn schoonvader...
    "Ik hoop toch echt dat jullie wachten tot *manlief* klaar is met zijn opleiding.
    Maar ik neem aan dat jullie wel zo slim zijn. "

Later met manlief overgehad. Hij zei: "Ze moesten eens weten! muhaha! "
    Dus hem doet het niet zoveel ;)

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Naomi: Schattig die kleertjes echt super lief.

@ Mama2Be: Haha je schoonvader moest idd eens weten :p! Je moet doen waar jullie je goed bij voelen. Mijn vader zou ik liever hebben gewild dat ik had gewacht tot ik een vast contract had. Maar nu het eenmaal zo is vind hij het toch wel erg leuk.

@ All: Net ff de huisarts gemaild want kan alleen nog maar op bed liggen omdat ik zo verslapt ben. Ik hou niks binnen echt alles komt eruit. Heb al homeopatische druppels geprobeerd maar ook die moeten er direct uit. Hopelijk krijg ik medicijnen, ben dit weekend ook niet wezen werken dat was echt geen doen. Zat meer op de wc dan ergens anders. Naomi en Lonneke hebben jullie ook zo erg moeten spugen eigenlijk?

Fijne dag groetjes,

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: ow dat is ook wel leuk, kun je het delen met je zus! hopelijk ben je snel zwanger dan zijn jullie een tijdje samen zwanger :)
    en als het zover is vind je schoonvader het vast geweldig hihi, als jullie het nu willen is het prima he ;)

@enjoyllive: ik heb nooit hoeven te spugen (ja 2 weken voordat ik zwanger werd hahaha door een buikgriepje).
    seabands schijnen te helpen bij misselijkheid. zijn soort van armbandjes die ergens druk op geven zodat de misselijkheid minder wordt, kun je halen bij de etos volgens mij.

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Lekker uitgeslapen voor jou doen dus! Wat leuk dat je voor de tweede keer tante wordt, proficiat! En ach je schoonvader, ik snap wel de beredenering van het hebben van vastigheid e.d., maar aan de andere kant je weet vantevoren niet hoe het zwanger worden zal verlopen. Dus als je gevoel zegt we zijn er klaar voor, lekker doen dus!
    En zoals Naomi al zei, hou 14 dagen na eisprong aan als NOD.
    Haha en over tante worden..ik hoop dat dat hier nog een aantal jaren gaat duren! Heb 'n zusje van 16;)

Naomi: Jij bent me d'r een! Gelukkig is het nu echt voor je aftellen tot je met verlof gaat:)

Enjoylive: Ah jee, ben je ziek van 't zwanger zijn of ziek dat je een griepje hebt? Of heb je geen idee? Dat misselijk zijn en spugen heb ik eigenlijk nauwelijks gehad. (Ja, twee dagen voordat ik testte kwam alles via alle kanten eruit..buikgriep, want manlief had het twee dagen daarvoor ook al) Wel eens beetje misselijk geweest, maar dat was het ook, gelukkig! Goed van je dat je in ieder geval de huisarts hebt geraadpleegd, want dit is natuurlijk ook geen doen! Beterschap!
    Hoe is het nog met je voet trouwens?

Hier redelijk geslapen. Paar keer wakker geweest, maar viel nog mee. Heb overigens het idee dat ik weer wat vermoeider aan het worden ben (net zoals aan het begin van de zwangerschap). Had niet verwacht dat dat weer zo 'vroeg' om de hoek zou komen kijken.
    Vandaag weer naar de fysio. Bekkenband geeft veel verlichting, maar ben benieuwd wat de fysio nog wil..kan niet echt veel meer voor me betekenen gaf ze aan. We zullen zien!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi nee dan is het voor jou te hopen dat je nog even geen tante wordt ;)
    hier een oudere zus dus dat kan wel weer een keertje al wachten ze nog wel even denk ik.

ik werd rond die tijd ook weer moe, het is nu wat minder maar ik slaap dan ook erg lang als ik kan.
    suc6 bij de fysio straks!

20. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Naomi, dat hoop ik wel ja! Dat hij nog weer bij "trekt!" haha!
    Het doet je toch wat als iemand dat zegt.
    Ja idd! Samen zwanger zijn zou toch wel leuk zijn!

@L0nneke, ik snap zijn punt ergens wel. Maar Manlief heeft alwel een vaste aanstelling. Tenzij het helemaal spaakloopt met zijn opleiding maar dat zou wel heel gek zijn ;)!
    Haha ik hoop inderdaad dat je zusje nog even wacht dan!
    Mijn zus is 25 ;)

Net een gesprek gehad met mijn nieuwe leidinggevende.
    Soort kennismakingsgesprek.
    Was een positief gesprek. Mocht hij mijn contract nog weer gaan verlengen, dan doet hij dat sowieso met een half jaar! :D !

Deel Deze Pagina