Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    #21 mamma2be, 10 okt 2010
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
    Nou de rode duiveltjes hebben zich hier gemeld...

:(

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh shit :( balen mamma2be.....

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Toch nog even snel tussendoor;)

Mamma2be: Jammer, balen! Op naar de volgende ronde!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Pfff..hier twee verjaardagen gehad! Helemaal kapot nu en pijn in mijn lijf..was dus weer te veel van 't goede vandaag! Ga nu lekker tv kijken en proberen te slapen. Hoop op een goede nacht!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mamma2be: balen!!! op naar de volgende ronde dan....

@lonneke: rustig aan doen he meis..

ik zal de beloofde echo foto van vorige week toevoegen heb hem eindelijk op de pc staan. mn buikfoto komt zometeen....

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    stom bijlage vergeten hihi hier echt ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en hier de buikfoto ;) is ie gegroeid?

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Ein-de-lijk, haha nee grapje! Leuke foto van jullie kleine meid, is alleen wat donker, dus kan hem niet superduidelijk zien!
    En je hebt echt een mooi buikje, morgen al 28 weken bij jou, wat vliegt de tijd!

Hier doe ik rustig aan, vannacht weer een beroerde nacht gehad, pijn en veel liggen piekeren.Gisteren nog een goed gesprek gehad met een vriendin van me en met manlief en met de beroerde nacht erbij heeft het me doen besluiten om me volledig ziek te melden.
    Ik kies voor mezelf en de kleine en hoop dat ik na de bevalling snel hersteld zal zijn van m'n b.i.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja klopt kwaliteit van de echofoto zelf was al niet super dus beter krijg ik hem niet. apparatuur daar was ook slecht dus hij is niet echt scherp!
    maar je kunt goed zien dat onze kleine meid goed gegroeid is :)

inderdaad morgen alweer 28 weken :D is ze levensvatbaar :) maar hopelijk blijft ze nog minimaal 9 weken zitten...
    ben ook erg blij met mn buikje en twijfel nu eindelijk niet meer of dat mensen denken dat ik gewoon dik ben hihi.

jij morgen alweer 23 weken gaat lekker snel he...

oei oei volledig ziek melden, balen dat het zo slecht gaat meid! maar ik geef je groot gelijk dat je voor jezelf en de kleine kiest!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Je kan er toch écht niet omheen dat je zwanger bent hoor Naomi!:D En inderdaad, dat de kleine meid nog maar even blijft zitten:) Lijkt me wel fijn gevoel dat de 'grens' qua levensvatbaarheid is bereikt!

Ik ben ook alweer blij dat het morgen 23 weken is! Begint op te schieten, de dagen gaan maar langzaam, maar vind de weken voorbij vliegen!

Het is niet anders dan volledig ziekmelden. Fysio heeft me ook weer flink 'aangepakt' en zegt als ik zo doorga, dat ik na de bevalling nog meer pech kan hebben. én als er iets is wat ik niet wil is dat ik na de bevalling nog met de 'ellende' zit te kijken.
    't is een hele stap voor me, maar ben trots op mezelf dat ik de knoop heb doorgehakt!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik vind het ook super goed hoor van je dat je het hebt kunnen doen!! het is niet niets om je volledig ziek te melden.
    en inderdaad zit je niet te wachten op die ellende na de bevalling, dan wil je zo snel mogelijk de oude zijn.

hihi nou de dagen vliegen hier ook voorbij vind ik!! nu heb ik een giga druk weekend gehad dus dat scheelt, en deze week zal helaas niet anders zijn.
    we hebben nu ook weer problemen met mn schoonmoeder erbij dus mn ventje is ook helemaal gesloopt en ik kan hem daar helaas niet bij helpen....
    gisteren zat ie met de tranen in zn ogen maar ik kan weinig voor hem betekenen, ik had de situatie al aan zien komen en heb hem dat paar dagen geleden gezegd dus gelukkig kwam de klap minder hard.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ah jee, problemen met schoonmoeder, klinkt niet best!
    Hoe was je weekend trouwens, was de beurs gisteren een beetje leuk of viel 't tegen?

Succes deze week met alle drukte!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de beurs was erg leuk gisteren!! we hebben er 4 uur rond gelopen dus ik was gisteren aardig moe hihi.
    het bedrijfsuitje zaterdag was ook heel leuk, het koken was leuk om te doen! alleen het opeten niet hahaah want ik vond het merendeel niet lekker hihi. de boottocht mochten ik en mn ventje niet mee ik vanwege zwangerschap en hij vanwege rugklachten, het ging er nogal heftig aan toe zeg. 110 km/uur scherpe bochten en je klapt elke keer natuurlijk op het water pffff. je zat ook goed vast en had beugels om je vast te houden hihi.

tja problemen met schoonmoeder, ze heeft problemen met zich zelf ;) ga het hele verhaal niet op internet zetten maar ze heeft zich op laten nemen bij het GGZ ivm anorexia en geen zelfwaarde. nu is ze alleen nog maar achteruit gegaan sinds ze daar zit, en gisteren gaf ze dus aan dat ze geen zin meer in het leven had :( dus die vader heeft gisteren een behoorlijke klap gekregen.

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Pff heftig dus! Een familielid met psychische problemen is altijd lastig. Hier helaas herkenbaar, maar dan schoonvader.
    Wel schrikken dat het met haar niet beter gaat, bij een opname verwacht je toch wat vooruitgang! Tenminste..dat zou ik hebben.
    Sterkte!

Fijn dat de beurs in ieder geval leuk was! Bedrijfsuitje dus wat minder, hadden jullie dan zoveel 'speciaal' eten of ben je een moeilijke eter? ;) Jammer dat jullie niet met het boottochtje meekonden, maar jezus, dat ging dus wel erg hard..110 km/u!!
    Vandaag een beetje rustdag bij jou of meteen echt weer volle drukte?

Hier is 't maar saai, verveel me! Ga over 'n uurtje nog maar eens een proberen een middagslaapje te doen.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    je verwacht inderdaad vooruitgang maar van begin af aan zag ik achteruitgang. had het er van de week met mn schoonzus over en een paar dagen later komt er dus uit wat wij al vermoedde....
    hopelijk komt het allemaal nog goed.

ik ben een moeilijke eter:p we hadden een amuse van paksoi met gamba (lust ik beide niet), voorgerecht was gegrilde rode biet met 1 of andere franse kaas die ik dus niet mocht en sinaasappelsausje, rode bietjes enkel vind ik dus ook niet super hihi, daarna gevulde parelhoen (erg lekker alleen de vulling was te scherp van smaak door de munt en mosterd) helaas was mijn stukkie vlees niet helemaal gaar :( daar zaten ook aardappelschijfjes uit de over en wortelcreme bij die waren gelukkig wel lekker, en als dessert een soort chocolade muffin die was echt heerlijk!! met muntsorbetijs maar die vond ik dan weer niet lekker hihi.

hier vandaag weer hele dag aan het werk ;) om kwart over 7 stonden de kids er alweer en vanavond ff snel eten en naar de frisbee met de honden dus druk druk druk. morgenochtend gelukkig even niets en vrijdag ook vrij de rest staat van sochtends 7.15 tot savonds laat vol gepland pfffffffffffffff.

gelukkig kan ik vandaag en donderdag redelijk rustig aan doen, dat scheelt een hoop!!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het was dus wel wat 'specialer' eten ;)

Hier overigens ook nog een nieuwe buikfoto, is alweer van paar dagen geleden, maar goed!

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Moet ik natuurlijk wél de foto toevoegen..

18. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Heftige verhalen meiden!
    Bah!

Wow!! Mooi buikkie hoor! :D

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha ja het was wel wat specialer eten ja.

mooi buikje hoor lonneke!!!

hier net ff een uurtje mn ogen dicht gehad, ff plassen en dan ff een half uurtje denk ik was toch wel erg lekker hihi.

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Mama2be: Vervelend meis, maar kop op jou tijd komt ook zeker weten :D!

@ Lonneke: Wat goed dat je nu volledig in de ziektewet zit. Wat zeiden ze op je werk?
    Was het al lang bekend dat het b.i was dan of heb ik wat gemist? Dat lijkt mij ook moeilijk hoor stel dat ik b.i krijg. Bedoel zit nu ook zo 6 wkn in totaal in de ziektewet denk ik en als ik er dan straks weer al in moet en dat in mijn eerst werk jaar straks verlengen ze mij contract niet? Hoe lang werk jij al op je werk?
    En je buik is echt mooi buitengewoon. Mijn vader was toch wel erg blij. Maar hij zei ook ik denk nog wat ouderwets en ik zie ook de gevaren wat betreft werk enz. Maar later op de avond kreeg ik nog een sms met daarin toch wel echt super hoor opa worden :D! Mijn moeder was door het dolle, ze belt iedere dag dat ze het zo moeilijk te bevatten is omdat je natuurlijk nog niks ziet enz!

@ Naomi: Wooo je buik is naar mijn idee wel gegroeid hoor. En problemen met schoonfamilie zijn erg herkenbaar. Ik heb zelf geen contact meer met mijn schoonmoeder en mijn vriend ook niet ( met zijn moeder dan ).
    Maar na het verteld te hebben aan zijn vader stond zijn moeder de dag erna aan de deur met een cadeautje. Een groen shirtje van lief met de tekst stoer. Wel erg leuk maar vind het raar dat er voor contact een zwangerschap nodig is.

@ All: Hier weer met het voetje omhoog. Is toch echt niet goed als je er al teveel mee wilt doen!
    En wat een super mooi weer heerlijk!

Deel Deze Pagina