Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha allemaal in de ban van foto's lezen;)

Hier aan 't wachten tot manlief thuis komt..Zojuist al wat soep gegeten want ik verging van de honger! Administratie is weer bijgewerkt (was niet veel..) en beetje de kast opgeruimd.
    Vanavond niet veel op de planning staan gelukkig:)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier vanavond ook een keertje thuis heerlijk!!!!

manlief gaat vanavond een begin maken aan het geboortebord zodat mijn vader de tekening erop kan maken :)

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oehh en wat voor iets gaat het worden? Of mogen we dat niet weten:D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja hoor ;)

het wordt een plaat met een grote tekening van woezel en pip.
    als je die googelt kom je hem vast wel tegen. allebei de hondjes met een bot vast en in dat bot komt haar naam te staan :D

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh die ken ik ja! Die is leuk! Woezel en pip zijn ook superschattig!
    Helaas hier in de buurt heel populair, woezel en pip.

Hier net gegeten, nu uitbuiken! Straks Benelux next top model kijken(A)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja volgens mij zijn woezel en pip overal populair:p

hier net terug van mn paranormaal genezer.
    mijn rugpijn komt door de zwangerschap en ik moet het nog rustiger aan gaan doen zei tie.
    de buikpijn die ik soms heb zou heel goed het indalen van de kleine kunnen zijn, maar dat kon hij niet garanderen.
    ook heeft hij zich een beetje versproken haha, het kwam erop neer dat hij niet verwachtte dat de kleine nog 9 weken zal blijven zitten. zoals wij al vermoeden zal ze eerder komen :p

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat een verrassing Naomi, rustiger aan doen;) Haha!
    Heb jezelf een vermoeden wanneer jullie kleine meid zich gaat melden? Ben benieuwd! Denk je dat je 2011 gaat halen?:D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee ik verwacht rond de 27e december tussen kerst en oud en nieuw dus.
    er is tot nu toe nog niemand die denkt dat ze in januari komt haha.

ja inderdaad verrassend:p maar zal het nu toch echt moeten gaan geloven en het ook echt gaan doen.
    donderdag ga ik met de moeder van de kids even praten, even kijken of ik daar niet in huis mag gaan oppassen, dat is dichtbij school en dus te lopen voor mij en de kids zullen zich makkelijker vermaken met hun eigen speelgoed.

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Naomi, oh dat is wel spannend! :) hihi!

Dames, zouden jullie misschien mijn topic willen lezen over vrienden? Staat in het lounge gedeelte! :)

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mama2be, oeh das lastig zeg...
    Vervelend voor je dat hun nou zo vaak met elkaar om gaan en minder met jullie. Helaas kun je hier niet zoveel aan doen, je kan ze natuurlijk niet verbieden elkaar te zien... Denk toch dat jullie met je beste vrienden open kaart zou moeten spelen. Dan weten jullie in ieder geval waar jullie aan toe zijn...

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Blike, ergens denk ik dat dat ook het beste is, maar toch ben ik bang dat ze ons/mij verkeerd begrijpen en dat ze me aanzien als een jaloerse vriendin. Die hun niet wil "delen". Wat echt niet het geval is hoor!
    Ik gun het ze van harte, echt!
    Maar toch ergens knaagt er iets aan me en heb ik het idee dat we hun kwijt raken.

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    kan ik me voorstellen, dat je daar bang voor bent. Ik denk dat het verstandig is om ze ook dat gewoon te vertellen. Dan weten ze iig wel wat hun voor jullie betekenen. :)
    Ik heb dat ook gehad met een vriendin, ik hoorde bijna nooit meer van haar en als we iets gingen doen was ik steeds diegene die haar uitnodigde en nooit eens andersom.
    Ik heb haar toen een lange, erg persoonlijke brief geschreven waarin ik haar verteld had dat ik het zo niet langer wilde, dat ze wel heel veel voor me betekende maar dat ik ook eens graag het initiatief bij haar wilde neerleggen.
    We hebben toen een goed gesprek gehad en sinsdien is het wel een stuk leuker. nou niet zozeer omdat zij zo veranderd was maar puur omdat ik mijn frustraties kwijt was :)
    Succes ermee meid!

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Haha zou wel mooi zijn tussen kerst en oud/nieuw.
    Goed idee om eens te overleggen of je bij je oppaskids in huis kunt oppassen..zal je een hoop schelen als je niet meer zo veel/ver hoeft te lopen!

Mamma2be: Ik ga het zo lezen!

Hier vanochtend op 't werk geweest. Moet nog wat dingen afhandelen..maar zucht, wat een stress!! Hoop echt dat ik 't af ga krijgen! Verder een rotnacht achter de rug, veel draaien, pijn in m'n rug, plassen..ben doodop nu. Dus ik denk dat ik zo weer even op bed ga liggen. Maar eerst nog even een boterhammetje eten!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Ik heb gereageerd in je topic!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: wat balen dat je zo een slechte nacht heb gehad!!

hier heerlijk geslapen vannacht, was om 10 uur al wakker! hihi dat ben ik niet gewend van mezelf:p
    al 2 wassen gedraaid en opgehangen, nu staat de droger aan.
    alle baby kleertjes en beddengoed ed. uit de kasten getrokken en alvast gesorteerd in wasmanden. dus nog 4 wassen te gaan hahahah. zal een deel later moeten doen ik kan het allemaal niet kwijt op het wasrek:p

kun je een deken waar wat klittenband op zit ook uitwassen of plakt die klittenband dan niet meer??
    ben echt een leek wat wassen betreft, gooi zelf altijd (bijna) alles bij elkaar maar met de babyspulletjes wil ik het de 1e keer voorzichtig wassen hihi.

ik ga nu ook eerst even eten en dan ga ik de krans maken voor buiten denk ik. heb ook nog een leuk gedichtje wat ik op een tegeltje ga schilderen voor het slapen gaan voor de kleine :) en ik moet nog kerstkaarten maken haha het is maar goed dat ik niets te doen heb vandaag:p

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wauw!!!! net een karakterbeschrijving gehad van troetelbeer en hij klopt gewoon echt helemaal :D ik herken alles wat ze echt heeeeel apart!

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Als je klittenband wast moet je ervoor zorgen dat het klittenband gesloten is, verder moet dat wel kunnen met wassen zo ver ik weet.
    En leuk dat die beschrijving zo klopt:D

Zo, ik ga ''n dutje doen:)

18. soofzahra

soofzahra Lid

23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai meiden,
    ik ben nieuw op het forum en kwam voorbij dit topic.
    ik ben geboren op 10 sept 1987.
    heb een dochtertje van bijna 3 en we willen erg graag een tweede kindje.
    ben nu inmiddels 18 dagen overtijd en 4 nega testen verder.
    er spannend dus, heb zo om half 3 een afspraak bij de huisarts:D
    lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Soofzahra, welkom! Klets gezellig mee!:)
    Succes bij de huisarts vanmiddag, spannend!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi ja erg grappig. ze heeft net ook de echofoto van onze kleine meid gelezen!
    ik ben erg benieuwd wat daar straks van terug te zien is.
    ze krijgt de neus van mijn man (dat konden we op de echo idd ook zien), mijn pit, snelle tevredenheid van mn man, een echt sabbelkont, snoepert vooral lolly's haha, een stoere meid geen meisjesmeisje en een liefdesbaby. nou klinkt best goed vind ik hahaha. een beetje pit moet er in zitten vind ik.

mijn man mailde net al, dat ze dus veel op mij gaat lijken want ik ben ook geen meisjesmeisje en hard voor mezelf.

@soofzahra: welkom! leuk hoor al een kleine van 3 hebben :) spannend nu je overtijd bent, suc6 bij de huisarts straks! laat je even weten wat er uit gekomen is??

Deel Deze Pagina