Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Leuk dat foto lezen zeg!

Hier even geprobeerd te slapen, maar ik lag alleen maar te draaien. Dus ik hang maar weer wat op de bank met de laptop!

Jullie nog tips/ideeen om cadeau te doen voor verjaardag schoonmoeder? Willen iig geen bloemen/parfum/sieraden/foto's en qua cadeaubonnen heb ik ook geen idee!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hmmm nee niet echt! ik vind dat altijd heel moeilijk, ligt aan wat voor persoon het is.

hier de krans bijna af :D

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Pff..tja na al die jaren weet ik het ook niet meer wat we meoten geven!

Wat voor een krans ben je aan 't maken? (of had je dat al gezegd:$)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi, een high tea bon???

ik heb een herfst/kerstkrans gemaakt :)
    zal zo eens foto maken en die plaatsen....
    met mos, dennenappels, kaneelstokjes en sterretjes.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier de krans ;)

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha ben net aan het kijken voor een high tea bon!:D Grappig! Eens kijken of dat hier in de buurt ergens is:)

Wat een mooie krans Naomi! Ga je hem aan de deur ophangen of waar?
    Hier vorige jaar prachtige krans laten maken, nu wil ik er zelf ook eentje gaan maken..als ik puf heb! Zag laatst ook superleuke 'baby'kransen!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi nou dan is dat vast een leuk idee als we dat allebei denken ;)

dank je wel! ik weet nog niet precies waar we hem op gaan hangen, paar jaar geleden aan de deur gedaan en die is toen weg gehaald...
    straks even met mn ventje bekijken waar we hem gaan hangen.

ik koop nooit zulke dingen vind dat zonde van mn geld haha zelf maken is veel goedkoper en nog leuk ook!
    ben er maar een half uurtje mee bezig geweest dus dat valt ook wel mee...

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb 'm vorig jaar hier in de buurt bij zo'n zorgboerderij laten maken..7,50euro dus daar kon ik het niet voor laten;)
    Normaal zijn die kransen echt duur!

Aan de deur weggehaald? Dat zo'n mensen bestaan....

Ben dus op zoek naar high tea, maar ja is wel voor 2 pers. Dilemma..wie weet moet ik dan mee, haha..en ik ben niet zo het type van ik-ga-iets-leuks-doen met m'n schoonmoeder.
    En ja..als ik nou wist dat ze een vriendin mee zou nemen ofzo, dat zou wel leuk zijn voor haar.
    Zometeen weet ze niemand en dan vraagt ze de vriendin van m'n schoonbroer..haha en dat zie ik ook niet zitten..
    Zeurzeur;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee 7,50 is inderdaad niet veel!!

tja overal zijn mensen voor he haha.

hmmmmm dat is inderdaad lastig....

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zal straks eens met manlief overleggen..hij heeft vast nog ideeen (waarschijnlijk niet;)
    Vorig jaar hebben we een weekendjeweg cadeaubon cadeau gedaan..ze gingen vaker weekendje weg. Dit jaar zijn ze nog niet een weekend weggeweest..Gelukkig is de bon tot 2014 geldig!

Dus wil nu wel iets dat wel wordt gebruikt of waar ze wat aan heeft:p

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat snap ik! moeilijk vind ik dat altijd voor schoonouders, mn eigen ouders is altijd een heel stuk makkelijker gelukkig.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Lastig! Gaat goed komen..met eigen ouders is vaak iets makkelijker!:D

13. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    #413 mamma2be, 3 nov 2010
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
    Goedemorgen dames!

Gisterenavond even naar mijn ouders geweest, ik had foto's laten lezen van mijn opa en oma (van mijn vaders kant).
    Ik herkende wel wat dingen maar ook dingen niet. En aangezien ik ze niet zo goed kende (opa overleed toen ik 2 was en oma toen ik 10 was en hadden totaal geen goed contact met haar.)
    wou ik wat dingen weten.

Veel dingen herkende mijn ouders wel.
    Helaas heb ik geen sorry gehoord van mijn oma, iets waar ik voor mezelf ontzettend op gehoopt had.

Hoe is het verder met jullie dames?
    Hier beginnen stiekem de zenuwen te komen, is het gelukt of niet? hihi!

Edit: Bah bah bah, Manlief moet oudjaarsdag van 7.30 tot 4 werken en nieuwjaarsdag van 9 tot 5 :s bah bah bah! :(

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Jammer dat je niet hebt gehoord wat je graag had gewild.
    En inderdaad spannend dat afwachten hè, maaaaar probeer jezelf niet gek te maken. Nog 7 dagen volhouden dus!
    Je mannetje werken op oudjaarsdag en nieuwjaarsdag..minder, maar jullie kunnen gelukkig wel samen doorhouden:)

Hier redelijk nachtje gehad. Wel 3x uit bed kunnen gaan, omdat ik moest plassen als een reiger, hihi!
    Vandaag niet veel op de planning staan. Krijg telefoon van 't UWV voor 12 uur, om te checken hoe 't staat met m'n ziekte. Dus daar wacht ik braaf op!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    UWV heeft al gebeld, fijn:) Kort maar krachtig!

Enjoylive: Gips eraf las ik op je hyves, fijn zeg. Zal wel weer even wennen zijn denk ik. En nog 2 nachtjes en dan je echo. Hoe is het nu met je?

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Hier weer een berichtje van mij. Vandaag voor het eerst nog niet hoeven spugen. Zouden de zetpillen dan eindelijke der werk gaan doen?! I hope so :D!
    Gisteren is idd mijn gips eraf gegaan en dat was heerlijk. Alleen wel weer heel eng om erop te staan moet het ook rustig opbouwen. Ze hebben geen foto gemaakt ivm de babe, dus maar hopen dat het goed is genezen.
    Zit vandaag al weer in week 8 gaat stiekem toch wel snel! Vrijdag idd 1ste echo ben zo benieuwd en ook erg zenuwachtig ervoor. Ik ben hier minder aanwezig dan normaal maar dat komt omdat ik helemaal niet lekker in mijn vel zit. Ben ook superrrrr moe en natuurlijk misselijk ZUCHT. Zo te lezen gaat het bij jullie allemaal zo zijn gangetje.
    Vanavond mag ik gaan werken dus hopelijk blijf ik me zo voelen als nu!

Groetjes vanaf de bank hihi!

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Fijn om weer wat van je te lezen! En ja..zwanger zijn is ook niet niks;) Ben blij dat we 9 maanden de tijd krijgen om er aan te 'wennen'.
    Succes vrijdag en we horen natuurlijk graag hoe het is gegaan..evt. met echofoto!!;)

Wil zo nog even proberen naar de winkel te gaan. Bekkenband om en hup! Ben vandaag al keertje door m'n benen gezakt, maargoed..denk toch dat ik even probeer om d'r uit te zijn!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedeavond meiden,

hele dag weg geweest maar nu eindelijk thuis en dus tijd om even achter de pc te kruipen!

vanmorgen bloed moeten laten prikken (3x), nu 1 vinger die blauw is dat is minder fijn stomme prikjes ook.
    mn urine ingeleverd bij de ha en ze hebben wel wat eiwitten gevonden dus morgenochtend nieuwe inleveren en die wordt dan op kweek gezet. ik ben nog steeds niets wijzer dus, hopelijk heb ik dan vrijdag de uitslag nog.

@mamma2be: jammer dat je niet te horen hebt gekregen wat je wilde horen!
    bah wat balen dat je man oudjaarsdag en nieuwjaarsdag moet werken!!!

@enjoyllive: spannend je 1e echo!!

@lonneke: gelukkig heb je een redelijke nacht gehad. pas je wel goed op jezelf! door je benen zakken is niet fijn en helemaal niet op straat dus beetje voorzichtig zijn hoor....

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Lek geprikt nu, germ! Ben benieuwd wat uit je kweek komt dan. Vandaag dus een druk dagje gehad.

Hier niet meer weggeweest vanmiddag..wilde er graag ff op uit, maar ik dacht toen ook, dat is niet zo slim om alleen weg te gaan als me dat weer gebeurd. Dus ben braaf thuis gebleven en ben met een lekker boek op de bank gaan liggen.
    Nu ben ik dus helemaal int0 m'n boek, dus ga zo weer verder lezen!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel, hele nacht rondgespookt, klaarwakker..met als gevolg dat ik nu dus kapotmoe ben. Moet nog naar m'n werk vandaag, daar baal ik echt van. Kan er helaas niet om heen:S

Deel Deze Pagina