succes meis! Hopelijk kan je snel weer lekker rusten! Hier weer druk op het werk.. bah bah! Ben super moe en ook nog misselijk met vlagen! Soms gewoon het idee dat ik moet spugen!
@ Lonneke: Wat goed dat je toch bent thuis gebleven ! En waarom moest je naar je werk toe dan? @ All: Gisteren is gelukkig wel goed gegaan op me werk. Clienten waren wel erg druk dus was super moe toen ik thuis kwam. Wel veel minder moeten spugen dus gelukkig helpen de zetpillen. Morgen eerste echo, ben zo verschrikkelijk zenuwachtig niet normaal meer. Ik ben zo bang dat er geen hartje is, of dat ze het er wel is maar dat ze dat nog niet kunnen horen. Bah haal van alles in mijn hoofd. En weet je als het morgen goed is ben ik waarschijnlijk weer bang bij 12 wkn....... En mijn vriend is er weer heel nuchter onder zo van we zien het allemaal wel laat het op je af komen. Hoe ging dat bij jullie en de 8 wkn echo? @ mama2be: Spannend hoor ben zo benieuwd voor je. Nog 6 dagen en dan weten we meer !
Het komt vast helemaal goed! Ik snap wel dat je zenuwachtig bent hoor meis! haha zou het wat betekenen dan denk je? Is dat niet super vroeg? Manlief wil het liefst als ongi uitblijft wachten tot vrijdag of zaterdag
tja ik was wel wat zenuwachtig voor de echo met 9 weken maar ik dacht: als het fout is is dat zo helaas niets meer aan te doen. heb me ook altijd voorgehouden dat ik wel zou beginnen met bloeden als het fout was. was wel super blij dat het hartje mooi klopte, al zag ik het zelf niet omdat madam zo druk was hihi. je krijgt waarschijnlijk wel een inwendige echo maar dat stelt gelukkig weinig voor, daar was ik nog het meest bang voor haha.
Enjoylive: Ik heb gewoon een uitwendige (buik)echo gehad met 8 weken. Zag toen het hartje, kindje was net een boontje. Wel mooi om te zien. Was toen gerust gesteld, maar na een week sloeg het weer toe hoor..tot aan de 12 weken echo..ik heb dat nu nog steeds hoor! Steeds zo'n bepaalde 'mijlpaal'. Heb ook steeds geprobeerd om mezelf voor te houden dat áls het niet goed zat, het ook zo zou moeten zijn en dat er dan ook iet sniet goed zat! Ik moest overigens naar 't werk omdat nog wat zaken afgehandeld moesten worden..Ene is nu af! Maandag moet ik de andere en dan heb ik eindelijk rust! mamma2be: Geduld hebben Ik zou testen op NOD als je niks voelt
Goedemorgen!! Hier zit ik klaar om te wachten op de reparateur van de Koelkast/vriezer! Er ligt WEER! ijs onder in de vriezer wat niet hoort. 7Oktober is er iemand nog bij geweest en nu is het alweer! GRRR Ben super misselijk en steeds krampjes in mijn buik.. Bah bah bah!
@ ALL: Wouwwwwwwwwwwwwww het was geweldig. Ons kleine boontje doet het super goed. De navelstreng gezien, armpjes en beentjes nou ja peddels hihi ! En gelukkig een kloppend hartje er viel een last van onze schouders. Het was een prachtig moment en het ging veel te snel voorbij. Ma ja nu maar hopen dat het zo goed mag blijven gaan. Vanavond werken, wil veel liever bij mijn schat zijn en samen naar de foto's kijken hihi! Fijn weekend allemaal! x
Enjoylive: Superrr! Geniet d'r van meid! Voor je het weet is de kleine d'r hahaha Mamma2be: En problem met de vriezer/koelkast opgelost? Hier vandaag niet veel. Vanmiddag bezoek gehad Nu wachten tot m'n ventje thuis komt!
@lonneke: lekker hoor zo een dagje niets doen. hier vandaag ook niets gepland staan heerlijk! was nummer 4 zit er nu in dus die zometeen nog ophangen en dan de droger nog even want de wasrekken hangen vol
@L0nneke, nee helaas niet.. Was een fout gemaakt met de planning en dus is er niemand geweest! Dus heb ik voor niets zitten wachten! En dat terwijl ik met mijn moeder naar de stad wou. Ben ik uit eindelijk nog wel geweest maar toch wat meer gehaast als dat we eigenlijk wouden. Gelukkig wel geslaagd! Volgende week zijn mijn opa en oma 55 jaar getrouwd en dus een "feestje" Wil er dan natuurlijk wel leuk uit zien! @Enjoyinglive Wat fijn dat alles goed was! Lijkt me zoooo bijzonder he! Hier straks even boodschapjes doen, vanmiddag even naar mijn zus, die gaat mijn haren weer knippen! En vanavond de verjaardag van onze buurman! ( Zijn meer vrienden als buren haha! ) En jullie nog plannen of doen jullie lekker rustig aan?
Blike: Klussen maar! Mamma2be: Ah vervelend zeg, maar wel fijn dat je uiteindelijk nog even snel naar de stad hebt kunnen gaan en geslaagd bent voor wat leuks! Naomi: Jij flink aan de was geweest, vandaag is hier 'wasdag' Hier niet veel nieuws. Weer een 'slechte' nacht gehad, dus dat voel ik nu. Vandaag beetje wat aanrommelen in huis en dat is het. Vanavond alweer bezoek hier..pff! Wel leuk, maar moet ook niet té veel bezoek krijgen haha!
@ Blike1987: Dat word klussen ! Uren aan een stuk hihi! @ All: Hier weinig nieuws. Lekker vrij dit weekend. Straks ff met me lover om boodschappen want hebben echt niks meer in huis. Misschien vanavond naar een bingo paar dorpen verder maar is maar net hoe ik me voel. Fijn weekend allemaal!
Wat is 't weer rustig Bij jullie ook allemaal zo'n vies weer! Hier miezert het al de hele morgen:x Ben maar al begonnen met het warme eten voor vandaag, dus het heeft wel iets gezelligs Gisteravond schrok ik ff..sorry voor de details..ondergoed was wat nat en ik twijfelde of het urine/afscheiding was of niet..Daarna niet meer gehad, dus denk gewoon urine. Eigenlijk ook niet vreemd, want heb 't idee dat de beeb vaak tegen m'n blaas duwt.. Vandaag verder ook weinig op de planning staan. Misschien een bezoekje aan m'n ouders.
@lonneke: hihi zal inderdaad urine zijn, heb hier regelmatig hetzelfde probleem. hier is het de hele dag al droog, maar het wordt wel steeds grijzer dus het zal nog wel gaan regenen... net een uurtje in het bos geweest met de hond, dus die is lekker rustig vandaag hier gaat verder alles goed!! vandaag verder lekker een rustig dagje, zometeen denk ik alle babywas maar eens op zijn plek gaan leggen dan is dat ook weer gebeurt morgen zal ik weer een hele dag niet op het forum komen denk ik... ik heb met de ouders van mn oppaskindjes geregeld dat ik de laatste keertjes bij hun thuis op ga passen ivm mijn rugpijn en het vele lopen nu. dus ik hoef nou niet veel meer te lopen, maar ja geen pc bij de hand natuurlijk daar dat is wel jammer...
Naomi: Fijn dat het geregeld is omtrent je oppaskids, scheelt toch weer heel wat meters nu En nog ff en dan heb je lekker verlof! Hier is het gelukkig sinds 'n uur of twee droog. Zijn even bij m'n ouders op bezoek geweest en ben nu weer verder bezig met het eten. Vanavond ook verder niet veel op de planning. Genieten van een avondje alleen met m'n ventje