Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi hier is het gaan regenen dan toen het bij jullie droog werd:p
    gelukkig zijn het maar miezer buitjes...

jaaaa het gaat heel veel meters schelen zo! en inderdaad nog 2 weken en dan met verlof, wat heb ik er zin in zeg :D

hier ook vanavond van mn ventje genieten.... hij is de hele middag al weg :( over een uurtje is ie weer terug thuis als het goed is. heb de kip al lekker in de oven staan die moet er een uur in:p

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Lekker lekker Naomi! Het gaat echt hard nu bij jou:D (vind het hier ook hard gaan haha!)

Fijne avond in ieder geval!
    Had ik trouwens al verteld dat we de blije doos hebben opgehaald, vond hem wel leuk:) Zaten leuke dingetjes in!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja het gaat als het goed is even snel:p
    maar de tijd gaat inderdaad heeel vlug, voor je het weet hebben we allebei onze meisjes in onze armen :)

nou die fijne avond gaat hem helaas niet worden :(
    mn ventje zou om half 7 thuis zijn, belt hij om half 7 dat de auto kapot is grrrrrrrr.
    dus eerst gewacht op de anwb, daarna de bergingswagen en daarna kan hij met een leen auto naar huis.
    ik ben echt super kwaad! het is waarschijnlijk nog de schuld van de garage ook....

die hebben vorige keer iets gemaakt, maar iets anders dus schijnbaar niet gelijk vervangen waardoor het nu weer kapot is (distributiering ofzo) en met een beetje pech zijn de kleppen ook naar de klote.
    nou als dit de fout van de garage is kan ik hun alvast vertellen dat ze geen cent krijgen van ons!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de blije doos is inderdaad wel leuk!!
    een gegeven paard nooit in de bek kijken he ;)

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad, nog ff en we zijn mama;)

Balen Naomi van jullie auto! en zeker als het de schuld van de garage is! Hoop dat meevalt, maar inderdaad..flink op je strepen gaan staan als inderdaad blijft dat het een fout van de garage is.
    Belachelijk!

Hier zo naar bed, ben doodmoe:(

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    we hebben het al nagekeken en het is inderdaad de schuld van de garage. die heeft vorige keer die riempjes niet gelijk vervangen terwijl dat wel had gemoeten.
    die zijn nu losgekomen en de hele motor is naar de klote, dus een duur grapje maar wij betalen geen cent.

morgen gaat manlief eerst met de rechtsbijstand bellen over hoe hij dit het beste kan aanpakken en daarna belt hij de garage pas.

7. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Dames, zou ik eventueel nu wat innestelings bloed kunnen verliezen? Had net bij het afvegen beetje rood erbij? Of is het niet gelukt en is het het eerste teken van ongi?

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    kan allebei ;)

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh Oke!

Ik had vanmorgen bij het afvegen bruin.....?

Hoe gaat ie verder met jullie dames?
    Ik heb zaterdag een stuk van mijn haar af laten knippen :p
    Iedereen reageerd super positief ! :D

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Slim om eerst even de rechtsbijstand te raadplegen. Ze kunnen je tenminste goed aangeven hoe en wat qua handelen nu! Wel ontzettend balen..stomme rompslomp terwijl het voorkomen had kunnen worden!

Mamma2be: Het kan alletwee zijn zoals Naomi al zijn. Zal voor je duimen dat het innestelingsbloed is!

Hier vandaag te horen gekregen dat m'n ouderschapsverlof wordt goedgekeurd, dus ga 'n dag minder werken! Ze vroegen ze zich wel af of ik had nagedacht over het feit dat ik achteruit in inkomen zou gaan (ja..zucht, natuurlijk..) Gaat goedkomen.
    Zo meteen fysio en daarna komt een vriendin langs. Dus krijg m'n dag wel om:)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: haha ja dat is toch een logisch gevolg als je minder gaat werken ;)
    de garage heeft ermee ingestemd dat wanneer hun vinden dat het hun fout is hun alles betalen.... tja wij weten al zeker dat het hun fout is, nu ngo even afwachten wat ze ervan zeggen...

@mamma2be: het klinkt positief hoor!! :D
    hopelijk is het geen ongi en ben je ook zwanger!!

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @naomi: Dan ben ik eens benieuwd of ze hun schuld dan ook gaan erkennen. Want het is natuurlijk makkelijk gezegd om te zeggen als het onze schuld is dan betalen wij, maar goed ze zullen er denk ik wel alles aan doen om onder hun schuld uit te komen;) (tenminste..dat is mijn indruk van garages haha)

Hoe ging overigens het oppassen af bij je oppaskids in huis?

13. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hm.. dames, ik verlies de hele dag bij het naar het toilet gaan eigenlijk alwel rood... maar niet stolsels..... bah die onzekerheid vind ik maar niets.
    En het is ook echt alleen met naar het toilet gaan.....
    Zou het nog kunnen of is het dan al te veel?
    Dit heb ik normaal bij ongi niet volgensmij...

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: het kan nog steeds hoor meis ;) de 1 verliest wat meer als de ander en sommige ook helemaal niets. het lijkt vaak ook veel omdat het natuurlijk vermengt wordt met afscheiding en urine en dat kleurt rood dan.

@lonneke: tja het is nog afwachten, ze zijn alles aan het onderzoeken nu, hebben wel een leenauto mee gekregen nu. we zijn onze auto minimaal een week kwijt.

het oppassen bij hun thuis was super! geen internet helaas maar het geeft mij heel veel rust daar. ze breken nu der eigen huis af dat is voor mij minder erg haha. binnen 5 minuten zijn we op school dus dat is echt ideaal!!!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Toch even afwachten, ga uit van een ongi, dan kan het alleen maar meevallen. Maar ja..dat zeg ik mss weer wat makkelijk..

Naomi: Fijn dat het je rust brengt, dat mag nu wel met 32 weekjes;)

Hier lekker tv aan het kijken met een half oog op de laptop. Zo meteen lekker naar bed.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dan mag het ondertussen wel he ;)

jij bent morgen ook alweer 27 weken! lekker he..

hier inderdaad ook tv aan het kijken en beetje hier rond neuzen.

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Weer 'n weeek voorbij:D Alweer 27 weekjes en Naomi 32..pff:p

Hier 'redelijk' geslapen. Flink last van m'n rug, bah! Zal dus niet veel worden vandaag:(

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja de tijd vliegt voorbij lonneke!!

balen dat je zo een last van je rug hebt!

19. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Helaas helaas ik ben ongi geworden :(
    Op naar ronde 2!

Dames wat gaan jullie hard!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mama2be.... aaaah rot meid!!! Dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina