Mamma2be: Balen! Op naar de volgende ronde! En verdrietig om zijn is helemaal niet raar hoor, je bent er toch mee bezig en wilt graag zwanger worden. Blike: Hoe is het bij jou? Nog 12 dagen wachten zie ik..spannend! Echt balen dat ik vandaag weer zo'n last heb, zal wel door gisteren komen..vrij druk gehad. Misschien dat ik zo wat lekker in de oven gooi, cake/koekjes of iets dergelijks. Eens kijken wat in huis is! Heb ik zin in en ruikt lekker..en dan is mannetje straks verrast haha
hier rustig. aan het wachten op het wachtbankje.... nog 12 daagjes en dan mag ik een testje wagen. Heb mezelf voorgenomen om niet voor mijn NOD te testen.... (zegt ze nu heel dapper ) Vervelend dat jij weer zo'n last hebt... lekker koekjes bakken!
Goede instelling Blike! Alleen dat volhouden, hè Hier zojuist voor het eerst gezien dat m'n buik beweegt. Keigrappig. Zat naar m'n buik te kijken en toen kreeg ik 'n schop en hopla buik bewoog.
Koekjes zijn klaar! Ze zijn heerlijk, dus kan er met moeite van af blijven..haha! Verder ben ik bezig met onze adressenlijst voor de geboortekaartjes. Zucht, ben zo bang mensen te 'vergeten'. Maar wil ook niet jan en alleman een kaartje sturen..
@ Mama2be: Vervelend meis ook van mij een dikke knuffel. Wij zijn er voor je, hier kan je altijd even je ei kwijt ! @ Lonneke: Lees ik daar zelfgemaakt koekjes ! Kun je er niet paar hier heen brengen! @ All: Spugen is stukken minder met de zetpillen. Wel ben ik ontzettend moe als ik ga liggen slaap ik. Morgen al weer 9 wkn de tijd gaat echt hard. Moet morgen ook op gesprek bij vk! Verder weinig nieuws hier, alleen dat het brrrrrrr koud is buiten. En het echt weer is om binnen te zitten met een bakje thee onder een fleece plaid! Fijne dag allemaal! Groetjes x
Whoehoe, geweldig toch Enjoylive, al bijna 9 weekjes! Fijn dat het met het spugen beter gaat. Die moeheid had ik ook en bleef tot zo'n 14 weken. Merk echter dat ik nu ook weer sneller moe begin te worden. En de koekjes...die zijn inmiddels al op! Ik kon er vanaf blijven, nadat ik er zo goed als misselijk van was, maar toen kwam manlief thuis en toen waren ze weg Als je om de hoek had gewoond had ik je er ene gebracht Het is inderdaad vies weer, maar ik ben 'blij' als ik af en toe buiten kom. Vandaag de hele dag alleen gezeten en dan ben ik net een blije puppie als mijn man thuis komt! Net met manlief even meegeweest naar de winkel..neit echt een succes voor mijn rug, maar oké! Morgen komt m'n moedertje langs en 's avonds verjaardag, dus dan gaat de dag sneller als het goed is! Hoop wel op een 'betere' dag morgen.
@lonneke: hmmmmm lekker koekjes hier vanmiddag naar de huisarts, ik blijf last houden van mn buik. voor de zekerheid maar weer urine opgevangen en dat mag hij fijn weer controleren, en nu de assistente niet want dat is een muts. gisteravond naar mn paranormale genezer geweest en die vond het belachelijk dat ik vorige week geen medicijnen meegekregen heb terwijl ze wel eiwitten had gevonden. hij was een beetje kwaad op me dat ik nog niet naar de ha was geweest en zei dat ik morgen (vandaag dus) echt moest gaan. dus ik verwacht dat er toch een blaasontsteking zit, anders had hij er niet zo op gezeten dat ik moest gaan.
hoi, ik kom uit 1987 en wij willen graag zwanger worden! morgen naar de huisarts om te vragen hoe en wat aangezien ik endometriose heb. het word misschien wel een lange weg aangezien ik 6 maanden geleden al gestopt ben met de pil en nog niet zwanger ben. bij de een duurt het wat langer dan bij de ander dat weten wij. gr may
Naomi: Goed dat je toch even naar de huisarts bent gegaan, vooral omdat je genezer er zo op aandrong. Zal vast niet voor niks zijn denk ik dan! Mbtc: Welkom, klets gezellig mee! Hoop voor je dat jullie snel een posi zw. test in handen hebben! Ook de vraag, eerste kindje? Hier vandaag weer hetzelfde geklaag als gisteren Dus ik hou op haha! Vanavond nog naar een verjaardag. Kom er net achter dat ik te weinig cadeaupapier heb dus ik zal straks toch naar de winkel moeten
Oh dat probleem ken ik! Hier ook altijd te weinig! Verder heb ik deze keer behoorlijk last van mijn ongi.Pfff! Vorige keer totaal niet, nu heel veel krampen...Bah! *sorry voor mijn geklaag *
ja dat kan per keer enorm verschillen hé? Had de eerste keer na mijn pil echt enorme buikkrampen... lag echt dubbel. en de laatste keer zoiets van: oh is dit het??
@lonneke over een uurtje moet ik er zijn, zal hier wel even laten weten hoe het is gegaan! ik verwacht er eigenlijk niets van maar ja, ik ken deze huisarts nog niet... hihi probleem inpakpapier heb ik hier ook altijd!! sinterklaas papier zat maar ja dat kun je niet voor een verjaardag gebruiken he meestal pakte ik dan kaftpapier die ik nog had liggen, is wat stugger maar werkte wel hihi.
Ja apart is dat he! Ik had de vorige keer echt zoiets van ohhhh heerlijk zo zonder pil.. Nu denk ik bah! Ik wil naar bed! Haha, krampen koud bah bah! @Mbtc welkom!!! Gezellig dat je komt mee kletsen! Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie!