Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Hoe was het bij de huisarts?

Mamma2be: Ik had ook vaker flink last van het ongi zijn..ene keer wel andere keer niet. Moet zeggen dat ik het ongi zijn totaal niet mis!:D

Pakpapier heb ik inmiddels maar gehaald, moet toch wat hè;)
    En volgende week ga ik naar Holiday on Ice! Vriendin van me heeft dat met vakantieveilingen voor me gewonnen! Lijkt me echt leuk! (is vandaag veiling van de dag)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: owww wat leuk holiday on ice!!!

bij de huisarts was alles goed gelukkig!
    mn urine was helemaal schoon, er zaten veel kristalletjes is dit wijst erop dat ik veeeeeel te weinig drink dus nu maar heel veel drinken hihi.
    de pijntjes horen er gewoon bij zei tie.
    bloeddruk was 135/65 dus op zich wel goed, wel veel hoger als normaal maar kan ook wat stress zijn van mij.
    we hebben het hartje nog mogen luisteren, was weer leuk :D
    hij heeft gelijk gevoeld hoe ze ligt en ze ligt nog steeds met haar rug rechts en haar hoofdje naar beneden.
    ik ben in ieder geval weer gerustgesteld, en mocht ik weer gaan twijfelen mocht ik altijd langs komen zei tie dat was wel fijn!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dus wel fijn bij je huisarts! :) Fijn dat het meevalt, maar zorg dat je voldoende drinkt dan! Misschien helpt het om je aan een aantal flesjes water per dag te houden ofzo (dat je met jezelf bv. afspreek dat flesjes is leeg voor 12uur ofzo)

Holiday on ice is in eindhoven dan. Ben er vroeger ooit geweest, lijkt me echt super!:D Nu met 2 pers. voor 40 euro, normaal p.p. 48 euro.

Zo, ik ga eten, douchen en dan verjaardag.

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He allemaal! Ik kom ook uit 1987! Wij zijn bezig met ons tweede wondertje.. mag dat ook?

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: dat is geen geld inderdaad!!
    ja ik denk dat ik dat ga doen vanaf morgen.

@ukkie: welkom!! natuurlijk mag je ook mee kletsen als je het je 2e wordt!! hopelijk zijn jullie snel weer zwanger :)

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ukkie: Welkom, tuurlijk mag je meekletsen! :) Hopen dat je snel zwanger bent! En ik zie dat je al een dochtertje hebt, leuk!

Naomi: Succes met drinken;)

Hier eigenlijk nog steeds hetzelfde. Het lijkt wel alsof de fysio van maandag wat 'fout' heeft gedaan..zucht! Hoop dat het toch wegtrekt:(

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ mbtc: Welkom, gezellig!

@ Ukkie: Natuurlijk mag dat, kom er gezellig bij.

@ All: Wat een shit weer, krijg ik zo de balen van. Vandaag voor het eerst in mijn zwangerschap hoofdpijn. Pffff was zo blij dat ik dat tijd niet gehad heb. Ik maak me erg druk merk ik aan mijzelf maar vraag me niet om wat heb geen idee. Ben ook snel geiriteerd om dingen enz. Ze zeggen dat een vrouw zich de middelste 3 maanden beter voeld nou daar hoop ik dan maar op.
    Gisteren bij vk geweest. Ik moest oppassen met mijn gewicht omdat ik zoveel afgevallen ben. Moet nu bijvoeding van Nutricia maar dat is zo vies dat ik het niet weg krijg. Verder was mijn bloeddruk goed, urine en hemoglobine gehalte ook ( zien ze doormiddel van vingerprikje )
    Verder geen nieuws hier!

Bye Bye!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Hoeveel ben je dan afgevallen dat je bijvoeding moet? Zal dus een boel zijn anders vind ik het wat 'overdreven'..tenminste als jij nu wel wat eten binnen kunt houden. Die nutricia bijvoeding ken in inderdaad..heeeeel ranzig!
    En ja, dat sneller geirriteerd zijn, zorgen maken om 'niks'. Ook heel herkenbaar. Is ook niet gek met al die vliegende hormonen! Ik had in het begin echt het idee dat ik een emotionele achtbaan zat. (heb ik nu nog af en toe, maar lang niet meer zo erg) Ik haal me wel nog vanalles in m'n hoofd, waarbij ik merk dat als manlief me weer wat op 'reeele' gedachten brengt, dat het eigenlijk nergens op sloeg. Ik 'twijfel' bv. heel erg of het werk wel het werk is wat ik altijd wil doen..terwijl dat nou écht iets is waar ik me niet druk om moet maken en daarbij ook nooit aan dacht voordat ik zwanger was!
    Dus zoals je kunt lezen...zwanger zijn, haha! Ben blij dat er 9 maanden voor zijn!
    En wie weet ga jij je na 3 maanden wat beter voelen (hier ging ik me wat beter voelen na 14 weken..alleen toen kwam de BI om de hoek kijken, zucht;)) Maar goed, gelukkig is niet bij iedereen hetzelfde!
    Fijn dat in ieder geval de rest goed was bij je! Wanneer krijg je weer een echo? Met 12 weken?

Hier is het een pokkeweer! Moet straks nog even naar de winkel een cadeautje halen voor een vriend van ons. Gelukkig gaat m'n man even mee, maar echt zin ehb ik er niet in!
    Net wat gepoetst (lees: wat gestoft), ach ja, heb ik toch een beetje een bijdragen aan 't huishouden;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wat een klote weer zeg!!!!
    vind dit echt niet leuk, en het lijkt steeds erger te worden :(

@enjoyllive: hihi leuk he zwanger zijn:p straks voel je je even goed en dan beginnen de andere kwaaltjes weer. en nog 9 maanden ontzwangeren straks he ;)
    ben je zoveel afgevallen joh....

hier gaat het verder prima, vandaag weer een werkdag erop zitten! nog 2 halve dagen en 1 volle dag te gaan! ik hoef nu pas weer volgende week donderdag heerlijk toch....

10. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hee dames!

Ik lees allemaal verhalen, ben even te moe om overal op te reageren. Ik lees echt met jullie mee meiden maar het is een chaos op mijn werk en dus ook in mijn hoofdje...

Ik vouw nog steeds elke keer bijna dubbel van de krampen.
    Weet soms echt niet meer hoe ik moet hangen of zitten. En op het werk is dat dus echt niet handig!
    Ik ben ook niet super ongesteld ofzo.. Dus krijg allemaal rare ideeën in mijn hoofdje.
    Heb nog niet echt stolsels gehad maar wel zulke krampen?! Ik vind het maar raar.. iemand die het herkent?
    Want toen ik aan de pil was en "ongesteld" werd, had ik ook wel krampen maar dit voelt toch echt heeeel anders!

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: aftellen naar het verlof!:D

Mamma2be: Ik herken het wel, bij wisselde het heel erg. De ene keer wel heel veel last,andere keer niet..en als ik veel krampen had was het niet zo dat ik dan ook altijd 'zwaarder' ongi was.
    Sterkte meid!

Hier gisteravond weer een verjaardag gehad. Was wel leuk, maar was doodop. Nu tot 9.15u geslapen en nacht was redelijk. Heb wat minder last van mijn rug gelukkig, nu hopen dat het even zo blijft. Vandaag niet veel op de planning staan. Misschien nog wat proberen om te ruimen in huis en mijn mannetje is op tijd thuis vandaag. Dus vanavond een lekker avondje met zijn twee. Morgen de hele dag bezoek, zondag ook bezoek. Dus 'druk' weekend!

12. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik ben 5 kilo afgevallen in ongeveer een maand tijd. Ik spuug nu zo een 3x per dag en meestal nadat ik wat gegeten heb. Dus ik kom ook niet echt aan in gewicht zegmaar. En mijn vitaal zwanger tablet kan mijn maag ook niet verdragen.
    Verder heb ik weer een slechte dag voel me zo doeloos en nutteloos. Ik kan alleen maar hangen en voor me uit kijken.
    Ik heb nu even een paar uurtjes de oppas op Zinzi ( dochtertje van vriendin ) Ze was hier om 10:30 en ligt al vanaf 11:00 heerlijk te knorren. Geweldig zo een kleine meid in huis :D!
    Klinkt het heel gek als ik zeg dat ik me nu echt niet gelukkig voel?! Mijn vriendin vond dat ik dat niet mocht zeggen maar ben wel blij met de zwangerschap maar zit gewoon zo slecht in mijn vel :S! Idd hopen dat het met 14 wkn beter word. Ik moet 6 dec voor 12 wkn echo!

Fijne dag meiden! x

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @enjoyllive: natuurlijk mag je dat wel zeggen! ik snap je heel goed, je bent echt wel blij met de zwangerschap maar niet met de kwaaltjes die erbij zijn komen kijken waardoor je je blegh voelt.
    hopelijk voel je je snel weer beter, en kun je weer dingentjes gaan eten/drinken zonder dat je maag zich weer omdraait!
    en dat je niet aankomt is op zich geen ramp hoor, ik ben pas na de 20 weken begonnen met aankomen. je moet alleen niet af blijven vallen.

@lonneke: ja echt aftellen :D

hier net een gesprek gehad met kober :D oww wat ben ik blij dat ik dat gesprek gewoon aangevraagd heb!! ik heb veeeeel meer info gehad dan bij mijn eigen gastouderbureau waar ik nu zit.
    ze verwachtte snel wat kindjes voor me te hebben vanaf maart, tot de leeftijd van 4 jaar dat is wel lekker!

verder heeft ze me een heleboel tips gegeven ivm de belastingformulieren die eraan zitten te komen. ze hoopte heel erg dat ik voor hun zou kiezen, ze wilde me graag in hun organisatie hebben. dus dat was heel leuk om te horen :)

ik heb voor mezelf ook al bedacht dat ik naar hun toe ga en dus ga stoppen bij het gastouderbureau waar ik nu zit. ik mag de kinderen mee over nemen als hun dat ook goed vinden maar het hoeft niet. ik denk dat ik dat niet ga doen en gewoon helemaal opnieuw ga beginnen met nieuwe kinderen die hopelijk beter opgevoed zijn, zodat ik er zelf weer plezier uit ga halen... over een paar weekjes hun dus maar gaan vertellen dat ik ga stoppen met hun, wat zal dat moeilijk worden zeg!!

verder vanmorgen op controle geweest bij de vk en alles was goed :D
    over precies 2 weekjes een liggings/groei echo, iets eerder dan ze eerst van plan waren, maar aangezien ze ook denken dat ze aan het indalen is wilt ze er niet te lang mee wachten, want als ze helemaal ingedaald ligt kun je het hoofd omtrekje niet meer meten. ze verwachtte in ieder geval geen heel groot kind dat was wel fijn om te horen, ben benieuwd wat de echo laat zien!
    bloeddruk was ook nog prima, suikerwaardes waren goed en mijn hb was ook helemaal in orde! dus wij zijn weer goed gekeurd voor 2 weken :D

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Tuurlijk mag je dat zeggen, meid! Zoals Naomi al zegt, je wilt graag zwanger zijn, maar je niet zo rot voelen. Ik herken het gevoel helaas! Probeer in ieder geval voor ogen te houden waar je het allemaal voor doet! En idd 5 kg en nu nog steeds zo veel spugen is inderdaad veel, snap dat van die bijvoeding dan wel! Kop op meis! Wie weet voel je je over een paar weken weer een stuk beter..ik ga in ieder geval voor je duimen!

Naomi: Bij jou dus ook een hele 'switch' wat komen gaat. Wel fijn dat je zo'n fijn gesprek heb gehad en als je dat een goed gevoel geeft, gewoon doen! Heb je zo meteen weer heel wat nieuws, nieuwe uitdaging, nieuwe energie, leuk! :)
    En heerlijk dat jij en je kleine meid weer goed zijn gekeurd!

Ik moet maandag weer naar de VK, heb die dag ook de pretecho, ben erg benieuwd naar ons meisje (alleen ben ik nu steeds bang dat het een jongen blijkt te zijn:S) haha!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha ja dat had ik ook lonneke:p en toen had ik ook nog een foto die ik vergeet bekeek waardoor het een jongen leek ;)

ja inderdaad een switch, op zich blijft het werk hetzelfde. alleen een veel betere en professionelere organisatie en hopelijk leuk en lieve kindjes. ik hoop dat ik zo weer met plezier ga werken.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha ik zie ons alweer de babykamer moeten schilderen..hij is echt ubermeisjesachtig, dus ja;)

Hoop inderdaad dat switch van organisatie je weer wat meer plezier oplevert in je werk, want plezier in je werk hebben is toch wel belangrijk!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja is zeker belangrijk, vandaar dat ik nu toch de beslissing heb genomen om eens verder te kijken.\

hihi hier hoeven we dan gelukkig de kamer niet te schilderen ;)
    alleen even de roze dekentjes en hoezen omwisselen voor andere, ik heb sowieso 1 stel neutrale voor het geval dat het idd straks een jongen blijkt te zijn:p

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buikje met 32,3 weken!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha, tja..hier overheerst het roze;) Zou echt l*llig zijn dus;) Maar goed, niet te veel over nadenken!

En Naomi, wat een prachtig buikje:)

20. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Mooi buikje hoor!
    hoe is het met jullie dames?
    Wij zijn nu onderweg naar mijn opa en oma,
    Waren gisteren 55 jaar getrouwd dus nu een feestje.

Deel Deze Pagina