Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hee dames,

Neefje ligt op bed :)
    Eventjes gehuild en toen was hij stil!
    Onze beste vrienden kwamen net ook nog even langs met hun kereltje!
    En Whaa!! Ze is zwanger :D Dus ze krijgen er 1 bij :D
    Zo blij voor hun!! :D

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Leuk zeg! Nu hopen dat jij snel mag volgen!

Hier weinig nieuws, vanavond bezoek van vrienden.
    Oh wel nieuws, hebben vandaag de proefdruk van ons geboortekaartje gekregen..en oeeehh ik ben zooo enthousiast. Alleen raden ze ons aan om het op 'normaal' papier te laten drukken en niet op metallic papier. Metallic papier heeft geen meerwaarde voor het kaartje. Maar goed, 'k ben dol op metallic papier..zucht. Manlief blijft stellig, we pakken het 'normale' papier. Scheelt ook 30 cent per kaartje en ik vraag me af of geboortekaartjes bewaard worden (ik bewaar alle geboortekaartjes braaf..)

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat een rust..leeft nog iemand?;)

Hier vandaag niets gedaan..morgen weer fysio.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo meiden ik ben er weer hoor! na 3 mega drukke dagen waarin ik amper thuis ben geweest ben ik nu volledig van de partij!

vandaag mn laatste dagje gewerkt met de kinderen! na mn verlof begin ik ergens anders met nieuwe kinderen :D
    wat een stress valt er van me af zeg nu!! heb ze wel beloofd na sinterklaas nog eens langs te komen om te kijken naar de kado's en ze mogen natuurlijk op kraamvisite komen straks! ze waren erg lief vandaag hihi.

gisteren had onze kleine meid de hik:p was al lang geleden dat ik dat gevoeld had! mn ouders vonden het geweldig om te zien en te voelen hihi.

vrijdag echo wat ben ik benieuwd hoe groot ze zal zijn....

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeeeej Naomi, eindelijk verlof! Ga d'r van genieten meid! En leuk dat het zo'n fijne dag vandaag was:)

En wat leuk dat je de kleine meid weer goed gevoeld hebt:) En dat je ouders van hebben kunnen meegenieten!
    Is het een groeiecho wat je krijgt vrijdag?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik krijg vrijdag een groei/liggingsecho! ik ben heel benieuwd hihi:p

ik ga er zeker van genieten!! te beginnen met uitslapen morgen!! na 3 dagen vroeg op moeten en laat erin liggen ben ik nu bekaf! het zwemmen gisteren was ook mega vermoeiend... heel de dag in het zwembad zitten en een beetje bedobberd vooral met mn nichtje in het peuterbad dat was lekker warm:p

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dan hoop ik voor je dat het uitslapen morgen gaat lukken, dat heb je dan wel verdiend.

Druk, maar lekker weekend gehad dus?
    Hier niet veel gedaan, buiten naar holiday on ice. Erg leuk, maar verschrikkelijke stoeltjes..daar heb ik 2 dagen 'plezier' van gehad;)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oei ja dat kan ik me voorstellen! zijn vaak geen geweldige stoelen....

mijn weekend was inderdaad wel leuk maar inderdaad druk hihi.
    uitslapen komt vast goed, heb weinig problemen met slapen gelukkig. alleen zitten wilt tegenwoordig niet lekker meer.. krijg altijd last van mn rug hoe ik ook zit en waar ik ook in zit echt niet leuk!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Bahbah, weet helaas wat het is..pijn in je rug:( Sterkte ermee!
    Wel fijn dat je geen problems hebt met slapen, dat scheelt..maar goed, niet te hard roepen, kan zo voorbij zijn;)

10. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Heee dames!!!!

Ik kom ook even weer spieken.
    Heb mijn pendel nog eens na gelezen, ik had gevraagd wanneer wij zwanger mochten worden, en dus kan het nog! :D

Oh enn!!!!!! vandaag gesprek gehad!!!
    Mag sowieso tot 30 juni blijven!!! Oh yeah!

Hoe is het verder met jullie dames?

Pstt naomi, heb jij mij toevallig toegevoegd op msn?

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hey mamma2be! Fijn dat je gesprek goed gegaan is, toch weer een geruststelling lijkt me!
    En wat zegt je pendel?

Hier niet zo veel nieuws, morgen alweer 29 weken!!

12. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    November!! :D

Alleen nu snap ik niets meer van de ovutestjes.
    Ook wel beetje dom van mezelf hoor!

Ik had vrijdag een sensitest gedaan, die was omo wit.
    Zaterdag een kruidvat, die gaf een licht streepje ( ja had ook een sensitest moeten doen maar dus niet gedaan :p)
    En gisteren en vandaag weer een omo witte sensitest.. :S
    Ik snap echt niets meer van! haha!

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ghmz..niet zo handig om andere te gebruiken inderdaad..kan vertekend beeld geven. Ik zou als ik jou was nog even doortesten met sensitest. eens kijken wat ze gaan doen.

14. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Ind beetje dom, kreeg ze van mijn zus en was zo slim om er niet 1 van mezelf te doen..

Ik hoop dat hij nog komt en dat het lichte streepje op de kv niet echt was ;)
    Anders hebben we hem hoogstwaarschijnlijk gemist!!!

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Naomi: Heerlijk verlof geniet ervan :D!

@ Mama2be: Ben benieuwd of je idd zwanger bent geraakt in nov. Nog even geduld en dan weten we het! Maar vervelend van die testen ik zou het idd bij 1 merk houden. Succes ermee TOY TOY :D

@ All: So hier ben ik weer eens. Had even geen behoefte aan zp heb zo ie zo weinig behoefte aan iets. Maar goed hier dus al weer bijna 11 wkn. Volgende week 12 wkn echo en combinatietest. Mijn vriend en vader gaan mee mijn mama wil liever 20 wkn echo mee. Ik vind het zelf erg prettig om mijn ouders erin te betrekken. Heb nu al paar dagen niet meer moeten spugen maar ben wel heeeeeel moe nog steeds. En ben ook erg chaggie haha leuk hoor van me lieverd. Maar goed het kan alleen maar beter worden zeggen ze.

Liefs enjoyllive,

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Afwachten dus, hoop dat je eitje nog komt of dat je jullie 'm in ieder geval toch niet gemist hebben! Duim voor je!

Enjoylive: Fijn om weer van je te horen. Jij alweer bijna 11 weken!:D En als jij het prettig vindt om je ouders er bij te betrekken, dan moet je dat gewoon lekker doen! Kan fijn zijn:)
    Gelukkig dat je niet meer zo hoeft te spugen..en dat moet zijn, gaan duimen dat dat ook over nu en een paar weekjes ook weer verdwenen is:D
    Volgende week 12 weken echo..spannend! Dat is zooo leuk, je beebje is dan écht ontzettend gegroeid (dan snap je ook waarom je zo moe bent;)) En combinatietest, geen ervaring mee..we hebben er voor gekozen om deze niet te doen.

Hier straks fysio. Verder weinig op de planning. Ga proberen wat te 'poetsen'. En jeeeej, vandaag alweer 29 weken! Naomi jij gefeliciteerd met je 34 weken;)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @enjoy: wauw alweer bijna 12 weken!!! lekker hoor ben je die periode voorbij :)

@lonneke: jij gefeliciteerd met je 29 weken :D volgende week ben je 30 weken hihi dan gaat de tijd nog sneller hoor:p

hier heerlijk geslapen tot 10.15! wat had ik dat even nodig zeg.
    net het gastouderbureau ook gemaild dat ik stop en degene van de hondencursus ook dat ik waarschijnlijk zal stoppen met lesgeven omdat ik anders 3 avonden per week weg ben straks en dat vind ik teveel met zo een kleintje!
    ik hoop dat ze het begrijpt....
    volgende week donderdag mijn laatste keer heb ik gezegd het wordt me te zwaar savonds laat weg te zijn, rugpijn werkt niet mee en zo savonds laat autorijden gaat niet lekker door de moeheid dus eigenlijk heel gevaarlijk!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buikje met 34 weken :p
    wat is ie gegroeid in 2 weken hihi!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Lekker dat je hebt uitgeslapen!
    En dus al heel wat opgezegd nu..en logisch dat 's avonds weggaan is wel veel en nu met je rugpijn, vermoeidheid geen doen.
    Nog even 'genieten' van de laatste weekjes en zorgen dat je wat energie hebt voor de bevalling, kraamtijd.

Pfff kijk hier ook uit naar m'n officiele verlof..nog 5 weken! Niet dat dat veel veranderd, maar dan heb iig geen enkele verplichting meer tav t werk.

En wat een mooie buik Naomi! Hij is inderdaad gegroeid!! :D

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi dank je wel!!!

ja ik blijf vanalles opzeggen:p eerst die kinderen en nu dit ook weer. nu is het klaar hoor de rest wil ik blijven doen!

lekker hoor nog 5 weekjes tot jou officiele verlof! tegen die tijd is onze kleine meid er misschien al wel hihi.

Deel Deze Pagina