Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Oeeh heerlijk in ben jaloers. Ik ga zo ook de laptop afsluiten en proberen een uurtje m'n ogen dicht te doen:)

Enjoylive: Wat 'n fijne reacties om je heen! Maar ook wel wat 'raar' van je schoonmoeder..
    Ik heb nog geen contact met leidinggevende gehad, die is vandaag niet aanwezig. Wel doorgegeven dat ik er vandaag wederom niet zou zijn.
    Je hebt wat gemist ja;) Sinds wk 14 last van rugpijn, dacht gaat wel over! Met 16 weken ontzettend last en op het einde ziekgemeld, omdat ik niet meer trok. Contact huisarts en afspraak bekkenfysio gemaakt, diagnose..bekkeninstabiliteit. Balen dus! Sindsdien halve dagen aan 't werk gegaan, wilde volledig thuis zitten voorkomen. Nu dus week 23, maar ik trek het zitten echt niet meer. Thuis kan ik tenminste staan/zitten/liggen/lopen wanneer ik wil en voel ik me niet bezwaard (er let immers niemand op me dan..die me een vervelend gevoel kan geven)
    Ik moet zeggen dat ik er echt heel veel moeite mee heb en ook iedere avond (soms nog wel vaker per dag) een traantje wegpink..Ik voel me zoooo k*t, ik wil wel, maar m'n lijf niet!
    In het weekend goed gesprek gehad met manlief en een vriendin van me wat me toch heeft doen beseffen om dit besluit te maken. IK en ONS kindje gaan nú voor!

Ik werk sinds anderhalfjaar op mijn huidige werk en heb een vast contract. Dat scheelt iets, maar neemt niet weg dat ik het heeeel vervelend vind om me ziek te melden en bang te zijn voor vervelende reacties. Ook al weet ik dat ik niets aan m'n b.i. kan doen. Ik zou nog meer in de stress hebben gezeten als ik geen vaste baan had hoor..Maaaar, ik had niet gewacht op een vaste baan met kinderen krijgen (scheelt ook dat manlief vaste baan heeft)

Goed, genoeg getypt. Ik ga m'n laptop afsluiten en proberen te slapen. Misschien nog tot straks! (vast wel haha)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier doe ik toch mn ogen nog maar niet dicht...

ben klaarwakker nu, in een ander topic heeft mn buddie weeen gekregen met 25 weken en der bmmond is ver gedaald. pffffff het zal je maar gebeuren zeg.

@enjoyllive: jammer dat daar inderdaad een zwangerschap voor nodig is.....

3. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh dat is wel heftig ja!
    Hopelijk blijft te beeb wel zitten!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik hoop het ook echt voor der!!!
    ze zal zo waarschijnlijk naar het ziekenhuis moeten voor remmers, en hopelijk reageert ze daar goed op.

5. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Nou idd!
    Ik ga voor haar duimen!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wanneer ze meer weet zal ik het hier ook even zetten mamma2be. fijn dat je ook voor haar duimt.

vorige zwangerschap had ze het met 30 weken en toen is de kleine met 36 weken gekomen en nu alweer met 25 weken pffff hopelijk kunnen ze het nog 10 weken rekken dan is het goed!

7. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oke! Ik hoop dat het goed gaat!
    Oef dat is wel spannend dan!
    Zou idd goed zijn als ze het 10 weken kan rekken!
    Spannend joh!

Bah hier zet de ongi nog niet echt door..
    Net Tampon verwisseld, heel klein beetje oud bloed :s

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmm kan het geen innesteling zijn?? of komt je ongi altijd wat traag op gang??

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Met de pil was het altijd direct heel heftig,
    Maar innesteling, hm... dat zou dan wel heel laat zijn toch?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee hoor valt mee, innestelingsbloeding zie je vaak rond de tijd dat je ongi moet worden. maar dan is het ook niet veel en vooral oud dus als het daarbij blijft zou een testje misschien duidelijkheid bieden. laten we het hopen meis!!

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh jee!haha!Nou het zou wat zijn!

Wanneer zou innestelingsbloed moeten stoppen dan?
    En wanneer raad je me dan aan om een testje te doen?

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meestal is dat maar paar daagjes wat druppeltjes/veegjes.
    als je morgen nog niet ongi bent kun je altijd een testje wagen, zou dan wel de kruidvat 2 voor 5,- pakken die zijn heel betrouwbaar en gevoelig. let er wel op dat je met ochtendurine test ;)

nou ik ben er vandoor, moet de andere 2 van school gaan halen (jippie weer 20 minuten heen lopen en weer terug pffff).
    ik weet niet of ik nog kom, maar ik verwacht het wel hihi.

13. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Kruidvat heb ik nog in huis ;)
    Nou het zou wat zijn zeg! haha!

Succes!!!!!
    En misschien tot straks!!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Als je ongi inderdaad niet doorzet kan het evt. innestelingsbloeding zijn. Heb 't zelfde advies als Naomi!

Naomi: Hoe is het met het meisje van 25 weken en weeen?? Brrr, moet er niet aan denken!! Duim voor haar!

Hier toch nog even m'n oogjes dicht kunnen doen, gelukkig!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: zou toch leuk zijn als je blijkt zwanger te zijn toch ;) maar ik zou nog 1 dagje wachten, het kan ook altijd ontpillen zijn maar daar heb ik geen ervaringen mee had namelijk gelijk een regelmatig goede cyclus van 30....

@lonneke: ik weet het niet heb nog niets van haar gehoord, ze was thuis aan het wachten tot de vk zou komen dat was een uur geleden... ik neem aan dat de vk er toch al wel geweest is!

16. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Ja joh, ik wacht rustig ;)!
    Manlief wil eventueel wachten met testen tot woensdag/donderdag.

En en en?
    Weet je al meer?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gelukkig heb jij dat geduld! ik had echt geen geduld met testen en testen 4 dagen voor NOD ahaha.

nee helaas nog niets gehoord dus ik verwacht dat ze naar het ziekenhuis is gebracht, dan zal ze wanneer ze er tot in staat is wel wat laten weten.

oppaskids zijn net opgehaald dus weer rust nu :) ik denk dat ik maar even de pizzas in de oven gooi heb echt geen puf meer om te koken... om half 7 weer weg dus we hebben maar een goed uurtje.

18. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oef dat is wel kort dan ja!

Eum.. meiden, Manlief wil bloed gaan geven.
    Nu twijfel ik wat ik moet doen.
    Wat zou ik doen??!!?!? Ik ook, of niet?

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heb een berichtje van dat meisje.
    ze is momenteel in het ziekenhuis, ze mag zo naar huis toe.
    alles was nog mooi dicht, en de kleine meid deed het prima!
    ze moet volledig rust houden, over 2 weken weer controle als het nog zo is, gaat het meer pijn doen moet ze weer gelijk bellen.

wat ben ik blij dat er niets aan de hand is verder!! alleen een overgevoelige baarmoeder die overal op reageerd.

20. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh wat een opluchting zeg! Gelukkig maar!
    Nu hopen dat alles verder goed blijft gaan!

Deel Deze Pagina