@lonneke: he balen dat je weer zo een slechte nacht hebt gehad! nee ik heb nog maar 1 dvd gezien van d 6 hahaha. hier ook geslapen tot 12 uur en om half 2 was mn moeder er, we zijn even de stad ingeweest. heb weer een hoop geld uitgegeven maar ja ben nu wel bijna klaar! alleen nog surprise kado, waar ik eigenlijk voor naar de stad ging.... helaas niets kunnen vinden. heb zelfs mn moeder het lijstje maar laten lezen dan weet ze wie ik heb maar ja jammer dan ik wist het echt niet! ik zoek van die huissloffen (dikke sokken zeg maar) voor een man.. nou die zijn echt nergens te vinden! dus ik moet helaas nogmaals terug naar de stad binnenkort. ik verga nu van de rugpijn, dat had ik al wel verwacht. vanavond weer weg pffff en ook nog koken (en eten bah) ik denk maar pizza heb echt geen zin in koken.
Ook lekker uitgeslapen dus en een drukke dag gehad. Hm..die huissloffen, weet wat je bedoeld..maar jemig, waar hebben ze die ja Hema? Maar daar ben je vast al geweest, scapino? v&d? zeeman? Tja..geen idee eigenlijk. M'n opa had ze, maar waar hij ze vandaan had (mss wel gemaakt door oma haha) Doe maar rustig aan en lekker makkelijk met koken. hier ook lekekr makkelijk gedaan, pita met kebab. Zometeen nog lekker toetje
@lonneke: ja de meeste winkels hebben ze wel maar alleen voor dames... en ik moet maat 43/44/45 hebben dus dat schiet niet op. wij hebben gisteren pizza op hihi. nu eens vroeg wakker hier, mn neus zit dicht, ze zijn aan het vegen hier met zo een apparaat dat kabaal maakt en ons meisje is zo druk dat ik niet meer in slaap kan komen kreeg zelfs een hard buik van al haar gedraai en geschop hihi. over anderhalf uur echo
Succes en plezier bij de echo Naomi! Weer even jullie kleine meid bewonderen! Hier rotnacht achter de rug. Maar weer een paracetamol gepakt voor de rugpijn. Bahbahbah..ik ben echt aan het aftellen naar de bevalling, nu al...echt erg! Alhoewel ik wel echt kan genieten van het bewegen van onze kleine meid.
@lonneke: wat balen dat je zo een slechte nacht hebt gehad! hopelijk doet de paracetamol zijn werk! de echo en controle waren helemaal goed ik mag gewoon boven bevallen dus daar ben ik heeeeel blij om! ons meisje woog nu 2271 gram en zat met de metingen overal op 33/34 weken dus geen heel groot kindje. der beentjes kwamen wel op ruim 40 weken uit haha maar die komen als laatste dat gaat vanzelf zoals verwacht ligt ze een beetje ingedaald, ze zou eventueel nog met moeite kunnen draaien maar dat verwachten ze niet meer nu. bloeddruk was ook prima. dus wij zijn weer helemaal happy
Naomi: Dat klinkt allemaal perfect zeg! En heerlijk dat je gewoon boven mag bevallen! Een meid met lange benen dus, van manlief? Gewicht is ook netjes toch? Nou super..nu wachten totdat ze komt haha! Rugpijn is nog steeds aanwezig, moet blijven afwisselen tussen zitten/liggen/lopen, dan is het nog enigszins te doen. Heb 't ide dat de paracetamol wel 'n beetje z'n werk doet. Hoop dat het morgen wat beter is, dan heb ik m'n bellypaint!
@lonneke: nee ik heb langere benen als mn man hahah we zijn ook ongeveer even groot (hij is 1/2 cm groter ) ja het gewicht is heel netjes, mooi zoals het hoort! ik hoop ook voor je dat het morgen beter gaat! leuk zeg bellypaint!
Oh dames!! We hebben hem toch niet gemist!!! Gisteren een heeeel licht streepje en nu weer stukje donkerder!
Haha ze heeft het in ieder geval niet van een vreemde? Mamma2be: Gelukkig niet gemist,nu dus flink aan de klus
hahah nou we hebben ons best gedaan 13 mei ga ik naar Marco borsato!! Jeej! Hoe is het verder met jullie? Hier gaat wel oke, manlief heeft vannacht nacht dienst.. Verder doen we dus ook weinig dit weekend
Oeh leuk, marco borsato! Ik dat liedje slaap maar zo mooi op dit moment Verder weinig nieuws hier. Nog steeds pijn, standaard dus. En logeetje hier dus vanavond niet veel. Kunnen mooi de babyfoon testen
@mamma2be: leuk marco borsato!!!!! ben daar ook weleens heen geweest @lonneke: en deed de babyfoon het? hier net wakker, wat een bagger nacht weer achter de rug ben zo verkouden dat ik niet via mn neus kan ademen en daar kan ik niet tegen haha. verder vannacht gigantisch veel last van rugpijn gehad zoals ik al verwacht had. het werken gisteren was echt super pijnlijk! soms sprongen de tranen in mn ogen van de pijn en ik ben toch wel wat rugpijn gewend... volgende week laatste keertje! ga dan een kruk weg zetten bij de kassa zodat ik niet elke keer naar achteren hoef te lopen om te kunnen zitten, want voordat ik achter ben komt er weer een klant binnen! gisteravond frisbeefeestje gehad met de hond. was weer super gezellig. heb lekker binnen bij de openhaard gezeten en toegekeken. 1 keertje zelf gespeeld met de hond (alleen gooien en stilstaan hihi) om half 9 richting huis vertrokken want ik trok het niet meer. hele dag al gewerkt dus was moe, mn bekken deden zo giga pijn dat ik niets meer kon en die stoelen zaten echt niet lekker (van die houten stoelen met ronde leuning ). manlief en hond zijn nu lekker naar het bos met mn moeder en hondjes, vind het jammer dat ik niet mee kan maar na gisteren wil ik niet nog eens zoveel rugpijn hebben! misschien vanmiddag nog even de stad in met mn moeder is even afwachten of ze tijd heeft vanmiddag hihi. want ik moet nog steeds surprisekado hebben... en het is nu wel erg koud maar nog niet glad hihi.
Zucht, net heel verhaaltje getypt...klik ik het weg Nou ja even opnieuw proberen dan Naomi: Let goed op jezelf, want die ruppijn is niet niks. En als het werken niet gaat volgende week meld je je maar af. Wat niet gaat gaat niet. Doe maar rustig aan vandaag! En succes met het vinden van surprise als je nog gaat. Hier ook weer rugpijn en pijn in m'n bekken. Zak nu dagelijks door m'n benen, zucht! Verder deed de babyfoon het goed. Logeetje wist niet dat babyfoon op[ zn kamer stond,dus was nogal verbaasd dat een van ons al boven stond toenhij de klink van de deur nog in zijn handen had (wil nog wel eens van zijn kamer afkomen..om rond te spoken) Vandaag niet veel, misschien nog even wat wandelen (blokje om door de buurt), wil toch in beweging blijven.
ik ga vandaag de stad niet meer in. het is stervens druk zei mn ma, en heb geen zin om in lange rijen te gaan staan. misschien dat ik van de week nog ga, anders gaat mn moeder voor me zei ze. net ff jankbui gehad, waarom weet ik niet hihi... doe het vandaag inderdaad wat rustig aan, toen net woonkamer en keuken wat opgeruimd manlief had er een zooi van gemaakt en de tafels ook maar weer eens afgedaan. zo alleen nog de keuken schoonmaken want die vind ik echt vies... en stofzuigen laat ik manlief straks doen of hij wilt of niet!
Slim van je Naomi! Als het zo druk is bah..en niets is erger dan in de wachtrij staan met rugpijn. Wij zijn hier zojuist (kwart voor 5) nog even snel het dorp in gegaan om pampers te halen. Zag dat ze bij Kruidvat in de aanbieding waren en ik had nog 'n kadobon. Bijna het hele schap leeg, dus even gevraagd of ze pampers in het magazijn hadden staan. Ja dus, dus alvast voor 3 weken pampers voor onze meid op voorraad Overigens hebben we bij een babyspeciaalzaak hier in het dorp net ook nog even snel geneusd en een superleuk truitje gevonden met in het dialect 'meisje' er op. Supergaaf! Dat wordt haar eerste truitje als het goed is wanneer ze is geboren. En ach..een jankbui, komt d'r wel ff alles uit. Heb ik hier bijna dagelijks:S Zometeen eten en dan wordt ons logeetje ook weer opgehaald. Vanavond lekker miljoenenjacht kijken denk ik. Heb je overigens msn Naomi, is misschien wel leuk? Tenminste als je wilt
toch nog de stad in geweest hihi. mn ventje was om 4 uur thuis dus toch nog even 'snel' gefietst. heb nu in ieder geval al mn surprise kados en mn man ook! oww dan heb je geluk dat ze in het magazijn nog hadden!! wij hebben 3 grote verpakking hier liggen, 1 kleine van de kv en nog een stel losse dus wij komen ook de 1e weken wel door denk ik hihi. en anders mag manlief lekker fietsen hihi. wat leuk zo een shirtje! wat staat er precies op het shirtje dan? weet namelijk niet wat je dialect is de jankbui was heerlijk! het luchte echt op, even wat hormonsters wegspoelen.. ons eten wordt over een half uur ongeveer bezorgd als het goed is.. hoop dat het lekker is, heb er nog nooit wat besteld. we hebben kippeling bestel (vers gebakken stukjes kipfilet in een krokant jasje met sweet chili saus) en stokbrood met kruidenboter voor mij en gepofte aardappel voor mn man ik ben benieuwd hihi. hier denk ik ook miljoenenjacht vind dat altijd wel leuk! vorige week had het koffertje wat ik gekozen zou hebben 2,5 miljoen erin zitten ja ik heb msn zal hem even via pb naar je sturen!
Hee dames Even een kutberichtje van mij.... Het is helemaal mis... Zojuist op het toilet na wat buikkrampen behoorlijk wat bloed verloren, met stolsels... direct de verloskundige gebeld die beaamde waar ik al zo verschrikkelijk bang voor was.... een miskraam.... Weet het even allemaal niet meer, mijn vriend en ik zijn er kapot van....
Blike: Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen meis! Een virtuele knuffel in ieder geval en heeeeel veel sterkte! En je mag altijd komen kletsen, al kan ik me voorstellen dat je er nu even geen behoefte aan hebt misschien. Naomi: Ik heb je aangemeld! Kunnen we wat makkelijker kletsen Fijn dat je toch even de stad in kon gaan en dus je kadoos nu bij elkaar hebt! We hadden het liefst drie grote verpakkingen gehad, maar nu dus 3 kleine, meer hadden ze ook niet meer. Volgende keer bij een aanbieding is het dus 'rennen' volgens mij. Op het truitje staat overigens: "maedje" (limburgs dialect) Vind 'm geweldig haha. Hihi, hormonsters, dat is een goeie! Oeh dat eten van jullie klinkt lekker zeg! Hier aardappels met rode kool gehad, dat van jullie klinkt beter Heb nu alweer zin in miljoenenjacht, die kerel van vorige week had gewoon 5 miljoen is z'n koffer..pff!