@ Naomi: Inderdaad ja. Hier is het meestal even geduld hebben, maar dan reageert ze wel. Soms nog beter op manlief dan op mij haha! @ Mamma2be: Leuke meubels zeg! Mooi, ik vind hout en dan wat moderner toch altijd wel mooi. Lekker huiselijk! Wel een leuke bestemming van het geld van de bruiloft. @ Aislin: Welkom meid! Hoop dat je ook snel zwanger mag worden! Hier vandaag een Belly bandit gekocht voor na de bevalling, op aanraden van de fysio. Ben eens benieuwd wat het doet!
@L0nneke, dankje! We hebben er zin in! Hopelijk worden ze in week 50 bezorgd! Dat zou zooo mooi zijn. ( Die week staat nu wel op internet) Oh ik ben ook wel benieuwd wat z'n belly bandit doet. Zou fijn zijn als dat zou helpen he! @Aislin welkom!!! Gezellig! Hier vandaag aan het opruimen en spullen weggooien! Heerlijk gevoel!!!! ( Heb een opruim aanval geloof ik! hihi) Morgen gaat ons hondje naar mijn schoonouders zodat we echt een volledige dag kunnen opruimen! En 's avonds "vieren" we sinterklaas, gaan lekker gourmetten!
Dat schiet op. Lekker zo'n opruimaanval (had ik 'm nu maar, haha!) daarna heb je waarschijnlijk een heerlijk voldaan gevoel. Hier vandaag niet echt lekker. Denk dat ik zo maar wat probeer te slapen.
Hahah nou de opruim aanval heeft zijn vruchten afgeworpen! We houden er wel mee op voor vandaag. Zijn om kwart over 10 begonnen en nu net pas klaar met de zolder! Alleen de zooi die weg mag ligt er nog maar dat komt wel. Ik kan er tenminste weer fatsoenlijk lopen en de was ophangen! *trots!* Ik ga me zo lekker omkleden en dan gaan we naar mijn schoonouders! Wat een sneeuw zeg! Hoe is dat bij jullie? @l0nneke, doe maar lekker rustig aan meid, hoop dat je nog even slaapt en daar van opknapt!
zo ben ik ook weer even. heb een druk weekend gehad ivm werken en sinterklaas. flink verwend door sinterklaas dus dat is altijd leuk!
mamma2be: Heerlijk dat alles nu zo lekker opgeruimd is! Ik wil zo'n aanval ook haha! Hier gaat 't inmiddels weer wat beter. Wel vaker het idee dat ik 'gloei', maar voel me niet zo belabberd meer. Naomi: Hoe was je laatste werkdag gisteren? Nu écht verlof, toch? Hier vandaag even snel de stad in geweest en een jurkje gekocht voor met kerst en oud/nieuw. Was wel weer eigenlijk te veel van het goede, dus nu zit ik weer met flinke pijn in m'n rug te kijken. Ach..ik moet er wat voor over hebben hè Zo meteen miljoenenjacht kijken.
@lonneke: mijn laatste werkdag gisteren was erg druk maar leuk!! nu inderdaad echt helemaal met verlof heerlijk!
Nu lekker 'genieten' van je laatste weekjes, Naomi! Hier pas net wakker en pijn in m'n lijf.Was eigenlijk al te voorspellen door gisteren. Ach ja, rustig aan vandaag. Straks naar de verloskundige
leuk straks naar de vk!! balen van de pijn ik was al om 10 uur wakker! dat ben ik niet gewend hahaha. ben nu bezig met het geboortebord weer een beetje schilderen, maar ff een break dat voorover gebukt staan om te schilderen is niet erg prettig voor mn rug...
Lonneke, hoe was het bij de vk? Whaa dames, ik ben zo blij! Net gebeld dat onze meubels de 13e bezorgd gaan worden Heb er zin in Wordt ons huisje heeeel anders vannn!!!!
Naomi: hoe staat het met het geboortebord? Moet je nog veel? Mamma2be: fijn dat jullie dan al de meubels krijgen, super! En hier..bij de vk geweest. Bloeddruk was prima 120/68, bloed was 7.8. dus mooi. Aangegeven dat ik het idee had vooral onderin de baby te voelen en het hoofdje bovenaan. Vk voelde en dacht dus ook inderdaad het hoofdje bovenaan te voelen. Meteen even met echo gekeken en ja hoor, onze meid ligt met haar kont nog naar beneden (net zoals op de pretecho 3 weken geleden) Heb nu een tweetal 'oefeningen' meegekregen om te baby zelf proberen te laten draaien. Als 't niet is gelukt over 2 weken word ik doorverwezen naar de gyn. en dan waarschijnlijk 'n draaipoging bij 35 weken. Zucht, hoop dat het allemaal niet nodig is!
@lonneke: heb 1 hondje nu bijna klaar dus het begint op te schieten. zo meteen maar weer een stukkie schilderen... gelukkig is alles goed met jou en de kleine!! hopelijk krijg je haar zelf nog gedraaid en hoef je niet naar de gyn! draaipoging schijnt pijnlijk te zijn... ligt ze in volkomen stuit of onvolkomen stuit?? wat in onvolkomen stuit kan je nog gewoon normaal bevallen!
Naomi: Gefeliciteerd met je 36 weken! Nu gaat het zoooo hard zeg! Nog een weekje en dan mág jullie meisje gewoon komen! Hier 31 weken, wat klinkt dat alweer ver haha Nog 6 weken en dan ook de 37 weken hier bereikt, schiet lekker op! Heb d'r zo'n zin in! Verder niet echt lekker geslapen, manlief was onrustig in zijn slaap. dus 'last' van gehad..en vanaf 5 uur was onze meid onderin aan het trappelen.
@lonneke: dank je wel jij gefeliciteerd met je 31 weken! wat gaat de tijd toch snel he... inderdaad nog een weekje en dan mag ons meisje gewoon komen hihi, heb er zoooo een zin in kan het tegenwoordig nergens anders over hebben wat balen dat je slecht geslapen hebt! ik kan ook nooit slapen als mn man onrustig is hoor, had ik eergisteravond blegh. gelukkig hier vannacht een goede nacht gehad en heerlijk geslapen! gisteravond nog veel harde buiken/voorweeën gehad beetje teveel gedaan denk ik gisteravond... mn man dwong me op een gegeven moment te gaan zitten hihi dat doet ie toch niet snel hoor! mja gister boven beetje opgeruimd, douche schoon gemaakt, was alvast klaar gezet voor vanmorgen, papieren administratie bijgewerkt, kerstkaarten klaar gemaakt voor vertrek en alvast postzegels geplakt op de enveloppen van de geboortekaartjes. heb er decemberzegels op gedaan hihi als ze later als 6 januari komt plakker we er wel een postzegel van een paar centen bij vanmorgen mn zkhtas compleet gemaakt, was opgevouwen, nog een beetje opgeruimd. nu dus even lekker niksen. straks hondje uitlaten en konijn eten geven want dat ben ik gisteren weer eens vergeten hihi. zielig beestje.... hier is alles trouwens weer wit wel heeeeeel mooi trouwens.... een dun wit laagje vooral op de bomen is dat zo mooi!
Hey meiden! Ik heb een tijdje terug maar heel even mee gekletst, maar zal de komende tijd denk ik weer wat vaker op de site zijn want ik ben zwanger!! Kan het nu langzaamaan een heeeeeeel klein beetje geloven. Zondagavond 5 december had ik een positieve test in mijn handen. Was wel 3 dagen over tijd maar dacht zeker te weten ongesteld te worden i.v.m. dezelfde krampen als iedere maand! Maar binnen 30 sec. was de test al knalroze!! Zal ik even wat meer over mezelf vertellen? Ik ben dus net als jullie in 1987 geboren en op dit moment nog 22 jaartjes jong.. Ben sinds april dit jaar getrouwd, mijn man is 23 jaar oud. Ik ben net als Enjoyllive in juli gestopt met de pil, en nu dus net 5 weekjes zwanger!! Vind het mega spannend, ons eerste kindje. Ben ergens ook best wel bang voor wat komen gaat, zal ik het allemaal aankunnen? Vind het zo raar, ben er al 4 maanden elke dag mee bezig, maar sinds het moment dat ik weet dat het raak is ben ik gewoon in shock! haha.. Hoop dat ik aan mijn leeftijdgenootjes wat steun kan hebben! Of ben ik de enige die zich onzeker voelt??
@ghurabaa: welkom terug meis!! GEFELICITEERD met jullie zwangerschap dat was wel een heel mooi sinterklaarkado dan hihi. onzeker voelen hoort erbij maar ik weet zeker dat je het aan kunt en je een goede mama zal zijn! over een tijdje zul je dat vanzelf gaan merken, je zult veel gaan veranderen nu!!