Wat 'n mooie foto's Naomi! Echt een heerlijk meisje Haha ik vind m'n buik echt enorm..hij is echt gegroeid. Vanochtend zag manlief trouwens dat hij aan de onderkant helemaal blauw is:S Misschien door het vele duwen deze week om te kijken hoe de baby lag. Of had jij dat toevallig ook? Zo, ga nu naar bed, ben doodop..wederom van het niks doen!
nee mijn buik is nooit blauw geweest van buiten... van binnen wel hihi. het zou goed kunnen komen door het vele duwen deze week hoor! zou het anders ook niet weten! wij gaan ook naar bed! Isabel heeft honger en mn man moet morgen weer gaan werken na 2 weken vrij pfff wat zal hem dat tegen vallen!
Hey!!!! Lonneke, je buik is mooi hoor, ik was ook enorm voor mijn gevoel, maar iedereen zei dat dat wel iets meeviel hahahah..... Na de bevalling weer zo plat als een dubbeltje....mis em af en toe wel hoor! Nog even hé, spannend....... Een meisje hebben is keileuk hihi... Naomi, wat een schatje!!!!! Helemaal geweldig, lekker van genieten! Hoe ging het werken bij je man? Nix aan hé zo'n eerste dag weer. En hoe ging het met jou, helemaal alleen met je kleine? Ik weet nog wel dat ik meer tegen die eerste werkdag van mn man aankeek dan hijzelf hahaha.... Best zwaar in het begin.....maar wel gelukt hoor! En wat goed dat de borstvoeding zo goed gaat!!! Mijn dochter krijgt alleen nog 's morgens..... Ik ga gtst kijken haha, byebye!!!
@lenthe: mijn man had helemaal geen zin om te werken. het was ook een zooitje geworden wat hij nu dus weer kon gaan opknappen, dus die zal flink pissig geweest zijn hihi. ik vond het heerlijk zo een dagje alleen met mijn meisje heb er helemaal geen moeite mee gehad dat mn man werken was hihi.
Hahaha, ja lekker hé, even je meisje voor jezelf! 9 maanden heb je haar niet hoeven delen, en nu ineens moet je haar delen. Ik vond het ook wel fijn om samen met mn baby te zijn. Alleen was mijn baby niet een baby-baby, ze was bijna heel de dag wakker!! Wilde niet op de arm slapen etc etc. Wel jammer hoor!! Maar het is iets heel bijzonders. Gewoon top om jong mama te zijn.... Ohh was het maar al de 27ste!!! Ik wil weten of ik zwanger ben of niet....
En Naomi hoe was je dagje met Isabel? Begint het 'echte' leven weer een beetje nu je man weer is gaan werken. Lijkt me wel raar in het begin, maar ook wel fijn. Lenthe: Nog eventjes en je zult weten of je zwanger bent van je tweede wondertje, duim voor je! Hier weer 'goedgekeurd' bij het ziekenhuis. Pfff, hoop echt dat het er snel opzit:S Merk overigens dat ik me aan het afzonderen ben (of ja..eigenlijk viel manlief het op), dat ik het liefst niemand, zo min mogelijk om me heen heb nu en afstand creeer.
hoi meiden, hier gaat het nog steeds goed Isabel is nog steeds erg verkouden en hoest nog veel, maar ze geeft al minder veel over als afgelopen dagen dat is wel fijn! na het eten is het gelijk goed recht houden en wachten op de hoestbui met evt. een beetje spuug. ze drinkt ook alweer langer aan 1 borst dus ik hoop dat ze er binnenkort vanaf is
hey naomi, Nog gefeliciteerd met de kleine we hebben elkaar volgens mij al eens gesproken, in het andere deel Wat een prachtig meisje hebben jullie zeg wauwiej
@frysk: ja we hebben elkaar inderdaad al eens gesproken dank je wel hihi het is zeker een mooi meisje
@frysk: met mij gaat het super goed. heb nergens last van en doe gewoon lekker mn ding hihi. genieten doen we zeker al hadden we gisteravond even een dipje hihi. mevrouw lag alleen maar te krijsen toen ze afgedroogd werd. uiteindelijk was ze aangekleed, ik haar eten gegeven, poept ze haar broek vol... dus schone luier, ben ik de billen aan het afvegen begint ze te plassen dus haar kleren weer nat. weer uit moeten kleden en schone kleren aan. ze heeft alleen maar liggen huilen. toen we klaar waren kreeg ze een hoestbui die ruim een half uur heeft geduurd, ze kwam er niet uit en bleef maar hoesten. ze liep op een gegeven moment rood/paars aan dat was best eng. na de hoestbui nog even gedronken en toen kon ze eindelijk naar bed. ze heeft vannacht wel geweldig goed geslapen moet ik zeggen!
Oeh jakkes daar is niks aan !!! spannend dan ! Al het werk was dus allemaal voor niets ! maar wel heel erg fijn dat ze daarna weer lekker geslapen heeft !
Even niet hier geweest en er is weer gekletst, joehoe! Naomi, wat vervelend zo met je meisje. Hoop dat ze zich snel beter voelt. Lijkt me zo onmachtig gevoel dat je eigenlijk alleen maar kunt kijken en zo weinig kunt doen voor haar. Fryskfamke: Ik zie aan je onderschrift dat je dinsdag naar de gyn moet! spannend, eerste keer? Hier: Gerommel in m'n buik, steken in m'n doos, dus mogelijk nog wat indalingsweeen. Hoop natuurlijk op iets anders dat gaat doorzetten, maar goed..vast niet
@Lonneke. Klopt ik moet aankomende dinsdag heen, wordt de 2e keer . de eerste keer hebben ze bloed geprikt ect.. en inwendige echo.. daar zagen ze Pco.. dus heb bloed moet alles nog bevestigen... En hubbie zn zaadjes krijgen we waarschijnlijk ook uitslag van SPANNEND HOOR !!!! Zal vast niet heel lang meer duren dat de kleine geboren gaat worden
Oja, dat had je al verteld Fryskfamke (sorry, onthou niet alles) Wel spannend dus weer de afspraak. Succes! Hier lig ik in bed, maar kan niet slapen.
Hee dames, Ik weet dat het hier stil is, maar wil jullie toch iets leuks vertellen! L0nneke is vannacht om 00.35 bevallen van een dochter .
hihi ik wist het al lonneke nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter ik hoop dat alles goed is gegaan! @mamma2be: jeetje je bent alweer 13 weken wat vliegt de tijd he hihi
@Naomi, ze heeft een volledige narcose gehad omdat ze de ruggenprik niet konden toe dienen door de hoeveelheid vocht die ze vast hield. Ja 13 weken! Tijd vliegt! Jullie meisje is alweer ruim een maand!
@mamma2be: oww oke, jammer dat het vol. narcose is geworden, dan maak je natuurlijk niets mee... ja isabel is alweer een goede maand haha, time flies!!