@Naomi, ja is zeker wel jammer. Gaat alles oke met jullie meisje? Wij hebben de babykamer besteld! En weten ook al wel welke kinderwagen we willen
alles gaat hier goed!! gisteren een slechte dag gehad, isabel was ontroostbaar en heeft de hele dag lopen gillen en krijsen niets was goed. maar vannacht heeft ze bijna 6 uur achter elkaar geslapen, heerlijk! wat voor kamertje heb je gekocht en welke wagen willen jullie?
Oh gelukkig heeft ze wel een goeie nacht gemaakt! Da is wel fijn! We willen de Maxi cosi mura 4 en hebben deze kamer besteld: Bekijk bijlage 128101
ja de tijd vliegt!! alweer bijna 17 weken zie ik. lekker he isabel is ook alweer 2 maanden oud! en wat veranderd ze toch veel pffff het is gewoon al geen echt babytje meer voor mijn gevoel ze gaat zo hard!
Inderdaad Heerlijk Mamma2be, al 17 weken! Nog 3 weken en je zit al op de helft van je zwangerschap Naomi, ik geloof het meteen dat het snel gaat..Ons meiske is morgen 4 weken. Tijd gaat echt snel. Hier gisteren op stap geweest. Auw auw auw..ik heb zo'n pijn in mijn lijf. M'n wond trekt en m'n bekken doen weer 'ouderwets' pijn. Ene kant dus wel spijt dat ik gegaan ben, maar andere kant was het wel leuk en gezellig. Manlief heeft op ons meiske gepast. Ik vond het ontzettend spannend om voor het eerst echt weg te zijn..maar het is goed gekomen. Scheelt natuurlijk ook dat ze gewoon sliep. Heb haar om 11uur nog het laatste flesje gegeven en haar in bed gestopt. nu home alone met onze kleine meid. Manlief is vandaag op stap. Hij vond het ook maar erg spannend om weg te gaan Alhoewel het voor hem denk ik wel wat makkelijker is, omdat hij met werken natuurlijk ook al weg is van ons meiske.