moet je helemaal zelf weten meid, ik doe het niet en ga het ook echt niet doen maar dat komt omdat ik heel bang ben voor naalden hihi. je moet het niet he omdat je ventje het doet...
haha nee dat bedoel ik er niet mee, volgens mij mag je toch geen bloed geven als je zwanger bent? En aangezien we nu dus wel twijfelen weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen, Naja ik ga denk ik wel mee en dan vraag ik het wel
@ Naomi: Wat fijn van je vriendin zal wel een hele opluchting zijn. @ Mama2be: Knap hoor dat jullie kunnen wachten met testen zou ik zelf niet kunnen denk ik. En wat betreft het bloed geven ik zou gewoon telefonisch contact opnemen met de bloedbank en vragen hoe en wat. En als het wel kan zou ik het zeker doen hoor is nooit verkeerd. @ All: Mijn haar word zo lekker geknipt en geverfd heerlijk. Daarna lekker douchen en met een bakje thee naar bed ( ben moe van het niks doen ). Verder heb ik puistjes bij mijn haar grens en op mijn rug kan toch komen door de zwangerschap? Meiden hele fijne avond voor jullie! X
Enjoylive: Er staat ergens "beheer bijlagen" als je een bericht plaatst, daar kun je een foto uploaden. Hier ook meer last van puistjes sinds zwangerschap, altijd al veel last van gehad (gelukkig altijd van die kleintjes..) en sinds twee jaar ging het een stuk beter, helaas nu weer terug! En helemaal nieuw kapsel? Of gewoon standaar knip-verf beurt? Naomi: Fijn dat alles goed was bij haar! Nu hopen dat het zo blijft...25 weken is écht veel te vroeg! Mamma2be: Ik zou morgen testen Wachten duurt lang hahaha! tenminste als ongi nog niet doorgezet heeft dan, hè En bloed geven, tja moet je zelf weten, goed initiatief vind ik, maar ieder moet het voor zichzelf weten. En anders even bloedbank bellen hoe en wat met evt. mogelijke zwangerschap! Hier straks mijn leidinggevende gesproken. De tranen liepen over m'n wangen (heb het voglens mij niet laten merken..hoop het!) maar bah wat voelt het slecht! Terwijl ik gewoon weet dat dit de beste keus is. Over twee weken weer naar de arbo, hoop op begrip! Vorige keer maakte ik me druk om niks..dus hoop dat ik nu ook druk maak om niks natuurlijk. Wat ik wel vervelend vond dat leidinggevende nog vroeg of ik de zaken die ik nog af moest handelen dan nog een keer (op tijden die ik dan zelf bepaal) kom afhandelen. Daar moest ik over nadenken. Nu geen beslissing over. Maar ik heb nu echt zoiets van..hier en niet verder. Hoe graag ik het ook zou willen, maar dat is me echt te veel. (dan moet ik weer in de auto, naar 't werk etc..voelt dan toch als verplichting, wat me druk geeft:S) Auto rijden vermijd ik ook liever, wat een ellende! Zo meteen zwangerschapsgym..ook niet veel zin in, maar goed!
Hee dames, Nou ik heb overlegd met de bloedbank en ze vond het toch beter van niet. Het is niet bewezen dat het daardoor fout kan gaan, maar ze zei van als je het dan wel doet, en het gaat fout denk je toch van had ik dat nou maar niet gedaan. @ Lonneke, vind knap hoor! Ik geloof direct dat het zwaar is, maar je moet echt aan jezelf en de kleine denken! Nou dames, ik ga weer op de bank hangen, even Bones! kijken en dan lekker slapen! morgen weer vroeg op om te werken! Bah hihi! Man lief heeft wel bloed gegeven.
Mamma2be: Fijn dat je even nagevraagd hebt Slaap lekker alvast en werk ze morgen! Hier gym gehad, viel me mee, was leuker dan de vorige keer. Alleen lang gezeten over uitleg over bekken. Dat was me weer net wat te veel van 't goede. Lig nu gelukkig weer lekker in bed!
@ Lonneke: Natuurlijk hebben ze wel begrip dat kan niet anders. Maar ik snap je zorgen hoor. En wat raar dat je dan terug zou moeten komen voor die taken die neemt iemand anders dan maar van je over toch. Je moet goed op je strepen staan hoor want geef ze een vinger en ze nemen je hele hand. @ All: Gewoon standaard knip verf beurd. Alleen de verd pakte niet goed op mijn blonde plukjes waarschijnlijk door zwangerschap. Ga nu naar bed, vriend lief is net lekker in de douche! Welterusten meiden! x
Goeiemorgen dames! @mama2be, oh balen van je ongi... @klikngemuis, ja tuurlijk! Welkom! Hier nog steeds op het wachtbankje, vanmorgen een testje gedaan maar deze was omowit. Er zijn nog geen tekenen van ongi en mijn temp is nog steeds mooi hoog, ik blijf dus nog hoop houden...
Klingemuis: Natuurlijk, welkom! Mamma2be: Jammer, op naar de volgende ronde! Blike: Spannend, duim voor je! Hier redelijke goede nacht gehad. Had deze keer i.p.v.met een kussen tussen m'n knieeen met een dikke handdoek tussen de knieeen geslapen, dat lag beter! Ook vrij lang kunnen slapen, joehoe! Verder weinig nieuws, lekker rustig aan vandaag.
@Klingemuis Welkom! @L0nneke, Oh kijk dat is lekker! Bah weer aan het werk... Tis super druk! Morgen krijg ik EINDELIJK mijn bestelde telefoon! Woeehooee
@L0nneke, een Nieuwe mobiele telefoon, Samsung Galaxy S! Vorige week zondag besteld. Normaal levertijd van 24 uur Dus ben blij als ie er morgen is! Danku! Het is echt een chaos hier, beginnen weer achter te lopen omdat een collega ziek is. Er valt niet tegen te werken! Mijn collega heeft gisteren aangeven bij de nieuwe leiding gevende dat hij echt niet zonder me kan! Hopelijk helpt dat voor me! hihi!
Mamma2be: Dan heb je even wat geduld moeten hebben ja! Lijkt me een leuke foon! En hopen dat het in je voordeel werkt ja, dat die collega dat heeft aangegeven, zou mooi zijn toch
@L0nneke, Het is een hele fijne foon, manlief heeft hem al! hihi! Ja ik hoop het echt! We zullen zien Wel super spannend! Hoop zo een keer weer een contract bij een werkgever te krijgen en niet steeds via een uitzendbureau!
@klingemuis: welkom!! @blike: spannend dan voor jou... @mamma2be: balen dat je ongi doorgebroken is maar nu op naar ronde 1 @enjoyllive: lekker weer even geknipt en geverfd worden hoor!! ik ga vanavond naar de kapster @lonneke: blijf op je strepen staan hoor op je werk! je meld je niet voor niets volledig ziek.... hier heerlijk lang geslapen vannacht wat had ik dat nodig zeg!! wel een hele drukke kleine meid vannacht in mn buik, de keren dat ik wakker was omdat ik moest plassen lag ze me een partij te draaien in mijn buik pffffff ze schoof van links naar rechts en terug hahaa ze ging echt elke keer naar mn hand toe. vanmorgen trouwens wel een harde buik gehad, hij deed geen pijn en duurde maar heel kort maar heb me dus toch weer overbelast gisteravond en ik heb me zo rustig gehouden savonds, maar 1 rondje met de hond gefrisbeeed de rest heeft manlief mogen doen en heb ik mogen toe kijken wat was dat moeilijk!! ik voelde me op dat moment goed en wilde het lekker zelf doen maar weet dat ik daar achteraf spijt van krijg. zometeen komt mn nichtje deze kant op dus ga het huis nog maar even nichtjeproef maken hahah. beetje opruimen en maar even stofzuigen dus.
@Naomi Oh wat goed dat je opzich goed geslapen hebt! Succes met het huis nichtje proof te maken! hihi! Meiden, Als ik nou deze ronde wil proberen zwanger te raken, vanaf wanneer moet ik dan testen met ovu testen? En z'n banner, moet ik dan uit gaan van mijn laatste cyclus? *voelt zich een n00b hihi*