Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Als je er vanuit gaat dat je deze cyclus een LF van 14 dagen hebt gehad betekend dat je ei rond dag 20 van je cyclus geweest is.
    Denk dat ik vanaf een dag of 12 tot 14 zou beginnen met ovulatietesten.
    Ja met die banner zou ik gewoon uitgaan van je laatste cyclus :)

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Mama2be: Balen meid.

@ Klingelmuis: Natuurlijk mag je mee kletsen :D!

@ All: Hier samen met vriendin 20 jaar goede tijden aan het kijken is echt een super dvd. Straks even met haar mee naar het ziekenhuis en bij haar eten. En daarna samen naar onze vrienden kijken want ze moeten weer zaalvoetballen.

Fijne dag meiden! x

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Doe rustig aan, je lijf laat het wel weten wanneer je dus toch te veel hebt gedaan! Fijn dat je zo lekker geslapen hebt!
    En die kleine meid van jullie, wat een druktemaakster zeg, van wie heeft ze dat?;)

Mamma2be: Ik zou vanaf dag 12 gaan testen, dan kun je als het goed is je eitje niet missen..

Enjoylive: Gezellig dagje dus bij jou! Veel plezier met dvd kijken en het voetballen van vriendlief!

Hier al telefoon gehad van het werk. Komende week al afspraak met de arboarts. Maak me er wel druk om, terwijl ik goed weet dat het er gewoon bij hoort. Zucht, ik hoop maar dat ik serieus genomen wordt. Het kost me al zo veel moeite om me nu volledig ziek te melden. Terwijl ik gewoonweg niet anders kan..
    Sorry voor mijn gezeur!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: dat komt vast goed bij de arboarts hoor!! maak je maar niet teveel druk. ze zijn wat dat betreft best mee gaand met zwangere hoor ik van andere ;)

ik heb geen idee van wie de kleine meid die drukte heeft, mn man en ik zijn beide heel rustig.
    mijn lichaam geeft het inderdaad aan maar te laat vind ik, ik heb liever dat ik klachten krijg op het moment dat ik teveel doe en niet pas uren daarna.

vandaag lekker rustig dagje, mijn nichtje is er ondertussen al wel maar ligt ook alweer op bed hihi. hopelijk slaapt ze lekker een tijdje!

verder heb ik hier het kraampakket binnen :D en mn ventje haalt vanavond de blije doos op :)

5. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @L0nneke, Je weet gewoon dat wat je doet het beste is.
    Maak dat dan ook duidelijk, dan komt het vast goed.
    Vind het logisch dat je van je af wilt zeuren hoor ;). Het is allemaal al lastig, dan wil je echt niet dat ze moeilijk gaan lopen doen!

Manlief zit verdrietig thuis :(, Heeft vrijdag zijn hand gekneusd en nu moet hij dus waarschijnlijk alsnog die 3 maanden over doen! :(
    Had hem net huilend aan de telefoon! Zo jammer dat ik dan zover van huis zit!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Kraampakket binnen..en al in gesnuffeld?;) Ben benieuwd wat er in de blije doos zit;)

Mamma2be: Wat voor een drie maanden moet je vriend over doen dan? (heb wat gemist denk ik..) Wel zielig zeg dat ie er zo last van heeft en een traantje heeft gelaten. Dan is het erg vervelend dat je hem niet kunt troosten. Sterkte!

7. gimena

gimena Niet meer actief

@Mamma2be Minder dat de ongie door is gebroken.Veel succes in de volgende ronde.

@klingemuis WELKOM :D

8. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @l0nneke, Hij doet de politie opleiding, vorige week werd er al gezegd dat hij misschien deze 3 maand stage over moest doen. Alleen kreeg hij een laatste kans.
    En nu is dit dus gebeurd en moet hij hem hoogstwaarschijnlijk over doen. :(
    Het is gewoon lastig, het is zijn rechterhand en hij is ook rechts.
    Ja het is heel vervelend, ik zit ruim een uur van huis, met de auto!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamm2be: wat zielig voor je ventje! knuffel hem straks maar extra goed ;)

@lonneke: ja natuurlijk heb ik al gesnuffeld in het kraampakket hihi. er zat een boekje in met leuke liedjes, spelletjes en versjes voor baby's en een lieve zebra knuffel. verder alle spullen voor de bevalling en een hoop kraamverband hihi. ik ben ook erg benieuwd wat er in de blije doos zit!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Aaah wat vervelend zeg! :( Knuf voor je mannetje!

Naomi: Haha, ik zou écht te nieuwsgierig zijn wat er allemaal in zit! Ben ook eens benieuwd als het hier binnenkomt, duurt nog ff als het goed is;)

11. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    hallo!

Leuk dat ik mee mag kletsen!
    Word veel geklets hier zie ik:)

xxx

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja ik ben ook reuze benieuwd wat er in de doos zit!!!
    kraampakket zul jij over een week of 5 ook wel krijgen en de blije doos mag je rond week 27 ophalen, krijg je bericht van.

net met mn nichtje naar het park geweest met de hond, gaat dat beest weer zwemmen bah is ie weer zeik nat.
    zometeen lekker zuurkoolstamppot maken :)

hier ontstoken tandvlees auwts!!! echt niet fijn :(

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @klingemuis: het is heel wisselend hoor hier ;) soms wordt er bijna niet gekletst op een dag en een dag later heeel veel net als nu hihi.

14. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Naomi123: Auwa tandvlees ontstoken, ik hebd ta ook soms.. niet fijn!!

Ja afwisselend dat heb je toch altijd he, als het maar leuk is en je veel aan elkaar hebt:)

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Ik wacht geduldig af! En is de hond ook weer 'gewassen';) En lekker zuurkoolstamppot, wilde ik eerst ook eten, maar manlief had geen zin in aardappelen, dus dan wordt het morgen zuurkoolstamp en dan lekker met ananasstukjes:D
    Vanavond kip rijst kerrie, ook lekker;)
    En bah ontstoken tandvlees, volgens mij ook een zwangerschapskwaal of heb je er vaker last van. Ik moet deze week nog naar de tandarts, ben eens benieuwd of er gaatjes zijn..haha!

Klingemuis: Het wisselt hier inderdaad qua berichten hoor..er zijn ook wel eens dagen bij dat geen mens reageerd..:p
    Momenteel zit ik hele dagen thuis, anders was ik hier ook niet veel te vinden.

ZP helpt me enigszins bij m'n verveling!

16. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    @lonneke: Ja ik werk nu ook minder dan eerst, dus ben ik ook wat meer te vinden hier.. Kan je ff je ei kwijt en inderdaad je verveelt je niet haha..

17. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Hoi hoi dames!

Hoe is jullie ervaring met de ovu en zwangerschaps testen van sensitest?

Bah mannetje is echt verdrietig :( Krijg maar geen lach op zijn gezicht :(

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Ik heb de ovutesten van sensitest twee rondes gebruikt..en daardoor dus ook m'n eitje gevonden! Tweede ronde was het raak:D
    Had zo'n pakketjes van sensitest met drie zwangerschapstesten. Had er bij de tweede ronde nog ene liggen, die heb ik gebruikt en toen had ik een positest. Twee uurtjes later wel nog ene gedaan met k2v5, daar was de lijn wel duidelijker op. Maar goed, ben tevreden met de ovutesten van sensitest.
    En tis wat met je mannetje!

Klingemuis:perfect om ei kwijt te kunnen ja;)

Hier wat op internet aan het struinen op zoek naar geboorteborden. Wilde er eerst zelf een maken, maar pfff ik ga er echt niet de energie voor vinden ben ik bang...
    Verder erg veel last van m'n rug/stuit, weet ook niet goed hoe ik me moet houden..zitten is niks, liggen niks..bah..blijf maar afwisselen.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: laatste tijd had ik eigenlijk geen ontstoken tandvlees meer, en anders niet in deze mate, er zit echt een bobbeltje op mn tandvlees. nou ja gaat ook wel weer over hihi.

@mamma2be: balen dat je man zo verdrietig blijft!! enne die testen van sensitest zijn oke hoor, heb ze 1 ronde gebruikt en gelijk raak, ze waren duidelijk vond ik ;)

20. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oke danku dames!
    ik heb namelijk een pakket besteld met heel veel ovu testen en 3 zwangerschapstesten :)
    Dan gaan we die deze rond maar gebruiken! hihi :)

Nou ik zit alweer op het werk.. pfffff :p

Deel Deze Pagina