Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    werkse mamma2be! ik ben ook alweer aan het werk.
    zometeen de kids naar school brengen en dan ff de stad in, om kwart over 11 de 1e op halen en om half 1 de 2e. om 4 uur is de 3e klaar met een feestje pfffff wat een geheen en weer vandaag weer.

2. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oh dat is idd wat veel heen en weren.. bah!
    Succes!

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    nou dames volgens mij is het hier game over :(
    Had gisteravond al steeds van die ongikrampjes en vanmorgen wat bruine afveeg.... Ook is mijn temp iets gezakt..
    Nu wachten tot mijn ongi doorzet en dan op naar de volgende ronde.

4. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    :( *knuff* Balen meis!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Een heel pakket dus besteld, mooi ben benieuwd hoe jouw ervaringen er mee zijn dan! Werk ze!

Blike: Jammer meis, op naar ronde 3 (3 maal scheepsrecht hè! ;))

Hier beroerde nacht gehad, bah! Verder geen nieuws.

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Blike87: Balen joh, maar kop op de moed niet laten zakken. ( is makkelijker gezegd dan gedaan hoor )

@ All: Hier nog steeds nergens last van, alleen beetje rommeltjes in mijn buik en nog die gevoelige onderbuik wat ik niet fijn vind, ben bang dat het dan niet goed is.
    Straks komt er iemand langs van moeders voor moeders want daar wil ik an mee doen. Doen jullie daar eigenlijk aan mij?

Fijne dag, groetjes

7. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @enjoyinglive, daar wil ik mocht ik zwanger zijn aan mee doen denk ik, al weet niet ik zeker hoe het allemaal precies werkt, hihi! *bloos*

8. gimena

gimena Niet meer actief

@ Blike87..,jammmer :( op naar de volgende ronde

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @blike: balen!! op naar de volgende rond, 3x is scheepsrecht ( bij mij wel in ieder geval hihi)

@enjoyllive: ik heb ook mee gedaan aan moeders voor moeders, toch wel fijn om zo ook iets voor andere te kunnen betekenen. helaas heb ik niet veel opgevangen omdat ik elke keer over mn nek ging als ik die pot open moest draaien en dan pakte ik al elke dag een nieuwe :(

nou de jongste is alweer terug, hartstikke moe maar ze kan nog niet gaan slapen eerst over 20 minuutjes weer naar school lopen om de ander op te halen. zielig hoor ze is echt super moe, viel net al half in slaap op de bank dus heb der maar aan het spelen gezet hopelijk blijft ze dan wakker.

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Hier ook mee gedaan aan moeders voor moeders. Vond het toch wel een heel gedoe en die potten stinken behoorlijk! Maar goed, voor ogen gehouden waar ik het voor doe en toch gelukt:)

Naomi: Druk dagje bij jou en wat zielig dat ze zo moe is, hopen dat ze wakker is gebleven dan als je nog weg moest!

Hier overigens besloten dat ik de cure tape niet ga doen. Overal lees ik dat zwangerschap een contra indicatie is en heb hier op ZP er een topic over geopend waarin ook iemand reageerde dat het over het heiligbeen wordt geplakt en irritatie kán (hoeft niet natuurlijk..) opleveren aan de baarmoeder. Ik neem dan toch liever het zekere voor het onzekere. Daarbij heeft mijn fysio er nog geen eerdere ervaringen mee, omdat ze de cursus pas gevolgd heeft.
    Ga overigens nu toch om bekkenband vragen, dat ik uberhaupt nog af en toe de deur uit kan, want anders kun je me over ene paar weken opvegen omdat ik depri ben..niet de bedoeling dus!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja ze is wakker gebleven, helaas WEER in haar broek geplast terwijl ik nog gevraagd had of ze naar de wc moest :( ze ligt nu nog steeds te slapen ze lag er om kwart over 1 in. ga der zo wakker maken we moeten de oudste op gaan halen van een feestje...

hier staat het huis af en toe helemaal te trillen, ze zijn bezig een boom te kappen hierzo voor en die machines zijn zo zwaar dat alles shaked hihi.

slim van je om die tape dan niet te doen meid! je moet toch echt even om jezelf en de kleine denken, hopelijk krijg je dan een bekkenband en helpt dat zodat je soms naar buiten kan, anders wordt je inderdaad depri ;)

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Bedankt voor al jullie lieve reacties dames.. dacht eerst nog dat het misschien nog wel alleen bij bruine afveeg zou blijven (hihi blijf meestal lang in de ontkenningsfase hangen) maar de ongi is nu toch echt goed doorgebroken. Gelukkig maar. Kan ik in ieder geval door met de volgende ronde!
    En inderdaad 3x is scheepsrecht!! :)

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Is dat dat kindje die je laatst een luier om had gedaan en er commentaar op had gekregen? 't is wat!
    Inmiddels al uitgeshaked? Heerlijk als ze bomen gaan kappen. (not!)

Blike: de moed er in houden ja! 3x maal scheepsrecht!

Hier overigens een geboortebord besteld, van lollifant! Vind hem zoooo schattig:D Ben zo trots als een pauw!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja dat kindje is het. vader reageerde nu gelukkig goed.ze had vandaag dus weer een luier om want ik had geen extra onderbroek dus dan maar een luier, met blote kont in spijkerbroek zie ik ook niet zitten.

de boom ligt op de grond :) de gemeente stopt altijd vroeg met werken he hihi stelletje luilakken daar. er waren er 2 aan het kappen en er stonden er 4 te kijken! ik weet nog wel een boom die eruit mag hoor:p staan ze in ieder geval niet te niksen.

leuk een geboortebord! daar ben ik nog helemaal niet mee bezig... mn ventje wilde er zelf 1 maken zei tie maar ik weet niet of dat nog wel gaat gebeuren:p

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Noami: Oh nee haha lekker dan hopelijk krijg ik dat niet haha.

@ Lonneke: Wat goed dat jij daar ook aan mee hebt gedaan :D! Wat kregen jullie als presentje? Ik kreeg een mooie ketting, een nachtlampje voor stopcontact, een boekje wij jonge ouders en krijg nog een tas via de post :D!

Lig nu lekker in bed, ben net lekker in de douche geweest. Ben moet dus ga denk ik na GTST lekker slapen.

X!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Ik kon uit een drietal dingen kiezen..een dvd, kinderbestek of een boek over zwangerschap. Heb voor het boek gekozen. Kreeg nog een nachtlampje voor in het stopcontact én dat was het volgens mij!

Naomi: Wilde hier zelf geboortebord gaan maken, maar dat wordt niks ben ik bang! Dus nu toch ene besteld, maar ik ben er wel heel erg blij mee! Ga wel zelf een deurkrans maken:) Moet nog wel lukken haha!
    En gelukkig dat die vader nu beter reageerde!
    En de gemeente haha, volgens mij is dat overal het zelfde liedje. De beste stuurlui staan aan wal..altijd mooi om te zien, 1/2 aan het werk de rest staat er braaf naar te kijken en volgens mij dan ook nog commentaren ghaha!

Zo hier ga ik zo meteen maar ook proberen te slapen. Ben moe. Net nog bezoek gehad, wel leuk:)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oehhh enjoylive 5 nov eerste echo zie ik!! Spannnnnend!

18. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Goedemorgen Dames!

Ik heb mijn mobiel binnen! :D
    Ben helemaal blij! hihi!
    Heb nu heel aso twee telefoons op mijn bureau liggen! haha!
    Hebben jullie lekker geslapen?
    Bijna weekend!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mamma2be: hier niet zo geweldig geslapen omdat ik te moe en misselijk was :(
    fijn dat je telefoon binnen is!!!

hier dus bagger geslapen, ben echt gesloopt en ontzettend chagi en dan loopt die ***wekker om half 7 af :(
    de kids kunnen vandaag niets goed doen, ze zijn dan ook erg vervelend omdat het voor hun ook de 3e keer is deze week dat ze er zo vroeg uit moesten.

vanmorgen weer een harde buik gehad alleen deed ie nu wel ff pijn bah :( ik moet het echt rustiger aan gaan doen merk ik.
    vanavond hondencursus maar heb al gemaild dat ik liever geen uur op het veld ga staan, ik hoop op een fatsoenlijke reactie terug van haar kant.
    zo sorry van mn gezeur moest het ff kwijt....

20. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @ Naomi, balen dat je zo slecht geslapen hebt! Pak je rust he!
    Dan heb je nodig!!! ;)

Mijn wekker gaat 4 dagen in de week om 5.50 :p hihi

Deel Deze Pagina