Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    als je dat gewend bent is dat anders ;)
    ik ben het niet gewend en dan savonds ook nog laat naar bed kunnen blegh!

inderdaad ik heb mn rust echt nodig nu, kan merken dat het zwaarder wordt nu ik de 30 weken nader. net weer 40 minuten gelopen dus helemaal brak nu.

2. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Nou gewend ... moet er nog aan wennen en doe dit nu vanaf mei! ;)

Oeh, nou rustig aan doen meis!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihihih ja vroeg blijft het zelfs na een half jaar ;)

4. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Nou dat echt wel!

Whaaaa ik mag sowieso tot 1 januari blijven! :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    fijn dat je sowieso tot 1 januari mag blijven!!

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh wat fijn mamma2be, iets meer zekerheid! :D

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Geweldig dat je foon binnen is! En zo zeg, iedere dag om 5.50u opstaan! Knap;) Nu zeker dus dat je tot januari werk hebt begrijp ik?

Naomi: Meis, let op let op, harde buiken zijn toch echt een teken dat jij rustiger aan moet gaan doen! En ik snap dat zo vroeg op staan echt vervelend is als je zo slecht slaapt, knuffel!

Hier ook een slechte nacht gehad, gelukkig nadat manlief is gaan werken weer in slaap gevallen (dat was ook al om 5.00uur) Tot half 10 toch nog wat geslapen gelukkig.
    Zojuist ook brief van het UWV binnen gekregen dat mijn werkgever volledig mijn dagloon vergoedt krijgt. Fijn, ben erg benieuwd wat de arbo nog zegt komende week! Vriendin van me gaat me in ieder geval brengen, want ik moet dan half uur met de auto rijden en ik háát autorijden momenteel, schiet steeds in mijn onderrug/bil/been.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ik weet het meis, ik doe er alles aan om het zo rustig aan mogelijk te doen maar dat ging deze week moeilijk omdat ik 3 dagen die kids had ipv 1,5/2 dagen. ik ben al blij dat ik tot 28 weken eigenlijk alles gewoon heb kunnen blijven doen, nu moet ik stapjes terug gaan nemen maar dat is best moeilijk....
    helaas nu nog steeds wat last van mn buik, geen harde buik maar wel gevoelig dus ik lig al 1,5 op de bank. over een uurtje eten en dan breng ik de jongste naar bed en dan kan ik zelf ook.

wat vervelend dat jij ook zo slecht hebt geslapen!! je hebt wel lekker kunnen uitslapen dat is dan wel fijn.

9. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Dank jullie meiden! :D Ik ben zo blij en opgelucht!
    Hopelijk word het nog langer! Mijn collega hoopt het wel in elk geval! hihi!

Ja elke dag om 5.50 opstaan is best pittig hihi
    Maar goed ik moet dan ook een uur rijden...
    En wil wel een beetje een normale tijd thuis zijn hihi!

Oh dames ik ben echt hyper nu! haha!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Zoek inderdaad maar naar momenten dat je je rust kunt pakken:) Uiteindelijk moet je er toch maar aan geloven dat niet alles zomaar gaat..en dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Morgen had je wel weer een iets rustigere dag toch?

Mamma2be: Helemaal hyper? Hoe komt het?

Pff..hier ben ik me beetje op internet aan het rondstruinen naar iets wat ik kan gaan doen. Ik verveel me echt stierlijk nu. Wilde eerst een online cursus volgen ofzo, maar ik moet geen verplichtingen hebben want moet wel m'n rust kunnen nemen wanneer ik wil.
    Lig nu op bed met de laptop, maar dat houd ik ook niet de hele dag vol.
    Ben zo blij als een jonge hond dat wat vriendinnen van me komende week vrij (herfstvakantie) vrij hebben en al hebben aangeboden om een dagje gezelschap te komen houden. Ik voel me echt erg haha!

11. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @l0nneke, vanwege mijn werk! hihi! Ben gewoon helemaal opgelucht!

ik snap het wel hoor, dat je dan super blij bent.
    Een online cursus maar met eigen tijds indeling is er ook toch?
    Miss iets bij LOI?

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja morgen gelukkig wel een rustig dagje, laat in de middag een verjaardag maar dat is maar ff. dus morgen bijtanken en vooral uitrusten!!!
    zaterdag weer druk, hele dag werken en savonds familiedag zondag weer een verjaardag dus redelijk rustig gelukkig.
    het is inderdaad makkelijker gezegd als gedaan om rustig aan te doen, had niet verwacht dat ik daar problemen mee zou hebben eigenlijk.

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Haha oké! kan me er wat bij voorstellen ja!:D Hoe is het nog met je mannetje?

Naomi: Tja, zwanger zijn hè;) Dat is toch nét even wat anders, hehe!

14. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @ L0nneke, wel redelijk hij is nog wel bij huis.. z'n hand verbeterd niet echt :s kan er snachts bijna niet van slapen.
    Morgen heeft hij weer een gesprek op het werk waarschijnlijk hoort hij dan dat hij deze 3 mnd over moet doen.
    Al zegt manlief nu wel dat het misschien ook maar beter is ook :) .

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Hallo meiden,
    Ook ik heb heerlijk geslapen was alleen best vroeg wakkker helaas. Vandaag hele dag alleen thuis pffff dan duurd de dag zo lang. Maar gelukkig komt morgen mijn moeder weer langs en gaan we ff met mijn wheelie ( rolstoel :p ) de stad in.
    Have a nice day!

16. gimena

gimena Niet meer actief

hoe gaat het trouwens met jou?? veel pijn nog of niet meer?
    veel plezier..

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mamma2be: Wel fijn dat hij er al iets meer 'vrede' mee heeft. Ben benieuwd of hij het nu nog over moet doen of niet!

Enjoylive: Hoe staat het verder bij jou? En ga je shoppen met moeders morgen of gewoon ff lekker de stad in?

Gimena: Jij nog 'nieuws'?

Hier ook wat aan het vervelen, tv staat aan, maar ach, daar is ook niet veel op!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi hier hetzelfde verveel me kapot en heb echt helemaal nergens zin in!!

heb een half uurtje geslapen en werd nog chagerijniger wakker als ik al was dus dat heeft lekker opgeschoten.
    nog bijna 1,5 uur wachten voor we naar school kunnen lopen.

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Morgen moet ik even opzoek naar een leuk jurkje, heb dinsdad een bruiloft. In de eerste instantie dacht ik dat ik geen legging aan kon omdat me gips tot onder me knie kwam. Maar dat ze nu tot me enkel dus kan het wel. Maar kan er nu eindelijk pas is beetje op staat dus dacht ga ik morgen ff snel de stad in want wil wel iets nieuws hebben :D!
    Verder gaat het prima, loop nog niet teveel op mijn voet alleen als het nodig is. Het mag wel maar kan het proces wel wat vertragen.
    En wat zwanger zijn betreft, ik moet het maar gewoon geloven haha want merk er weinig van.

X

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Het is me het dagje wel vandaag!
    Ik ben uit verveling rond aan het struinen om markplaats, heb drie leuke setjes van noppies voor een prikkie op de kop getikt:D Manlief zal wel denken straks..zit ze thuis en dan nog geeft ze geld uit;)

Enjoylive: Leuk, dus shoppen voor bruiloft! En dat zwanger voelen..dat komt vanzelf. Ik had in het begin ook nergens 'last' van, maar volgens mij met 7 wk ineens ontzettend gevoelige boobs.
    Tja...en nu kan ik er niet meer om heen, dat zwanger zijn;)

Deel Deze Pagina