Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door L0nneke, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    Oef! Ik wil naar huis!
    Ik moet nog een uur dames!
    Hoe overleef ik die??

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    ff doorbijten! Ik zie dat je inmiddels nog maar een kwartiertje moet, gaat lukken!:D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    je bent nu al klaar als het goed is ;)
    ik moet ook nog een uur pfffffffffff eindelijk is het aftellen geblazen.

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zo, dagje zit er zo goed als op..

Pff nog een dag en dan is het weekend. Gelukkig is manlief er dan weer om me gezelschap te houden overdag!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heerlijk rust :D:D

ik ben heeeeel blij dat ik nu ff alleen ben, mn ventje is er nu nog wel maar is zo weer weg en komt pas weer laat terug. misschien wel beter voor hem aangezien ik zo chagi was vandaag al kan ik hem gelukkig goed verdragen vandaag hihi.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha, je mannetje ook blij dat ie weg is;) Zo'n chaggie vrouw is ook niks hahaha!
    Hier tegenovergestelde, ben blij dat ik niet alleen ben..
    Voel me overdag soms echt eenzaam..

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat snap ik, als je de hele dag alleen zit dat lijkt me echt vervelend.
    ik vind het jammer dat mn ventje weg gaat zo meteen maar ach is voor hem een stukje ontspanning. tegen hem ben ik niet chagi hoor hihi die kinderen waren weg en ze hebben mn chagi mee genomen denk ik hihi.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ooow dan valt het nog mee;)
    In ieder geval wel eventjes voor jezelf vanavond!

Ga hier zo manlief helpen met de letters van de naam van onze kleine meid uit te snijden (voor in lijstjes op haar kamertje)

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Donderdag is echt een heerlijke tv avond. Eerst GTST, dan expeditie robinson en dan OH OH CHERSO :D! Zo stom dat het leuk is! Nog maar net klaar met eten waren beetje laat.

Fijne avond voor jullie!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik ben nu jurassic parc aan het kijken, om half 10 gaat ie op het zesde zintuig :)

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier sla ik GTST over, maar de rest ziet er hetzelfde uit, daarna kijk ik ook nog naar Bridget Maasland!
    En oh oh cherso is zooooo fout, hè!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi ben ik ook aan het kijken lonneke ;)

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Hier weer veeeeeeeeeeeeeel te vroeg wakker pffff. Mamsie komt nu al om 8:30 want ja als ik er toch uit ben waarom niet.
    Vanmorgen dacht ik echt ff te moeten spugen maar heb me in kunnen houden gelukkig. Weet ook zo slecht wat ik moet eten niet normaal heb nu maar magere yogurt met bruine suiker!
    Ben zo bang he meiden heb steeds zo raar gevoel in mijn onderbuik :S! Gisteren had ik harde steken.

Fijne dag! x

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Probeer je niet te veel zorgen te maken. Bij alles wat je voelt moet je niet proberen van het ergste uit te gaan! (weet het..het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch!) En probeer jezelf voor te houden, áls het nu misgaat, dat er dan ook écht iets niet goed zat..(én dat is natuurlijk ook weer makkelijker gezegd dan gedaan!)
    Meis, komt goed! Ik heb er vertrouwen in!
    Veel winkelplezier vandaag.

Hier weer een beroerde nacht, jeej! (not) Merk het meteen aan m'n onderrug. Ach ja, rustig aan vandaag en straks is m'n mannetje alweer thuis en voel ik me niet zo alleen:p

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @enjoyllive: zoals lonneke zegt ga niet gelijk van eht ergste uit! steken, lichte krampen ed. horen er allemaal bij. jullie kleine is flink aan het groeien en je baarmoeder ook.

@lonneke: balen dat je een slechte nacht hebt gehad!

hier heerlijk geslapen vannacht! om 11 uur gaan slapen en werd om 11 uur wakker dus mooi 12 uurtjes geslapen :) het heeft me echt goed gedaan om gisteravond lekker thuis te blijven en uit te rusten!!

16. gimena

gimena Niet meer actief

@lonneke goed hoor :) niets nieuws te melde. alleen dat me vriezer stuk is.haha maar dat is niet zo spannend :D
    hoe gaat het bij jou?

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Ik ben jaloersss:p Blijkbaar had je het echt nodig, 12 uurtjes slaap!

Gimena: Tja, hier ook weinig 'nieuws' zullen we dan maar zeggen;)

Hoop straks met m'n man mee te kunnen gaan naar de winkel. Pfff wil er echt ff uit, maar goed..even kijken hoe het straks gaat want vandaag weer echt een baaldag, 10 min zitten, 10 min liggen, ff lopen..ik blijf bezig en alles doet pijn:(
    Hoop echt dat een bekkenband me wat verlichting kan geven als ik de deur uit ga, helaas moet ik pas maandag weer naar de fysio dus moet nog ff wachten. Pff want om 16 weken he-le-maal thuis te zitten, zie ik ook niet zitten.

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Bedankt voor jullie lieve berichtjes moest er bijna van huilen pffff. Ik wil het zo zo zo graag. Vandaag van mijn mama 1ste pyjama gehad ( of hoe je dat schrijft ) en gisteren kwam mijn schoonvader nog met een grote zachte knuffel van teigertje :D! Vandaag een rompertje gekocht voor mijn vriend met de teskt: Ik weet ik ben stoer, ik lijk op mijn papa
    Lief he!!!!!
    Straks komt er gezellig visite. Die vrouw die komt neem van haar zelf boeken mee over zwangerschap kan ik lekker lezen zit ten slotte toch thuis!

Meiden fijne avond en echt bedankt ben zo blij met jullie!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Leuk zo die eerste dingetjes!:D Ik had als eerste een speen gekocht met "papa is the best".
    Ben je overigens geslaagd voor kleren voor die bruiloft?
    Veel plezier vanavond met het bezoek!

Hier straks met manlief mee geweest naar de winkel..Nou, dat was geen succes! Halverwege de winkel kreeg ik ontzettende steken in m'n stuit/rug, leek wel of er een mes in geprikt werd! Auw auw, snel doorgelopen en in de auto zitten wachten tot manlief klaar was.
    Moest zo janken:(
    Vanavond verder niks..ik verveeel me!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: wat balen dat het zo een pijn deed!!!

Deel Deze Pagina