@L0nneke balen meis dat je zoveel pijn hebt! Bah! *knuff* Hier weinig nieuws, druk druk druk. Manlief moet 3 mnd over doen. Vandaag definitief gehoord. Manlief is wel verdrietig maar opzich ook wel opgelucht! Morgen verjaardag van mijn oma en zondag zijn we 6 jaar bij elkaar niet dat we er iets mee doen hoor Maar wil toch lekker samen zijn! hihi!
Thanks allemaal Mamma2be: Jammer voor manlief, maar wel duidelijkheid nu! Alweer 6 jaar bij elkaar, leuk zeg! Tis toch wel speciaal hoor
@mamma2be: leuk bijna 6 jaar samen!! wij zijn 1 november 6 jaar samen is toch altijd wel speciaal vind ik hihi. @lonneke: bedankt voor je respect op hyves
Wij waren in augustus 6 jaar samen Dus het is wat met de 6 jaar hier Graag gedaan Naomi..lekker aftellen! Hier tellen we af naar 8 februari
Nog wat overeenkomsten dus buiten uit 1987, zwanger en getrouwd haha! Manlief is hier naar transformers aan het kijken..niet echt mijn ding Oh jaaa, als het goed is krijg ik morgen drie setjes kleding binnen! Ben eens benieuwd of het er ook zo goed uit ziet als op MP!
leuk lonneke kleertjes ik heb alweer weken niets meer gekocht goed he hihi. hmm nee transformers is ook niet mijn ding, hier staat de groomsmen aan maar ik ken hem al
Hier hadden we ook eerst de groomsmen opstaan, maar vond er niet veel aan..en zit nu toch de laptoppen dus ja Tja, winkelen zit er momenteel niet echt in hier, dus heb gisteren flink op MP rondgestruind, met succes! Wil verder ook niet te veel kleertjes kopen, ervaring in omgeving leert dat je toch veel kleertjes krijgt als het kindje er is. En ach, kopen kan dan ook nog
ja daarom hebben wij niet veel kleren gekocht sommige dingen kon ik niet laten liggen maar ik wacht inderdaad ook rustig af wat we allemaal nog gaan krijgen! net nog ff wat uitgezocht ivm zw.uitkering straks. moet er 2 aan vragen lekker makkelijk. 1 via mn werkgever van mn zaterdagbaantje en bij de andere val ik onder zelfstandige dus die kan ik ook in gaan vullen binnen nu en 3 weken!!
Naomi: Wel zo handig! Nu je het zegt..ik lag gisteren in bed en vroeg me dus af hoe dat bij jou zou gaan aangezien je dus gastouder bent (djuh, waar hou ik me mee bezig, hè?!) Nu je het zegt dacht ik er weer aan haha. Hoe gaat dan met je zw. verlof? Neem aan dat je ook gewoon 'recht' hebt op 16 weken verlof?
@ Lonneke: Jeetje zeg het zit jou ook niet echt mee he. Ik ben gelukkig wel geslaagd op het aller laatste moment parkeer meter liep al bijna af. Vind het nog geen top jurkje maar ja moest toch wat. @ All: Visite is al weg mijn vriendin had een nachtdienst en die wilde ook nog ff langs huis. Ga nu Jan Smit kijken en dan lekker naar bed. Morgen het vrijgezellen feest. Hopelijk voel ik me half verwege de middag niet al te moe en ga ik niet zitten gapen haha! Welterusten voor straks! x
Enjoylive: Je hebt tenminste wat om aan te doen! Was is het voor iets geworden? Veel plezier met het vrijgezellenfeest morgen! Hier ga ik ook proberen te slapen, manlief ligt al ver in dromenland volgens mij..hij reageert niet Truste!
@enjoyllive: fijn dat je geslaagd bent! en leuk een vrijgezellenfeest bedankt voor je respect op hyves @lonneke: zover ik begrijp val ik onder zelfstandige (thuiswerker) dus heb ik gewoon recht op 16 weken verlof. maandag bel ik het uwv nog even voor de zekerheid anders vul ik straks alles in voor niets. ik krijg dan het gemiddelde van wat ik per maand verdient heb het afgelopen jaar (zover ik begrijp). nou meiden ik ben weg moet om 9.00 uur weer op mn werk staan vanavond ben ik ook weg dus jullie zien me morgen pas weer denk ik! fijn weekend dames!!
Naomi: Dan is het als het goed is wel goed geregeld Maar idd misschien eerst UWV voor de zekerheid bellen, zodat je niet alles voor niets invult! Werk ze vandaag en tot morgen! Hier vanmiddag bezoek
@ All: Het vrijgezellen feestje was erg gezellig. Ben nu net half uurtje thuis en kon het niet laten om nog ff op zp te komen. Heb heerlijk gewokt ben tonnetje rond van al het eten hihi! Ben nu ook super moe en ga zo lekker naar mijn bedje toe! Morgen lekker dagje samen met mijn ventje HEERLIJK ben ik aan toe. Soms heb je dat gewoon even nodig he. Fijn weekend nog allemaal! Groetjes x
Enjoylive: Fijn dat de dag geslaagd was! En heerlijk zo'n dagje samen met je mannetje morgen! Hier vandaag bezoek gehad en daardoor weer te lang gezeten. Flink last en kan dus ook niet slapen nu. Manlief ligt al een uur op een oor en ik met de laptop in bed, zucht! Ga zo ook nog maar eens proberen te slapen. Morgen gelukkig niks, dus een rustig zondagje!
Goedemorgen dames! Gisteren verjaardag van oma gehad, was wel gezellig. En nu eindelijk na een hele lange tijd, een dag in het weekend helemaal niets! Heerlijk! Lekker op de bank hangen en dvdtjes kijken met mijn mannetje! Ook zijn we vandaag 6 jaar samen hihi! Dus lekker met z'n 2en vind ik dan wel net zo lekker!
Dank jullie wel dames! Wij zijn best wel gestoord! haha! Net samen met ons hondje gewandeld, zijn naar onze beste vrienden gewandeld die een dorp verder op wonen! Ruim 9 km, in 1 uur en 40 minuten Gelukkig konden ze ons wel naar huis brengen! hihi! Nu weer lekker bank hangen heerlijk!