Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    we gaan ons best doen;) maar wil er aan de andere kant ook niet teveel mee bezig zijn.. maarja das makkelijker gezegd dan gedaan:p overal baby spullen, internet, zwangere vriendinnen, collega's etc..je bent er druk mee:p maaaar hoop dat alles mee zit:) maar dat is afwachten.. blijf gewoon lekker hier kletsen :)

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    We slaan elkaar hier wel door de wacht tijd heen ;)

3. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    ja dat is ook wel weer zo, mijn nicht heeft ook een miskraam gehad en zei toen ik vind het erg dat ik een miskraam heb gehad maar ik weet wel dat ik zwanger kan raken. daar zit ook wel weer wat in

4. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    nou dat is zeker zo:) ben net lid....maar het zijn allemaal meiden die de zelfde leeftijd hebben en dezelfde wens...:) dus fijn dat er zo'n forum is...lekker kletsen over zwanger, baby en spulletjes:)

5. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    lijkt me ook heel erg...zeker als je er ook zo bewust mee bezig gaat zijn...maar je weet idd wel dat je allebei vruchtbaar bent.. dat is wel fijn om te weten..

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meiden ik ga ff snel mn werk afmaken en dan over een half uur eindelijk verlost van mn 12 urige werkdag..!!

Fijne avond !!

Liefs

7. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @jeem22 oke fijne avond dan
    @j87 ze zeggen altijd dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn maar is heel moeilijk, haha

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nou zeg, wat gaan jullie snel! Alles bijgelezen, maar ben inmiddels de helft alweer vergeten..(dat krijg je ervan he als jullie zo snel zijn haha!)

Hier niet veel te melden..

Ik las ergens dat iemand vroeg hoe we opa's en oma's gaan vertellen..
    Ik denk dat wij een fotolijstje doen met een gedichtje en een slabbertje/speen met iets van opa/oma ofzo..niet echt iets vernieuwends, maar lijkt me wel het makkelijkst om het zo te doen!

Mijn ouders verwachten het wel..toen we vorig jaar kwamen vertellen dat we gingen trouwen zeiden ze al, of trouwen of zwanger.
    M'n schoonouders weet ik niet, maar ja als ze niks in de gaten hebben ze oogkleppen op:p We hebben voor jan doedel een gezinsauto etc;) haha!
    Maar ja..die reageerden wel toen we gingen trouwen met; of is het een 'moetje'? Na ja, we zien wel..boeit me eigenlijk ook neit hoe iedereen reageert!

Vriendinnen weten wel dat onze kinderwens er is..op m'n hou ik me oppervlakkig en de rest ziet het wel:p haha! Zolang we er zelf maar achterstaan he!

En jullie??

Nog iemand nieuws, getest toevallig?

9. zeebra87

zeebra87 Lid

5 jan 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jeem22: beetje late reactie, maar ben 10 oktober voor het laatst ongesteld geweest. Dat is nu dus net 3 maanden. pff.... als je het zo leest lijkt het heel kort, maar voor mijn gevoel lijkt het eeuwen te duren.

10. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    ik denk dat wij 2 rompertjes zouden kopen en daar een tekst op laten drukken met, hiervoor ben ik nu nog veelste klein maar zouden jullie over .. maanden mijn opa & oma willen zijn:)

@zeebra87 dat is idd lang ik ben ook eind oktober voor het laatst ongi geweest zit nu wel aan de provera om weer op te wekken

11. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    die tekst voor op een rompertje is wel heeeeeel erg leuk!!!:D erg leuk om te onthouden:) als je het goed vind tenminste:) beetje ideetjes opdoen voor de toekomst:)

12. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @j87 tuurlijk vindt ik dat goed ik vond het zelf ook een kei leuk idee haha

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hey Meiden,

Ik ben nieuwd hier op het forum dus zal eerst even iets over mezelf zeggen, als soort van kennismaking. Ook ik kom uit '87 en wij zijn ook bezig om zwanger te worden. Het gaat alleen niet allemaal zoals ik had gehoopt. Ondertussen zijn we al bij de gyneacoloog geweest omdat ik na het stoppen met de pil niet meer uit mezelf ongesteld ben geweest sinds 2 juni!:$ Van hem weer 1 maand de pil moet slikken, ongesteld geweest en als het goed is moest ik gisteren mijn eisprong hebben..... Nu dus nog even een dikke 2 weken geduld hebben of ik uberhaupt ongesteld word. Daarnaast ben ik ook nog in afwachting van een oproep voor een gyneacologisch onderzoek omdat het uitstrijkje wat er is gemaakt niet helemaal gunstig was..... :(

Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en hoop dat ik hier op het forum lekker mijn ei kwijt kan en met andere lekker kan keuvelen over baby-tjes en alles er om heen! ;)

Liefs Bo

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden ik ben inmiddels weer thuis :D

Leuk die ideeën ik heb zelf van die slabbertjes zien hangen met ik ben de beste oma/opa dus denk dat ik die dan ga geven ofzo...:D

Wel leuk om zo een beetje de ideeën van andere te lezen ;)

En b087 welkom
    En wat vervelend dat het allemaal zo tegen heeft gezeten en hoop dat het snel raak mag zijn voor je :)

15. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    Bo87 welkom hier en ik hoop dat je hier al je verhalen en vragen kwijt kunt, het probleem wat jij hebt heb ik ook gehad na het stoppen van de pil... succes meid!

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @jeem22 fijn dat je weer thuis bent, heb jij zo'n lange werkdag gehad of lijkt dat maar zo haha

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb een werkdag van 12 uur 8ter de rug ja lang leve zieken :)

18. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @jeem zit je ook in de verzorging dan

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    haha nee ik werk als regio receptioniste even kort/lang uitleggen wat het inhoud

ik werk voor een bedrijf Trigion ( waarschijnlijk bekend van de beveiliging ) die hebben ook receptionistes.
    Trigion heeft contracten met bedrijven waaronder in Den haag voornamelijk ministeries en daar zitten vaste receptionistes van trigion. Als een van die dames vakantie heeft dan word ik er neergezet. Als een van die dames ziek is word ik er neergezet.

Aangezien elk bedrijf verschillende werktijden heeft heb ik dus ook verschillende werktijden omdat ik eigenlijk nooit langer als 2 dagen op 1 het zelfde pand zit.
    Het kan dus ook voorkomen zoals vandaag dat ik op blok stond.. ( blok houdt in dat je niet ingepland staat maar ze je tot 10 uur in de ochtend kunnen bellen om te werken ) ik dus om 8 uur begon en om 9 uur gebeld werd dat ik na 5 uur nog naar een ander pand moest tot 8 uur.

Ok dat was dus lang haha

20. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @jeem22 wow aha ik snap het haha ik dacht dat je de verzorging bedoelde want ja daar heb ik namelijk last van haha... maar fijn dat je nu dan thuis bent

Deel Deze Pagina