Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Leukkk! :D Neem aan een 3d echo dan?

Ghurabaa: Hier mogen jullie weten wat 't wordt hoor, in onze omgeving krijgt niemand het te horen, willen het echt voor ons tweetjes houden:) (hoop dat het lukt!)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: nee ik denk gewoon een 2D echo. zijn leerlingen die de echo moeten maken dus ik denk gewoon 2D, ik hoop een klein stukje 3D te mogen zien lijkt me wel heel leuk!

ik weet niet goed wat ik moet verwachten omdat de echo dus gratis is. vind het wel fijn dat ik met 27 weken de kleine dan nog even kan zien anders duurt het zo lang tot 36 weken hihi.

ik ben met de kids naar de speeltuin ze zijn giga druk pffff hopelijk straks wat rustiger......

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Noami: Wat gaaf een pretecho echt heeeeel leuk!

@ All: Hier gaat het wel iets beter geen hoofdpijn meer maar jeukende borsten word er nie goed van gisteren bijna open gekrabt haha. Maar ja we zullen wel zien ik weet et niet or.
    Vanmorgen gewerk van 7:30 tot 11:30 en straks om half 5 weer tot half 10.

Fijne avond voor jullie!
    x

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Jammer, hoop dat je toch wat 3d krijgt. Maar goed, is evengoed fijn om dan nog even je kleine te zien.
    Wij gaan waarschijnlijk nog een 3d echo doen rond de 27 weken, lijkt me wel leuk!

Enjoylive: Werk ze en hoop voor je dat je over 5/6 daagjes positest hebt. Je weet maar nooit, lichaam is maar een raar ding!

Hier vandaag even snel de stad in geweest, nog een positiebroek bijgekocht, wat een crime! Ben nu ook helemaal doodop:(

5. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ l0nneke: Ben je dan gewoon zo moe na het winkelen. Moe worden van winkelen kan ik me niet indenken haha...!
    Ik voel nog steeds van alles maar begint meer op ongi klachten te lijken hoor. Zeurend gevoel in me onderbuik en van die kleine steekjes. En mijn urine stinkt verschrikkelijk.
    En zeker de weten een lichaam is een raar iets.
    Ik ben vandaag dagje vrij. Het net Gina uitgelaten is de hond van een vriendin die ik te logeren heb.
    Heb eerst is heerlijk uitgeslapen, om 16:00 komt er ff een vriendin langs. En vanavond denk ik weer lekker dvd voetbalvrouwen kijken haha ik raak niet uitgekeken nog 2 afleveringen en heb alle boxen gezien.
    Ik zat nog eens te denken over Jeemz, kan ze niet via een andere naam terug komen?

X groetjes

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: we zien wel wat het brengt 5 oktober ;) ik ben dan ook 27 weken dan is het maar 9 weken meer tot echo daarna en dan max. 6 weken tot ze er echt is :D

@enjoyllive: spannend zo voor jou! zo super zijn natuurlijk gelijk 1e ronde raak :)

ik denk niet dat het mogelijk is voor jeem om onder een andere naam terug te komen. dat zullen ze sowieso snel door hebben denk ik en het is IP-adres gevoelig volgens mij....

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Oh oke jammer, gelukkig heb ik haar op msn en op hyves jullie toch ook? Kunnen we zo ie zo contact houden met haar want ben benieuwd hoe het proces bij haar zal verlopen.
    Hier beetje dubbele gevoelens, het is allemaal zo vervelend aangezien we natuurlijk al 3 maanden bezig zijn geweest begin dit jaar. Dus voor mijn gevoel is het zegmaar de 4de ronde!
    Maar de pil moet natuurlijk mijn lijf weer uit, maar heb hem dit keer maar 4 maanden geslikt hopelijk gaat het dan sneller.
    Ben wel dom geweest heb gisteren getest had zo een ontzettende testdrang. Maar het kan toch niet zo zijn dat als je nu niks ziet, er over 4 dagen wanneer ik wel mag testen een streepje staat??? Want dat zou betekenen dat de HCG binnen 4 dagen is ontwikkeld?

Groetjes X fijne avond meiden

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Het moe worden valt mee, mijn energiepeil is sinds drie weken weer wat omhoog. Maar ik slaap slecht door mijn rug/stuitklachten en heb overdag heel veel last van rugpijn, pijn in mijn stuit en pijnscheuten in mijn rechterbil. Dit alles maakt winkelen, maar eigenlijk alles niet leuk! Ik word er erg moedeloos van. Komende week heb ik eerste afspraak bij fysio, ben er eigenlijk beetje bang voor wat het is:(
    En meis, test pas als je nod is..zo ga je je zelf echt gek maken!:p

Naomi: Inderdaad je hebt gelijk..Je bent begin januari uitgeteld toch??

Hier weinig nieuws..pijn pijn pijn, dus duik zo m'n bedje in en hoop dat ik m'n draai kan vinden en beter slaap dan de rest van de week. Maar zie ht somber in helaas
    Nog 1 dag werken en dan een weekend niks!:D

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja klopt 4 januari ben ik uitgerekend.

@enjoyllive: ja hoor als de test nu wit is kan hij best over 4 dagen positief zijn. er zit nu nog niet genoeg HCG in je urine die de test kan waarnemen maar misschien over 4 dagen wel want HCG verdubbelt elke 2 dagen ;) test pas lekker op je NOD want zoals lonneke zegt, je maakt jezelf gek zo.

zegt zij die 4 dagen voor NOD getest heeft hihi:p

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Noami: Hihi 4 dagen voor je nod haha ben ik toch eigenlijk ook nog niet zo slecht. Voel nu echt wel ongi klachten in mijn onderbuik dus heb mezelf maar voorgenomen dat het ronde 2 zal gaan worden. Maar you never know :D!
    Vanmorgen gewerkt, vanavond naar receptie van collega'tje. En daarna naar een soort muziek feest heb gratis kaartje gehad van de man waar wij onze hypotheek hebben die gaf dat aan alle mensen die hun huis daar hebben. En ja ja als klapper op de vuurpijl komt Lee Towers :p!
    En morgen lekker dagje vrij heeeeerlijk!

x

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: afwachten dus! In ieder geval een fijne avond vanavond :) Lee towers, oeh(H) haha..:D

Naomi: Wie weet dus nog een 2010-beeb bij jou hihi.

Hier zwaar kl*te..kom ik weer met m'n gezeur. Vandaag ziekgemeld op het werk, trok het echt niet meer met zitten de hele tijd. Vanmiddag veel afgewisseld tussen liggen/zitten/lopen..Zucht ik word er gek van. Nu nog een week wachten op fysio :(
    Ben echt bang dat ik thuis kom te zitten totdat de kleine er is en dat wil ik echt niet, zie er als een berg tegenop, ondanks dat ik nu wel weer erg vooruit kijk want wie weet helpt fysio, zit er iets niet goed en is alles weer oke. maar ben ook bang voor bi:(

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ja inderdaad misschien een 2010-baby hier maar ik hoop het niet. laat haar maar een paar daagjes te laat komen...

je mag hier lekker zeuren en klagen hoor! vind het erg vervelend voor je! kun je niet eerder naar de fysio??? vind niet dat ze je zolang moeten laten lopen met pijn. *knuffel*

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Haha, kijk uit met wat je zegt dat ik mag zeuren en klagen..nee haha! Kan helaas niet eerder terecht bij de fysio, maar ik ga maandag toch ff bellen of nog ergens een gaatje is.

Verder weinig nieuws, morgenavond een BBQ bij de buren. Wel leuk, hoop dat ik het beetje volhou daaro. Maar goed, hoef niet hele avond te staan/zitten, beetje afwisselen en ben zo thuis als het niet meer gaat.

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hm. topic was gesloten..dus had al een nieuwe aangemaakt.
    Gaan we in deze verder of in de nieuwe?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    maakt mij niet uit hoor hihi staan er al reacties in de nieuwe??
    waar heb je hem ergens gezet??

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nee nog geen reacties volgens mij..gewoon ook bij zwanger worden clubs en dan ''nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden? -deel 2-

Mss dat we daar verder kunnen gaan, aangezien deze ook al meer dan 1000 reacties heeft;)

Deel Deze Pagina