@zeebra87 nee ik heb een kuur gekregen voor 10 dagen als dat klaar is zou ik binnen 3 tot 7 dagen de duivels krijgen, de dokter kan dat wel zeggen maar ik ben al een jaar bezig met ontpillen haha, dus dit was voor mij de enigste optie aangezien ik ook clomid krijg om een eisprong op te wekken moet je eerst ongi worden snappie wachten duurt lang he....
OW wat spannend ben benieuwd meid ik ga voor je duimen hoor!!!!!!!! En voor alle nieuwe meiden uit 87 welkom en super dat jullie mee komen kletsen. Wist niet dat er zoveel meiden uit 87 waren die zwanger willen worden of al kinderen hebben maar wel leuk hoor!!!! FIjne aaf nog liefs mij
@Jeem22...Wat klote dat je ongesteld bent geworden. Je hoop ter steeds zo op he en elke symptoom kan eventueel een zwangerschap zijn en dan weer ongesteld. BAH om wanhopig van te worden!
Even vluchtig teruggelezen.. Jeem, jammer toch ongesteld, nieuwe ronde, nieuwe kansen nu! Ik ben hier ook weer 'blij' als ik ongesteld ben..de 19e moet het zo ver zijn!wil deze maand nog niet zwanger zijn ivm bruiloft in april, maar spookt me steeds door m'n hoofd van..wat als! Erg he! terwijl ik weinig aanleiding heb om te denken dat ik zwanger ben..maar ja! Hier vrij rustige dag. Hebben ons pleegje hier (zijn weekendpleegouders), dus daar alle aandacht naar toe. De nieuwe meiden, ook nog welkom
@jeem22 jammer dat de duivels weer doorgebroken zijn, je lichaam kan je goed voor de gek houden @lonneke wachten duurt lang he als je ongi wilt worden haha maar alles komt goed
hallo iedereen, Ik ben vandaag ook ongesteld geworden! Ene kant wel blij omdat ik nu weet dat mijn lichaam het zelf weer doet. (30dec spiraaltje laten verwijderen en nu voor het eerst weer ongesteld). Ik moet zeggen dat ik het die 4,5 jaar echt niet gemist heb om ongesteld te zijn. Pff heb buikpijn hoofdpijn alles gaat fout vandaag dus ook nog is lekker sjago geworden hahaah. Maar een ding is positief nu kunnen we er echt helemaal voor gaan!!!!! Fijne avond allemaal Liefs mij
leentjuh: inderdaad, ook dan duurt wachten lang, haha! sweety: Fijn dat je ongie bent, weet je inderdaad tenminste dat je lijf nog wat doet Maar ik snap helemaal dat je het niet gemist hebt! Toen ik voor het eerst ongesteld werd nadat ik gestopt was met de pil wist ik ook meteen weer waarom ik het ongesteld zijn voor de pil zo erg vond! (lees:buikpijn en kotsmisselijk) Ook fijne avond allemaal..hier lekker avondje bankhangen!
hey meiden..!! Indd nieuwe ronde nieuwe kansen En blij toe want met mn vruchtbare dagen zit ik in mn nieuwe huis en lig ik in mn nieuwe bed kunnen we hem gelijk even goed uitproberen en kijken oftie kraak proef is
Haha, dan kun je er meteen tegen aan Jeem! Spannend, nieuw huis en bed..dan wel niet natuurlijk meteen door het bed zakken he Zou wel mooi zijn als het dan juist raak is..wellicht vruchtbare grond!
Heyhey, Ow wat heb ik me gister klote gevoeld zeg. Was echt een wrak en misselijk en hoofdbuik, buikpijn en een party sjago zo niet te zuinig. IK ben normaal nooit sjago maar gister arm mannetje van me. Maar hij is zo lief dat ie het helemaal snapte en me maar heen heeft late raze. De schat. En toen er iets uit me handen viel barste ik ook nog in tranen uit echt om niks. Maarja die dag is weer voorbij en het is voor een goed doel he!! Jeem wat goed dat je lekker in je nieuwe huisje en nieuwe bed kan beginnen hihi. Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn zit ik ook rond die koers haha dat zou helemaal geweldig zijn he!!! We gaan zeker te weten ons best doen!!! Slaap zacht allemaal en tot morgen maar weer. Ow klein nieuwtje ik heb een nieuwe baan! Begin er 25 jan maar ze weten van niks daar en da hoeft ook niet haha. Liefs mij
Hey meiden Ja zeker heerlijk en zeker voor een goed doel lang in mn nieuwe bed liggen jeeeehj Oh leuk een nieuwe baan..!! Gefeliciteerd Ik heb gevraagd om een vaste lokatie ben dat heen en weer geslinger en elke dag andere tijden meer als zat...!! Ze waren er niet zo blijk mee maar dat is niet mijn probleem Fijne aaf meiden
Hallo meiden, Wat gaat het hier snel op dit forum. Ik heb van 't weekend niet gelezen... Echt gezellig hier. Ik ben benieuwd wanneer er ook hier een keer positief getest gaat worden. Ik weet zelf nu even niet zo goed wat ik moet doen. Heb de laatste tijd telkens een cyclus van 21 dagen gehad. Ik zit nu op dag 22, maar nog geen ongi te bekennen. Ik weet niet of ik al moet gaan testen of dat ik nog even geduld moet hebben. Wat zouden jullie doen? -X-
Sweety, wat bof jij met zo'n schat! Gelukkig heb je dit nu weer gehad En nieuwe baan, proficiat! Nieuwtje, ik zou inderdaad ook nog 1 dag wachten en dat is natuurlijk ook weer gemakkelijk gezegd dan gedaan! Maar toch proberen.. Ik heb vorige week al stiekem getest omdat ik vanalles dacht en weet dus ook nog niet of ik regelmatige cyclus heb of niet.. Morgen zit ik op 34 dagen..(vorige keer was ik toen ongesteld) Als er woensdag nog niks te bekennen is ga ik wel testen..Hoop dat het nog niet nodig is haha!
@jeem22: lees net dat bij jou de duivels zijn doorgekomen. Balen zeg! Goed dat je er zelf toch zo positief onder blijft. Hopelijk is het de volgende ronde raak. @leentje: wachten duurt inderdaad lang. Ik probeer mezelf er maar niet te veel mee bezig te houden. Is soms wel lastig. @ Iedereen die in spanning van het testen zit; toi toi toi! @ Iedereen die net weer een nieuwe ronde is ingegaan; succes met klussen!