Hey meiden, Hier gaat het ook weer goed gelukkig! Ja het is zoon lieverd en heb netjes mijn excuus aangeboden en tja hormonen he hahahah. Jeem hoe is het met je huisje? En hoe kan er binnen kort allemaal testen. Nieuwtje je kunt nog heeeeeeeel ff wachten met testen en dan doe je morgen of woensdag testen? Weet het je voelt vanalles en je wil het zo graag en wachten is altijd te lang dan hahaha. Laat maar weten wat je doet we staan toch achter je! fijne aaf meiden
Hey meiden @ zebra ja je kan niet na 3x al depri gaan zitten zijn omdat het niet lukt Tuurlijk is het jammer hoor... Maarja t zijn pas 3 rondes en misschien duurt het nog wel 3 of 4 rondes... @ Sweety met mn huis gaat het goed heb de sleutel nog niet die krijgen we vrijdag over een week en we kunnen er gelijk in hoeven alleen de woonkamer te verven dus vandaar
Heej meiden, Hoe is het met jullie? Vanochtend uit bed gelijk een zwangerschapstest gedaan, maar helaas negatief. Ik had er eigenlijk wel een beetje op gehoopt, maar toch weer niet! Alleen zolang er geen ongi is heb ik toch nog een beetje hoop... Jeem ik lees dat jullie ook een nieuw huisje krijgen. Wat een spannende tijd voor jullie joh! Dikke X
Nieuwtje; Na ja, als het over paar dagen nog niets is gewoon weer opnieuw testen. Hier gister ongesteld moeten worden (als ik uit ga van 34 dagen) Vandaag nog niets te bespeuren..(meen wel te voelen dat er wat aan komt, hoop 't!) Als er vanaaf of morgen niks is, dan toch maar ff testen. Hoop dat het niet nodig is. Het is rustig hier
Lonneke; voor jou dus ook een spannende dagen... Ik hoop maar dat mijn ongesteldheid weg blijft en dat ik eindelijk zwanger ben. Hier dus nog steeds geen verandering. Het is hier inderdaad erg rustig op 't forum. Kom op meiden uit 1987... Dikke X
hey meiden..!! Nieuwtje spannend...!!! Hier druk druk druk dus ben niet veel op t forum zodra ik tijd heb ff kijken en posten Trouwens hier ongi voorbij dus klusser de klus hehehe
Ja volgende week vrijdag de sleutel maar omdat we er zo in kunnen gaan we dus die dag ook gelijk verhuizen hahaha
Spannend nieuwtje, ik zal voor je duimen! Het is echt rustig, maar ja..kom zelf ook maar steeds tussen de soep en aardappelen op het forum Hier nog steeds niets te bespeuren van ongi.. Vriendlief wil vanaaf al testen, denk wel dat ik dat ga doen! En anders afwachten..zucht!
@lonneke spannend voor jullie laat je het even weten als jullie de test hebben gedaan, ik hoop dat er een mooi streepje staat vanavond
Leentjuh, haha ja hier wat dubbel..ene kant denk ik ach ja..prima als ik zwanger blijk te zijn, maar aan de andere kant zit er mee in mn maag dat ik dan een buikje zal hebben met trouwen of onze trouw meot verzetten! Erg he?! We hebben 't overigens zo goed als veilig gedaan deze maand..dus dan zou er toch ergens iets mis gegaan zijn als ik zwanger blijk te zijn. Kans is vrij klein toch, maar ja..zeg nooit nooit! Laat straks wel even wat weten
wie weet maar daar is ook altijd wat voor te verzinnen he met je trouwjurk wij hebben toendertijd gewoon geklust vanaf dec, en in mei getrouwd we hadden het er maar op gewaagd haha achteraf maar goed anders duurde het nog langer het wachten nu zijn we al wat stapjes verder maar jullie succes en toi toi toi je weet nooit he
Zo, net test gedaan...en is hij is negatief! Dus tot nu toe niks..ga er gewoon even vanuit dat ik ongi ga worden, mocht het over 1 week nog niet zijn, dan nog maar eens testen. Zullen zien!
Heej meiden! Ook iedereen druk aan 't werken? Jeem, wat super dat jullie gelijk in je huisje kunnen! Wij zijn op dit moment ook aan het reageren op huizen... Zitten in een huurhuis, maar moeten er binnen een half jaar uit... Valt alleen nog niet mee om iets te vinden. Jeem, succes met klussen! Niet in je huisje, maar wel in je nieuwe bed! Lonneke, jammer van de negatieve test, maar voor jou maybe een opluchting. Toch is trouwen en een buikje ook wel mooi hoor. Hier nog steeds geen verandering. Gisterenavond dacht ik dat ik ongi ging worden want mn buik rommelde gigantisch... maar nog steeds niks... Wanneer zouden jullie weer een test gaan doen? Dikke X
Hoi nieuwtje! Gaan jullie kijken voor huurwoningen of koopwoningen? Wij hebben namelijk gekocht omdat we met de nieuwe regeling meer konden lenen dus dan zou kopen voordeliger zijn als huren En met dat klussen komt het zeker weten wel goed in mn nieuwe bedje YOOEHOEEE Jammer dat je weer nega getest hebt meid ik zou als ik jou was 2 daagjes wachten hoe moeilijk het ook is miss heb je een laat ei gehad late innesteling of maak je weinig hcg aan dat kan allemaal heel goed Ik ga echt kei hard duimen voor je in iedergeval...!!!
Hoi Jeem, Wij gaan eerst nog even kijken voor een huurhuisje. Ben zelf nog maar net klaar met mn school en mn vriend is ook net een paar weken geleden begonnen met werken .... dus effe rustig aan. Maar ik had niet opnieuw getest hoor. Heb dinsdagochtend 1 test gedaan. Nu wacht ik effe af. Denk dat ik zaterdagochtend ga testen of anders pas maandag, want zondag zijn we bij mn schoonouders.. De tijd gaat wel langzaam voorbij hoor. Ik ben op mn werk, maar zit er continu aan te denken. Duim maar heel hard voor me, dat heb ik nodig. Wil zo graag dat het eens een keer raak is. Ik zal hard voor jou duimen hoor dat het mag lukken met klussen! X X
Ja dan snap ik het hahaha.. Tuurlijk mijn duimen draaien overuren sinds ik lid ben van ZP hahaha. Idd gewoon ff afwachten meer kan je toch niet doen meid..!! Stertke met afwachten
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie allemaal. IK vandaag druk druk druk bezig geweest want heb me nu officieel ingeschreven bij mijn vriendje!!! Dus huisarts tandarts enz maar gelukkig allemaal geregeld. Morgen ook lekker vrij dus dan maar rustig aan doen. Nieuwtje ik zou ook nog heel even het weekend afwachten je weet maar nooit toch. Wachten duurt zo lang dan maarja tis heel ff niet anders helaas. Jeem klus der op los meid. Mijn ongi is ook weg dus wij kunnen ook weer aan het hobbye jippie!!!!! Ik duim voor ons allemaal dat het maar snel raak mag zijn. En Lon tja voor jou zoals je zelf wil duim ik iets later pas haha omdat je met je bruiloft zit haha. Fijne avond meiden!! Liefs mij
Nieuwtje, succes met je huizenjacht! En jeem, pas maar op dat je duimen niet overspannen raken Sweety proficiat met het officieel inschrijven bij je vriendje, leuk leuk! Hier niet veel nieuws te melden, nog steeds geen ongi..en eigenlijk begin ik nu ook toch wel stiekem te hopen dat ik toch zwanger ben haha! Dan inderdaad maar trouwen met een buikje, boeien!