Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen, ik kom ook nog eens langs. hoe gaat het met iedereen? ik heb een stukje terug gelezen maar niet alles.
    hier alles ok ik kreeg dinsdag of woensdag mijn ei en we hebben 3 dagen aan het klussen geweest, nu is het gewoon afwachten he.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Spannend Grace, inderdaad afwachten maar! Zal voor je duimen!

3. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Hallo girls,

Ik ben benieuwd hoor Lonneke... ben je van plan om binnenkort weer te gaan testen of wacht je er nog even mee?

Grace, goed beklust ;)! Afwachten dus maar. Jammer dat je na je eitje nog zo lang moet wachten voordat je iets weet he.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ik ga toch een beetje hoop krijgen, maar voel me niet echt zwanger ofzo dus de kans is denk ik maar zeer klein. Vanochtend toen ik wakker werd verschrikkelijk zere keel en volgens mij ook koorts, maar ja... ben toch maar gaan werken. Ben eigenlijk nooit ziek... is dat soms een symptoom ;)
    Bijna weekend meiden! Hebben jullie nog leuke dingen gepland voor het weekend?

-X-

4. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    O ja.. ik vergeet Jeem en Sweety succes met klussen te wensen! Doe goed je best ;)!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey nieuwtje..!!

Hier ook aan het werk en heb zoooo geen zin vandaag..
    Dat klussen gaat wel goedkomen hoor dit weekend en volgende week :D

Oh meid misschien krijg je keel ontsteking?? Ff in de gaten houden hoor anders krijg je straks anchina en dat is echt geen pretje...!!!

6. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Heej Jeem,

Bijna weekend!!! Heb je de dag een beetje uit kunnen zitten? Het was een zwaar dagje zo met die keelpijn, maar gelukkig bijna voorbij! Ik ga mn computertje afsluiten en lekker naar huis!
    Ik ga hard voor je duimen dat het klussen deze keer effect heeft hoor!

Gezellig weekend en tot horens!!

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja inderdaad nieuwtje, ik haat oook het wahten tussen ei en nod

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Heej nieuwtje

Ja heb mn dag door kunnen komen was gelukkig 12 uur vrij :D
    Nu eindelijk weekend heerrrrrlijk deze week nog werken en dan heb ik lekker een weekje vrij jippieeeee

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    zalig jeem, kan me voorstellen dat dat weekje je wel goed zal doen! kan ik helaas niet over meespreken ik ben elke dag thuis.

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh echt hoe dat zo?

Bewust of niet ?
    Ja ik ben er echt aan toe ben in 2008 voor het laatst vrij geweest hahaha

En dan ook gelijk mn eerste weekje in mn nieuwe huisje :D

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja ik koos bewust vanaf mijn zwangerscha thuis te blijven tot amy naar school gaat en wie weet is er ondertussen een tweede kindje, dan wacht ik gewoon tot het 2e naar school gaat. over een derde kindje zulln we nog niet praten :d.

oh en dan direct nog in je nieuwe huisje, dat zul je wel nodig hebben om het wt gewoon te worden.

gaan jullie voor de 1ste of voor een 2e?

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh leuk zeg...!!
    Als wij dat redden wil ik dat ook gaan doen..

En idd bewust gedaan zodat we rustig de tijd hebben om alles uit te pakken een plekje te geven en te wennen :D

Wij gaan voor onze eerste :D

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    spannend allemaal he voor een eerste? ik herinner me nog heel goed toen wij beslisten om voor een kindje te gaan. en dan heel de periode tot je uiteindelijk zwangr bent vind ik echt een hele mooie tijd, ook al heb ik veel geweend enzo achteraf bekeken was dat echt een hele mooie tijd! maar jij bent ook al zwanger geweest heb ik gelezen dus weet je wel wat ik bedoel.

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja idd is heel spannend maar beleef het nu anders hoor..!!

Toen ik de eerste x zwanger was kwam ik er pas rond de 12 weken achter...

Dus nu we bewust bezig zijn is het echt helemaal anders :D
    Nu let je meer op je lichaam enzo en let je op dingen die je normaal niet zou voelen dat had ik toen niet...

Ik was zeg maar in ene pats boem zwanger... En heb de eerste 3 weken moeten wennen en toen ik gewend was aan t idee heb ik maar iets meer als 2 weken mogen genieten

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heej!

Even niet veel zin om terug te lezen..
    Beetje gezien..Jeem al lang geen vrij mee gehad zie ik! Dus wel echt verdiend als je vrij krijgt!

Hier verder alles rustig en nog steeds geen ongi! *zucht*

16. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe gaat het allemaal? Hier flink aan het klussen en nu maar hopen dat het raak is deze ronde hihi.

Vandaag lekker een dagje rust aan me kont. Zoon drukke week gehad dus das ook wel lekker.
    Voor iedereen een hele fijne zondag aaf en ik duim voor jullie!!!

Liefs mij

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey iedereen,

@sweety: succes met het klussen!!!
    @lonneke: hoelang ben je nu dan overtijd? of ben je aan het afwachten hoe je cyclus gaat?
    @jeem: jammer dat je maar zo een korte periode hebt kunnen genieten, het is natuurlijk wel even schrikken dat inneens zwangeijkt te zijn he! ik kan goed begrijpen dat je het nu helemaal nders meemaakt.

hier alles ok nog eventjes en ik mag terug testen!!!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ff tijdje niet gekeken had t behoorlijk druk met inpakken en noem maar op :D
    Het gaat nu echt beginnen het verhuizen en heb er zo'nnnnn zin in :D

@ Grace ja ik schrok me rot echt ik wist niet wat me over kwam heb ook echt de eerste 2 dagen niks anders kunnen doen dan huilen van schrik... Maar keus was al gemaakt toen ik het te horen kreeg dit kindje blijft en gaat niet weg..En ja idd heel jammer dat ik maar ong 6 weken echt heb kunnen genieten maar heb m gevoeld gezien en zijn hartje gehoord en dat zijn dingen die vergeet je nooit meer hoor..!!

En nu ja je let gewoon op na je eitje he je voelt van alles en bent er "bewust" mee bezig dat had ik toen niet... Ik was gewoon in een keer "zwanger"

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heee meiden,

Ook ik ben uit 1987 en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Ik heb al 1x kunne testen en dat was reuze spannend!
    Leuk allemaal meiden van dezelfde leeftijd. Wij kunne vast veel aan elkaar hebben dus ik sluit me aan bij de club hihi!

Liefs Enjoyllive

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey gezellig :D

Welkom..!!

Deel Deze Pagina