hey meiden, @sweet het klussen gaat goed in bed dan he hihihi volgens mij komt mn ei weer eerder dus flink klussen deze week! in het huis nog niet bezig krijgen as vrijdag de sleutel pas maar omdat alleen de woinkamer een likje verf nodig heeft gaan we er gelijk in en ohhhh heb er zoveel zin in kan aan niks anders meer denken...morgen gaan we de verf halen voor de woonkamer we gaan de muur horizontaal 2 kleuren verven de onderkant word creme en de bovenkant word grijs... woensdag avond de koelkast kopen en vrijdag avobd onze bank halen... @ leentjuh ja goed verwoord he! maar idd beb we blij met mn normale cyclus hoor dat had ik al ruim 7 jaar niet gehad namelijk dus ik ga ook echt nooit meer aan een anticonceptie met hormonen @ iedereen die dit leest sorry als er spelfoutjes in staan zit namelijk op mn foon want de pc is bezet haha....
Hallo meiden, Ik ben zo ontzettend blij en gelukkig! Al 1,5 jaar hoop ik moeder te worden en nu opeens... zwanger! Ik wist niet wat me overkwam gisterenavond. Mn vriend wist het 100% zeker omdat hij me anders vond, maar ik was erg bang voor een negatieve test. Ik was dus ook al weggelopen toen mn vriend riep dat er toch echt een tweede streepje zichtbaar werd. Ik ga heel hard voor jullie duimen meiden! Dat het klussen goed mag lukken en jullie ook zo een test in handen mogen hebben en na 9 maanden een pracht baby!! Dikke xxxxx
Hey nieuwtje..!! Ja dat snap ik hoor dat je het even onwerkelijk vind..!! Ben je lang bezig geweest? Die anderhalf jaar of ben je net gestopt met de pil..!! Geniet er lekker van meid enneee hou ons op de hoogte van alles he haha
Heej Jeem!! Nou ik ben in juli 2008 gestopt met de pil... maar het is nooit gelukt om zwanger te worden. Ik weet niet wat ik mee maak. Mn vriend en ik zijn zo ontzettend gelukkig! Ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik blijf gezellig kletsen hoor! X
@ Biebs: Heeey meis welkom! Ik kon het ook wel van de daken schreeuwen! Ik moet zeggen dat ook al redelijk wat mensen in mijn omgeving het weten. Ik heb het alleen aan mensen verteld die dichtbij mij staan hoor! Ik zelf vind het fijn om zoiets te delen voor mij begint het avontuur nu al en niet wanneer ik zwanger ben! Dus je mag het gewoon van de daken schreeuwen hoor dus doe waar jij je goed bij voeld! @ Nieuwtje: Wat een onzettend super nieuws. Zo zie je maar de aanhouder wint! Zorg goed voor jezelf en de kleine geniet ervan! En hou ons op de hoogte!!!! Liefs x,
Nieuwtje, allereerst van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! Sweety, hoe was het bij je nieuwe baan?? Jeem, die spelfouten vallen best mee hoor Gaat toch nog goed gaan met de foon hehe! Hier nog steeds geen ongi (het wordt zo goed als een standaard zin nu!) Het wordt toch langzaam eens tijd *zucht*. Als morgenaaf niks is wordt t waarschijnlijk weer een test..ben benieuwd!
@nieuwtje gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet.. @lonneke vervelend dat je nog niet ongi bent wie weet toch zwanger @all morgen beginnen met clomid, het lijkt wel een slachthuis van onder sorry voor deze verwoording haha en de hele dag al koppijn word er moe van maar goed alles voor een kindje
@ lonneke! Heee meis, wat betekend die 34- onderaan je tekst ik zie dit bij meerder vrouwen. Hopelijk stel ik geen stomme vraag hihi! Liefs
@ leentjuh! Oh ok, dus b.v. mij vorige cycles was netjes 28 dagen moet ik daar dan 28 zetten? Of moet ik neer zetten hoeveel dagen ik nog moet of iets? Snap het geloof ik nog niet helemaal hihi! @ All! Is er iemand die uit Zeeland komt? Fijne avond iedereen!
als jou cyclus 28 dagen was kun je dat erneer zetten maar dat hoeft niet is je iegen keus haha ik zet er nix neer omdat ik geen cyclus heb dus dat is een beetje moeilijk nu wel met medicatie maar dan moet ik het gaan uittellen zoek ik niet
Hey nieuwtje, IK ben zo blij voor je van harte gefeliciteerd!!!!!! Je blijft toch nog wel gezellie hier he hihi. Echt zo leuk hoop dat de natuur deze maand goed zijn best doet en dat er gewoon een baby boem komt ow euhm een zwangerschaps boem hahaha. Echt super meis!!! Mijn nieuwe baan gaat super!! Ben er erg blij mee maar ben wel moe hoor komt zoveel op me af maar dat komt goed! FIjne aaf lieve meiden. Ene we duime Dikke kus en liefs Mij
@ Leentjuh: Oh oke op die manier. Dus zo laat je aan iedereen zien hoelang iedere maand je cycles duurd! Nou hopelijk blijft de mijne netjes 28 maar dat heb je helaas niet voor het zeggen! Hopelijk gaat het met je medicatie goed en krijg je een mooie cycles! Suc6 ermee meid! XXX
@enjoyllive dank je wel meid, ik hoop voor jou ook dat je cyclus netjes blijft ik ben blij dat het tegenwoordig zo kan met de mmm, liever niet natuurlijk maarja 2010 wordt ons jaar
enjoylife, ik heb inderdaad 34 staan omdat mn cyclus toen 34 dgn duurde..nu ben ik aan ´t wachten op de volgende..of toch zwanger Maar je hoeft het niet perse onder te zetten..ieder zijn ding he Haha en zou inderdaad leuk zijn als we snel-tegelijk mama worden..dan niet alleen 1987 mama´s maar ook nog rond dezelfde tijd-maand haha!
Hey meiden hier ff een berichtje van mij..!! Vandaag half dagje gewerkt heeerrrlijk Vanavond hebben we de verf gekocht whoeehoee helemaal de goede kleurtjes en kan niet wachten om ze eindelijk op de muur te smeren ( mij kennende word het een klieder boeltje ) Mn eitje gaat ook bijna komen dus ik doe een klein dansje hihi.. Verder besloten dat ik mijn auto weg ga doen oooo wat ga ik dat ding missen maarja t scheelt een hoop centjes en zo kan ik in de zomer weer gaan fietsen ( ook goed voor de lijn ) @ iedereen die snel mag klussen doe e best en laat die basterds hun werks doen hihihi ( dat zegt mn hubby altijd trouwens niet ik )
Zo Jeem,, spannende kleurtjes gekocht of hou je het redelijk 'veilig'?? Het is dus dubbel klussen bij jullie Poeh..je auto weg doen! Knap hoor! Heeft vriendlief dan nog wel een auto of niet meer?? Hier twee auto's, zou ook graag fietsend naar m'n werk gaan, maar dat is niet echt haalbaar (aangezien het 24 km enkel is en ik ook nog aantal dienstreizen maak) Verder vrij rustig hiero..nog steeds
nee heb grijs en creme genomen voor de woonkamer dusa best spannend hihi.. Ja mn hubby heeft een auto hoor maar tis gewoon niet haalbaar aangezien bij ons betaald parkeren is van 18:00 tot 24:00