@ All: Nog even een vraagje kan je negatief testen en wel de klachten hebben van zere borsten enz en dan bv al wel zwanger zijn?
Ja hoor je kan negatief testen dan dan heel laat pas positief testen.. Alleen in jou geval zou ik even wachten met testen tot je nod voorbij is.. Als je dan nega test kan ie nog positief worden Alleen niet als je ongi word natuurlijk
Heej Jeem, ik was ook zeker nog niet van plan om te testen. Was meer als vraag hihi er zijn ook zoveel dingen waar eigenlijk geen antwoord op is, omdat iedere vrouw anders is. Frustrerend is dat he haha! Hou jij je hoofd nog beetje koel met de verhuizing. De muren worden igg mooi Grijs en Beige toch? Fijne avond voor jullie allemaal!
@jeem lekker aan het klussen in jullie paleisje @enjoyllive spannend he wachten tot je nod, nou ik zou voor je duimen hoor @sweety gaat alles goed met je nieuwe baan?? @lonneke hoe is het met jou? @nieuwtje geniet je lekker van de zwangerschap vind het egt geweldig voor jullie srry als ik iemand vergeten ben hier dag 1 clomid geslikt woensdag naar ziekenhuis vind het toch wel spannend hoor verder gaat alles goed knuf voor alle dames hier
@ Enjoylive Ja ik hou mn hoofd koel hoor komt helemaal goed hoeft niet veel te gebeuren gelukkig @ Leentjuh ik krijg vrijdag de sleutel pas haha dus nee nog niet aan het klussen... Ja klussen ergens anders En ben flink inkopen aan het doen is ook heel leuk
Ben benieuwd naar het resultaat Jeem, maar dat zal wel goed komen! Leentjuh, bij jou spannend zeg! Hier geen nieuws c.q. ongi haha! Straks nog maar eens een test gedaan maar negatief..dus we kijken weer een week aan! Poeh..begint echt tijd te worden vind ik *zucht* Heb trouwens vandaag Etos zwanger worden tabletten gekocht..nog meer die dit gebruiken?? Ik hoor er nl. nogal wat 'goede'verhalen over,dus ook maar eens proberen dan! Wel een flinke joekels om door te slikken zag ik toen ik eht doosje openmaakte..dat wordt nog wat haha!
die ongi laat dus op zich wachten bij jou ik gebruik alleen foliumzuur van de kruidvat.. ja het is best spannend.. maar komt vast goed
Inderdaad Leentjuh! Het komt allemaal goed, we moeten positief blijven denken! Ik duik m'n bedje in, morgen weer werken..nog twee dagen en dan weer weekend.
Nou meiden jullie hebben nog 1 dagje last van me en dan ff rust Dan gaat mn internetloze week in Zodra ik kan zal ik foto's van mn huisje er op zetten ( als t af is natuurlijk ) Ik duik nu lekker mijn bedje in ben doooood op..!! Fijne aaf @lonneke succes..! Ik slik ook Etos zwanger worden krijg ze amper weg ben er vorige maand voor het eerst mee begonnen ben benieuwd
@ All: Is het echt bewezen dat die medicijnen werken. Want ik zie en hoor van vele dat het geld klopperij is. Zwanger worden is puur geluk het word je gegeven. En anders wanneer het niet lukt krijg je medisch advies of medicijnen van de huisarts. Maar stel je voor dat het zou werken dan zou iedereen zwanger kunnen raken en dat is helaas niet zo. Misschien iets om over na te denken voordat je de drogisten gaat spekken. Ik snap dat het verlijdelijk is maar er zijn zoveel dingen die schijne te helpen. Het enige wat je naar mijn idee moet doen is: Goed eten en drinken ( groente fruit en veel water drinken ) Niet roken en geen alcohol verder gewoon normaal leven! Meiden fijne avond! X
Meiden hier even het laatste berichtje van mij voor voorlopig.. Net Ziggo gebeld het gaat 3 weken duren voor ik i-net heb.. Ik zal hier even mn email posten zodat jullie me op de hoogte kunnen houden en andersom natuurlijk Verder ik ben vanavond druk aan het inpakken/schoonmaken en in mn bed klussen want mn eitje komt whoehoeee.. Verder duim ik extra hard voor ons allemaal deze maand..!! Enneee tot over 3 weken Liefs Jeem Owh vergeet mn mail hier is ie southpole_girl@hotmail.com
Enjoylife, ik denk over dat etos zwanger worden van ach..tis foliumzuur en wat extra's dus ik probeer het gewoon uit! We zullen zien.. En die dingen zijn echt groot, ik begin er mee als ik ongi ben (als dat nog ooit komt..haha) Jeem, heeeel veel succes zo zonder inet! en drie weken..ik hoop dat Ziggo zich daar aan houdt (hou nu ff mn mond haha..ervaringen:x) Enne klus ze (op wat voor manier dan ook) Verder hier geen nieuws..vanaaf bezoek, dus zal niet veel te vinden zijn hier!
@ ALL: Heej meiden oh sorry het is gewoon foliumzuur haha ik dacht iets waar je sneller zwanger van raakt SPIJT ME Ik heb zelf Gravitamon kost wel 15,99 maar daar zitten net wat meer vitamines in dan in gewoon foliumzuur. Maar woooo die van Gravitamon zijn ook super groot en droog ze blijven echt in je keel hangen. Je moet er bijna zoveel water bij drinken dat je de rest van de dag geen dorst meer hebt Fijne avond girls! x
@ ALL: Waar blijven jullie nou hihi! Vanmorgen gewerkt, vanmiddag als het droog is ff na de stad. Voel me nog steeds niet helemaal lekker maar ik probeer er maar niet aan toe te geven. Verder lekker vrij dit weekend. Morgen lekker keutelen met mijn ventje en zondag krijgen we visite!` En dan komt de werk week er weer aan, maar daar wil ik nu niet aan denken eerst lekker relaxen en doen waar ik zin in heb haha! Enjoy the day xxx
Hey meiden, Hoe gaat het daar allemaal? Hier goed en druk maar nu lekker weekend!!! Jeem veel suc6 met je huisje en klussen zowel in bed en in het huisje. En zonder internet natuurlijk. Verder mensen nog goed nieuws? Ik duim voor iedereen Liefs mij
hey meiden, hier even een berichtje van mij vanmorgen de sleutel gekregen nu druk bezig.... nouja bezig nu ff niet asngezien we te weinig verf hadden kon ik niet verder vriendlief samen met een andere vriend van ons de spullen verhuisd en aangezien ze mijn koelkast om 5 uur zouden brengen en die is er nog steeds niet zit ik nu ff alleen in een stil en leeg huis mn vriend is nu verf bij halen zodat we srrks weer verder kunnen verven... ik wacht ondertussen netjes op mn koelkast in de hoop dat hij nog komt vandaag!!! nou meiden dit was het van mijn kant hoe is het verder met jullie? liefs jeem
Het is rustig geweest hier! haha! Etos zwanger worden is foliumzuur met allerlei vitamines..en er zit wel iets in wat er voor moet zorgen dat je een regelmatigere cyclus krijgt/hebt (na ja..daar geloof ik dan niet niet zo hard in, maar oke) Ik begin op 't moment dat er 'n nieuwe ronde komt! Zit vandaag alweer op dag 45, en nog geen ongi te bekennen..vanochtend meende ik wel even wat te voelen "(maar denk ook wel weer dat ik me dat gewoon verbeeld omdat ik nu zoiets heb van kom maar op!) We zullen zien! Duim mee haha! Wil nog 1 ronde wachten en dan beginnen we toch echt met fanatiek klussen ghehe! Ik zou als we direct zwanger raken hooguit paar weken zwanger zijn en daar kunnen we mee leven, maar ja dat direct zwanger worden zie ik ook nog niet gebeuren! Jeem gefeliciteerd met je huisje! Eindelijk is het dan zover! Leuk leuk leuk Nu lekker weekend, iedereen druk of valt het mee?? Hier 'n logeetje, dus daar druk mee Zo meteen boodschapjes doen en nog de sneeuw in (heeft 't bij jullie ook gesneeuwd?) kom vanaaf nog wel keertje kijken hier
@ lonneke thanks! het schiet al aardig op gelukkig.... en ja zelfs hier in den haag ligt sneeuw hihi wel vervelend want ga we gqan onze bank nu halen en het is spekglad!