Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Toch nog even snel tussendoor vandaag!

Ik ben zojuist ongi geworden! whoehoe...
    wel heeeel raar, we waren buiten in het park met een ons logeetje en komen thuis terug en zegtie: lon je moet een andere broek aan want die is vies..ik denk huh..ik zo: nee m'n broek is niet vies geworden dus kan 'm gewoon aanlaten. Na ja..5 min. later ga ik naar de wc en jawel hoor, ongesteld! Maar was niet doorgelekt ofzo, dus ja..mss toeval dat ie er wat van zei??

doe maar voorzichtig dan Jeem..want voor je het weet lig je de hele week op je nieuwe bank, haha!

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @Lonneke: Het getsie meid ongesteld, vervelend voor je. Probeer je er niet teveel van aan te trekken. Je lichaam gaat zo een proces door als je stop met de pil. Jij en je lichaam moeten daar allebei aan wennen maar het gaat zeker goed komen. Wij komen allemaal een keer aan de buurt hoe dan ook.

@ All: Vandaag nog steeds niet helemaal fit. Denk een voorhoofdholt onsteking lekker hoor maar nie heus! Verder rustig dagje gehad. Morgen visite gezin met 3 meiden dus dan weet je het wel je huis word weer afgebroken hihi! Alvast slaap lekker allemaal en veel plezier in bed!

Liefs x

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene

skatjuh !!!! het is gelukt zie ik aan je banner!!! van harte gefeliciteerd!!! ik wilde je net even een opkikkertje geven maar dit hoeft helemaal niet meer!!! wij probeerden voor amy ook heel lang ( 3 jaar ) en ons is het ook gelukt dus :d.

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik zie dat er hier ook alweer heel wat geschreven is zeg, ik heb alles een beetje vluchtig overlopen. veel nieuwe dames zie ik welkom bij deze!

@lonneke: nieuwe ronde = nieuwe kansen he meid! wel raar dat die net toen een opmerking gaf over je broek he haha!

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene

heel veel succes met het verhuizen!!! het zal wel moeilijk worden 3 weken zonder internet haha. we gaan je hier allesinds wel missen,

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylife: Ben wel opgelucht dat ik ongesteld ben..duurde veel te lang zo! Nu kunnen weer op naar de volgende ronde..nog 1 ronde 'veilig' voor ons en dan gaan de remmen los, haha! We zullen zien..
    Vervelend dat je nog steeds niet helemaal fit bent..en dan morgen ook nog druk bezoek! Sterkte..en hopelijk laten ze de boel een beetje heel!

Hier vandaag veel buiten geweest in de sneeuw. Denk ook zo naar bed, nogal moe en morgenochtend zal ons logeetje weer op tijd wakker zijn denk ik zo!

Slaap lekker alvast allemaal!

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    heel raar, maar goed..zal wel niks zijn! maar deed me meteen denken aan verhalen die ik gehoord heb van kinderen die tegen hun moeder/vrouwen zeiden dat er een baby in hun buik zat (zonder dat die vrouwen dit wisten)
    Ach ja..ik vind het pas verdacht als hij gaat zeggen: er zit een baby in je buik..en ff later zou blijken dat het zo zou zijn! Creepy

8. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja lonneke daar dacht ik ook aan haha! stel je voor zeg, ik zou het liever niet meemaken!!!

hier moet ik nog enkele dagen aftellen en ik kan testen ( of wordt ongesteld). ik heb er zo een sterk gevoel bij deze maand en tog heb ik wienig naar geen klachten. elk moment van de dag denk ik eraan, zou ik dit wel eten want ik ben mss zwanger, zou ik wel een glaasje wijn drinken want ik ben mss wel zwanger enzo ... om helemaal gek van te worden, zo ik ga ook slapen tot morgen mss he slaapzacht iedereen!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Spannend Grace, ik zal voor je duimen!

10. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All...Nou meiden ik ben al ongesteld geworden vanmorgen :( Dag 28 zou vrijdag zijn dus ben best wat vroeg. Maar aangezien ik de vorige zoveel last had van mijn menstruatie dat ik bijna naar de huisarstenpost moest :$.... En het nu ook al bijna niet meer uit hou van de buikpijn! Oh wat voel ik me slecht niet alleen omdat het niet raak is ook ok het feit dat er een MEGA drukke werk weerk aankomt! Maar goed ik heb gelukkig jullie als uitlaat klep! Wat nemen jullie in tegen menstruatie klachten als je er veel last van hebt!

En hoe verwijder je die oude Banner bij je handtekening want deze is niet meer van toepassing helaas!

Fijne zondag iedereen! X

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey iedereen,

enjoyllive: spijtig dat je ongi werd zeg !!!! als ik veel last heb van mijn ongi dan slik ik ibobrufen. dit helpt het best bij mij. en je banner moet je gewoon een nieuwe aanmaken en de vorige selecteren en die dan gewoon wegdoen.en dan je nieuwe banner plakken. heel veel succes nog de volgende ronde.

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden,

Hier weer ff nieuws van mij :)
    Woonkamer is AF...!!!!!!!! joehoe kortom klaar met klussen..!!
    Zo ff meubels in elkaar zetten en dan uhmmm klaar..
    Kom er net achter dat ik soms internet van de buurman heb :D
    Dus kan af en toen even kijken hier hihi

@ iedereen nog zwangere onder ons of niet..??

Nou ik probeer t weer een beetje bij te houden hier :D

Groetjes

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Grace20: Bedankt meid!

@ Jeem: Kijk eens aan het schiet al op leuk or ( willen wel foto's zien als het af is eej!
    Top dat je af en toe op internet van je buurman kan. Kun je toch af en toe gezellig mee babbelen!

@ All: Man lief is nu lekker om frietjes, ik dacht ik ga mijzelf eens lekker trakteren op veel en vet hihi! Buikpijn is wel iets gezakt heb ik het idee. Heb 2 paracetamols op met coffiene, en wel 6 bakjes thee hihi heerlijk zo warm in me buik! Strask lekker bankhangen en tv kijken en optijd me bedje in met warme kruik. Word weer drukke werk week!

Fijne avond en voor meiden die gaan klussen HAVE FUN :p !

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylife, balen dat je ongi bent! En vooral als je zoveel buikpijn heb.
    Ik neem meestal paracetamol en rooibos thee, daar valt het meestal wel mee te redden.

Ben overigens absoluut geen voorstander van ibuprofen, zit me wat te veel rommel in en te veel verhalen gehoord over perforeren van de slokdarm (als je dat vaak gebruikt..weet natuurlijk niet hoe vaak, maar voor mij genoeg om ibuprofen te vermijden haha)

Jeem, joehoe! Nog een teken van leven van je! Was het nog gelukt met de bank zonder glijers?? Fijn dat je af en toe op inet van de buurman kunt..:)

Hier behoorlijk moe, denk ook maar niet te laat naar bed want hier ook een drukke werkweek!(ben toe aan vakantie..en heb pas met pinksteren vakantie,haha!..gelukkig wel hier en daar iets langere weekends;))

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi meiden:

@ jeem: leuk dat je even komt kijken terwijl je wel nog wat werk hebt daar in je nieuwe huisje! lukt het een beetje?

@ lonneke: jaik begrijp het wel dat je als je zo een verhalen hoort die pillen liever niet slikt. ik ben zoiezo al geen grote pillenslikker gelijk welke medicatie. al bij al slik ik mss 3 pillen op een jaar. maar u met de clomid moet ik er wel wat meer slikken, maar het is dan ook voor een goed doel he!!

nog eventjes en ik kan testen!!!! is er nog iemand die binnenkort mag gaan testen???

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ja inderdaad Grace, ik neem ook niet zomaar wat aan medicatie. Alleen als het écht moet!
    Clomid is inderdaad voor het goede doel, dus daar valt mee te leven!

Je laat toch wel meteen wat weten als je getest hebt? Ben erg benieuwd! :D duim duim duim!

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ja hoor ik laat zeker iets weten als ik getest heb! volgens de genecoloog kreeg ik 18,19 of 20 januarie mijn eisprong dus zou ik morgen overmorgen of woensdag ongesteld moeten worden! dus eigenlijk kan ik donderdag pas testen, maar ik weet niet of ik dit kan volhouden hoor! vooral niet als er een test in mijn kast zit te roepen achter mij haha!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden,

Het gaat allemaal goed zo goed als klaar alleen nog deuren verven was er al mee begonnen maarrr was de verkeerde kleur namelijk roze :|:| meubels staan in elkaar dus gaat lekker opschieten nu :D

@lonneke ja bank is heel aangekomen hahaha geen glijers gemaakt gelukkig...

Morgan ga ik 2 katten halen jeeehj :D

19. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey allemaal,

@ Jeem, Wat super dat alles al zo snel klaar is. Nu kun je je echt gaan settelen he. Heerlijk is dat. Heb jij je eitje al gehad ik gister had ik het gevoel. Maar zijn al goed aan het klussen dus wie weet haha.;)

Hoe gaat het met de rest?

Hier goed weekend gehad en jullie? Heb me carnavals outfit ook al binnen!!

Fijne aaf nog.

Liefs mij

20. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    @ jeem: roze deuren zijn cool hahaha!!!!

@sweety: succes met klussen!!!

ik ga morgenochtend testen. ik laat jullie dan snel iets weten!
    nu ga ik lekker slapen zo zijn we vlugger morgen !

Deel Deze Pagina