Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey sweety

Nou uhm k zou t eigenlijk niet weten maar volgens berekening was t vrijdag :S maar heb dr nietssss van gevoeld of gemerkt dus t zal wel haha..
    @ Grace nee deze kleur roze is lelijk..!!
    Ken je die harry potter film waar die ene vrouw in ene schoolhoofd word ze heeft een kamertje roze geverfd nou die kleur is de deur ook..!! hahaha

2. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Ik gebruik nu paracetamol met coffiene en dat gaat goed en daarbij drink ik veel warme thee. Over het algemeen is de pijn de eerste 2 dagen het ergst!

Vanmiddag ga ik even de sportschool in. Lekker mijn verstand op nul en alles eruit zweten.
    Vanavond eerste eten koken en daarna lekker bankhangen en me favo tv programma's volgen! Sooo balen he weer een verloren week door die ongesteldheid hopelijk is het snel klaar kunne we weer snel aan de klussuh mussuh!

Liefs x voor jullie allemaal!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi Hoi!

Hier ook iemand uit '87 :)

Zal vd week eens even het topic door gaan lezen en dan proberen mee te kletsen!
    lijkt me wel gezellig met leeftijdsgenootjes hihi!

Liefs Muis

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames, ik heb me een tijdje geleden hier aangemeld als ook iemand die in 1987 is geboren. Het heeft me blijkbaar geluk gebracht. ( zie banner )

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    waw skatjuh proficiat !!!! geniet ervan!!!

springmuis: welkom hier!

jeem: ik ben niet harrypotter achtig aangelecht haha maar ik kan het me voor zien dat het niet zo mooi is als ik me voorstelde haha!

enjoyllive: het is altijd goed om je eens af te reageren en wat is er dan beter dan de sportschool?

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    oh ja bijna vergeten ik heb gisterenavond laat nog getest ik kon het niet meer uithouden! negatief natuurlijk!! nu wacht ik braaf tot donderdag !

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Welkom nieuwe 1987-ers;)

Jeem..roze..sjah..dat roze wat jij noemt uit harry potter is wel té! haha!

En grace, toch niet kunnen wachten, foeifoei..nu op naar donderdag!!!

Skatjuh gefeliciteerd!

Verder uhm..weet al niet meer! Hier gewerkt vandaag, zometeen massage en sporten dus ff lekker ontspannen! heerlijk :)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha nou idd zo erg is het dus ook :D
    Heb sinds vandaag ook 2 "kindjes" in huis :D
    Hihih vlek en snuffie.. 2 katten dus haha
    Verder is hier alles klaar kan nu dus eindelijk gaan genieten :D

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ skatjuh87! Helemaal te gek, eindelijk is het dan zover jullie hebben het dubbel en dwars verdiend na zolang wachten en iedere maand weer die teleurstelling. Genier ervan meid!

@ Jeem: Aaahhhh twee katjes, ik ben zelf ook helemaal katten gek. Zelf hebben we een 5 jarige poes Molly en ik kan je vertellen ik behandel het nog net niet als een kind haha!

@ Grace 20: SPANNEND!!!!!

Alle nieuwe meiden WELKOM!

Ennuh ik wil nog ff wat kwijt aan iedereen. Ik voel me op dit forum zo begrepen en welkom. Op andere forum's hebben ze vaak al kinderen. En als ik dan wat typ word er amper op gereageerd. Er word alleen gepraat tegen de mensen die al lang op dat forum zitten en dan vind ik wel eens vervelend. Hier voel ik me wel thuis. Thanks girl!

X

10. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    enjoyllive: wel kut dat ze zo doen op andere forums, dan ben ik blij dat ik deze als eerste tegenkwam. ik heb geen ander forum meer nodig! als je hier alles een beetj wil bijhouden kun je geen 2e forum meer aan denk ik haha! ik heb ook al een dochter dat wil tog niet zeggen dat ik niet met jou kan praten :s rare mensen.

voor de rest ik denk dat ik ongie zal worden :s kheb buikpijn!

11. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey enjoyllive en grace20,

IK ben echt blij dat ik dit forum heb geopend. IK had op andere forum ook hetzelfde ik begon net en de rest was al bezig of had al kinderen en dan hang je er ook maar een beetje bij he.
    En toen kwam ik hiero en dacht ja ik open er gewoon een zo van ik kijken wie er nog meer van 87 is en daar kan ik dan denk ik wel gezellig mee kletsen en gevoelens uitwisselen enzo.

Echt thnx meiden en voor het begrip en gezelligheid hier met zijn alle!!

@jeem gefeliciteerd met je 2 `kindjes` hihi.

FIjne aan nog meiden en slaap lekker voor straks

Liefs mij

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik vind het hier ook wel heel erg fijn hoor
    Eindelijk iemand van mijn leeftijd die ook aan kinderen beginnen enzo :D
    Ben ik ook wel blij om dat ik daar mn gedachtes over kan wisselen:D

Weetje ik ergerde me trouwens vandaag ergens gigantisch aan..Ff offtopic hihihi..

Kinderen die bij de AH voetbal plaatjes staan de bedelen BAH...!!!!

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Grace20: Ja ik vond dat dus ook heel raar en voelde totaal niet prettig. Iederen keer typte ik wat en dan waren er nog mensen na mij die stuurd waar blijft iedereen ik dacht misschien kun je is op mij reageren ja toch! Maar ja dat zijn misschien al wat oudere vrouwen en wij zijn nog jonkies hihi!
    Balen van het ongi gevoel. Ff afwachten maar!

@ Sweety23: Echt een top forum dit. En wat jij had, had ik ook. Al kinderen, of veel ouder dus praate op heel ander manier tegen elkaar. Of nou ja praate typpen heel anders naar elkaar hihi! Maar hier voel ik me prettig dus klets ik er gewoon hier lekker op los hihi!

Liefs,

14. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @jeem geniet maar lekker van jullie huisje en de 2 katjes:D

@skatjuh87 gefeliciteerd met jullie zwangerschap geweldig:)

@all sorry als ik iemand vergeten ben, ik lijk wel een vergiet de laatste weken:(
    morgen naar het zkh voor follikel meting, ik ben benieuwd vind het toch wel spannend maar ik ga van niets uit dan valt het altijd mee haha;)

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden

@ Leentjuh dat komt wel goed hoor :D

Trouwens voor de liefhebbers onder ons alvast wat foto's van hoe het er ongeveer uit gaat zien..
    Tis nog niet helemaal klaar maar toch..
    Jeem Profiel - hyves.nl

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hej Meiden!

Ook ik ben blij dat ik dit forum heb ontdekt..en vooral dat topic! Inderdaad leuk om met leeftijdsgenoten over zwanger worden etc. te kletsen! Merk ook vaak dat óudere'' anders reageren enzo!
    Dus thnx:p

Leentjuh alvast veel succes morgen! Komt goed!

Jeem ik heb je aangemeld op hyves, ben benieuwd naar de foto's
    Overigens heet ik niet écht Lonneke, en echte naam zie je wel op hyves;)
    Wil nog beetje privacy houden hier, aangezien ik weet dat er mensen zijn die ik ken die ook op ZP zitten..vandaaaar;)

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Jeem: Ik heb je ook toegevoegd op hyves, anders kan ik niet op je profiel kijken hihi! Maaruh niks hyven eej over zp haha dat doen we allemaal lekker stiekem hier!

Eet smakelijk iedereen! X

18. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    JEEEEM: Wat een super super schattig huisje!! En je andere foto's zijn ook erg leuk. Wel appart om er nu een gezicht bij te hebben hihi! Jullie zijn op foto igg een leuk lief stelletje!

X

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi wat lief dank je :D

Ja ben ook echt blij met mn huisje...
    Straks ff nieuwe foto's maken aangezien de woonkamer er nu al heel anders uitziet.. ( heb alleen nog geen gordijnen haha )

Uhm alleen ik weet nog steeds niet wie van jullie wie is op hyves hahaha..

Owh bij nader inzien weet ik het nu wel :D

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ lonneke jij hebt ook een onwijs leuk huis joh...!!!
    Zo ben er achter wie wie is hahaha...
    Leuk om zo de gezichten achter de verhaaltjes te zien :D

@ enjoylife.. Jij en je vriend zijn ook echt een super cute stelletje :D

Deel Deze Pagina