Ik weet het nog niet. Heb mijn spiraaltje eruit laten halen en ben nog niet ongesteld geworden maar we hobbye gewoon verder hoor! hahahaha. Wie weet. Probeer me er niet zo druk over te maken maar als je eenmaal een kindje wil wil je ook nu zwanger zijn haha. Erg leuk meiden om hier te kletsen met jullie. Groetjes
He meiden, iedereen die zwanger is gefeliciteerd! Ben net uit de droom geholpen. Dacht vanalles te voelen en was er van overtuigd zwanger te zijn. Helaas vertelde te test mij iets anders . Op naar de volgende ronde.
@ Jeem22: was net even terug aan t lezen en zag dat wij ongeveer rond dezelfde tijd gestopt zijn met de pil. Bij jou al nieuws?
Ik zelf ben al een tijdje gestopt met de pil maar in oktober officieel voor een kindje gegaan.. Maar hier geen nieuws altijd een net cyclus van 27-28 dagen.. T enige wat zo vreemd is ik zou maandag mn ei moeten hebben.. Zaterdag had k dus de buikpijn die k met mn ei ook had.. Dacht zondag ik ga eens ovu testen proberen als k maandag mn ei moet hebben kan dat nu nog.. Het is nu donderdag en k heb nog geen positieve ovu test gezien en ze schommelen de ene dag ligt dan weer donker... Of hij is toch zaterdag geweest of hij moet nog komen en dan heb ik een lf van 7-8 dagen wat dus té kort is om in te nestellen En hoe gaat het bij jou..?? En zie in je onderschrift ja je lichaam kan je heeeel erg voor de gek houden heb k zelf ook gemerkt
Hier een uit 89 en zwanger van de eerste. Ken mijn vriend wel lang, ken hem 7 jaar, bij elkaar voor 5 jaar. Leuk allemaal leeftijdsgenootjes!
Ow, dat is wel balen ja dat je ovulatie testen zo schommelen. Heb je nog geen zekerheid. Heb er ook even aan zitten denken om met ovu-test te beginnen, maar omdat ik nog geen cylcus heb wordt het denkt een dure grap . Dacht dat ik zwanger was. Had namelijk wat bloed verloren met afvegen en dat was precies 5 dagen na het klussen. Dacht dus; "Yes, dat zou wel eens de innestelingsbloeding kunnen zijn". Maar helaas. Vanochtend getest en was negatief. Hopelijk is het snel raak. Het klopt gewoon echt wat ze zeggen; als je hebt besloten zwanger te willen worden, wil je het ook snel zijn. Succes in ieder geval en hoop dat we snel leuk nieuws kunnen vertellen.
Ja dat is ook echt zo... En tis helaas geen bestelling die je kan plaatsen de een is binnen een maand zwanger en de ander doet er een jaar over helaas weinig over te vertellen
hier nog 1 uit 1987! Heb al een dochterje van bijna 4 jaar! En ben nu al 1,5 jaar bezig voor een 2de:S Eind deze maand gaan we voor ivf iets om naar uit te kijken. moet over 2 weken een prikinstructie krijgen dus ben benieuwd. Zijn jullie al lang bezig?
Hey welkom..!! Wat leuk een meid van 4 en spannend met ivf meid..!! Hopen dat het snel raak mag zijn bij je
welkom Sandra1987. Hopelijk is het snel raak met IVF. Ik ben nog niet zo lang bezig. Vanaf oktober 2009. We houden elkaar op de hoogte.
Hallo! Ik kom ook uit 1987. We zijn in december 2008 gestopt met de pil. En sinds mei al druk aan het klussen. We hebben ons eigen huisje en zijn bijna 5 jaar samen. Waarvan we er 4 samenwonen. Sinds eind september lopen we in het ziekenhuis. Deze cyclus eindelijk een eisprong! Dus mijn nod is nu 20 januari. Spannend!
Hallo Meiden, Gefeliciteerd voor degene die al zwanger zijn. En voor de andere veel suc6 en laat de hoop niet varen. Heel veel suc6 met IVF en ben benieuwd hoe het gaat lopen. Zal even wat meer van me vertellen, Mijn vriend en ik zijn een jaar en 2 maanden samen en wonen nu 3 kwart jaar samen. Mijn vriend is 35 en ik net 23 geworden (1 jan hihi) Wij willen allebei heel erg graag een kindje en we gaan er voor. Mijn vriend is nu beetje ziek dus heel even weinig klussen hihi. Hele fijne avond allemaal Liefs Sweety
Hey meiden, ik kom me ook maar eens hier melden. Leuk om te horen dat er meer meiden zijn die jong zijn en bewust bezig zijn. Ik ben ook uit 87 en mijn mannetje uit 86. Zijn nu 6 jaar samen en sinds mei getrouwd. In april heb ik de nuvaring eruit gehaald en sinds dien zijn wij ook druk bezig. Nu alleen wel met hulp van de gynacoloog, want me lichaam werkt niet mee. Maar ja....we geven niet op!!!! iedereen....hoop voor jullie dat jullie niet meer ongi worden. Ben je al zwanger....beebje, hou je goed vast en kom er pas uit als het mag!! haha. Tot snel, marijke
Hey meiden, Zal dan ook maar even wat over mezelf vertellen Mijn vriend en ik zijn Uhm 6 maanden samen maar beide heilig overtuigd dat we voor elkaar gemaakt zijn..We wonen 4 maandjes samen in mijn ini mini huisje en krijgen over 3 weken de sleutel van ons koop huisje wat ook stukken groter is..Aangezien ik al van de pil af was voor ik hem leerde kennen hebben wij samen besloten om onse kinder wens waar te maken en zijn we in oktober gestopt met condooms gebruiken. Ik weet dat er mensen raar zullen opkijken om het feit dat we pas zo kort samen zijn maar ben nog nooit zo gelukkig geweest als nu met hem ( en dit is ook wederzijds )
Leuk zo gezellig met zn alle. Jeem als jij je er goed bij voelt dan is er niemand die er wat mag van zeggen. Ik en nu mijn huidige man waren ook pas 6 maanden bij elkaar toen ik dwars door de pil zwanger werd en we zijn nog steeds gelukkig dus het zegt echt niks als je al snel voor een kind kiest. Hoop ook dat het snel lukt met ivf.
hey meiden Ook ik kom uit 1987! Wat een leuk idee om zo'n topic te openen Ik en me vriend zijn sinds oktober 2009 bezig voor een kindje.. en 01-10-2010 gaan we trouwen! Dus wij hopen natuurlijk dat het dubbel feest word! Iedereen succes!! liefs brenda
hallo dames hier nog 1tje uit 1987, wij zijn sinds dec 08 bezig om zwanger te raken, nu maandag weer een gesprek in het zkh voor verdere plan van aanpak ivm geen menstruatie we wachten af... voor iedereen een vruchtbaar 2010 gewenst