Hey meiden.... Kwou even zeggen; leuk topic!!!! Ik kom ook uit 1987 en heb een dochtertje van 5 maanden. Maar stiekem heb ik alweer een kinderwens hihi, dus vandaar dat ik hier wat rondhang Wij gaan in 2011 voor een 2de kindje,als mn dochter 1,5 jaar is...dus erg spannend En het is zooo heerlijk om zo jong mama te zijn, jullie hebben helemaal gelijk!!! Veel succes met het zwanger worden, vond ik een spannende tijd! En degenen die al zwangen zijn; gefeliciteerd!!! Superleuk, geniet ervan!
Enjoylife, inderdaad..laten we ZP maar stiekem houden haha! Jeem, je bent eruit wie wie is..grappig Ik ga nu op je hyves kijken, dus ben benieuwd..reactie komt Thnx voor jou reactie hihi! en MamaMirthe, welkom! Leuk dat je jong mama bent, hopelijk mogen wij ons snel mama's noemen hihi (danwel weer mama voor degene die al kindje hebben!)
Hey Jeem, Ik ga je ook aanmelden op hyves ben echt zo benieuwd!!! Maar idd de kinderwens houden we lekker hier en niet op hyves hihi. Dat zien ze wel als het daadwerkelijk zo ver is haha. FIjne aaf allemaal. Liefs mij
Helemaal gelijk Sweety! Jeem, echt superleuk huisje!! Hier niet veel nieuws meer, beetje aan het aanrommelen in huis..ook wel eens fijn
hey meiden, Nee idd vind ik ook hoor. Gaat niemand op hyves wat aan tot t zo ver is Thanks ik ga dr nu weer een paar nieuwe bij zetten En kijken hoeveel vrienden uitnodigingen ik nu weer heb hihihi
Dan ga ik zo weer foto's kijken (ben niet nieuwsgierig hoor!) Haha, Jeem, jij weet dalijk opeens van iedereen 'alles'
Hahaha achja... Mijn halve prive leven kun je volgen op hyves haha Ik schrijf namelijk nogal graag blogjes over mn dagelijkse dingetjes en over dingen die ik mee maak/gemaakt heb Ben alleen wel moeilijk te vinden op hyves voor mensen die mij kennen.. ( bewust gedaan ivm werk enzo ) aangezien tegenwoordig iedereen hyves heeft.. Kunnen ze alles zien enzo.. En daar hou ik niet zo van.. Al die mensen die dr in staan ken ik dus ook persoonlijk ( oke op een aantal van jullie na dan ) Dus jullie weten straks ook alles van mij hahahaha
Haha hier ook..ik wil ook zo anoniem mogelijk blijven, zo ook op hyves! Vind a. dat niet iedereen alles van mij hoeft te weten en b. is dat ook uit veiligheidsoverwegingen vanuit mijn werk (want dan wel weer te zien is op mijn hyves Verder vind ik het wel leuk hoor! Heb eigenlijk ook écht alleen mensen die ik persoonlijk ken op hyves (paar uitzonderen natuurlijk daar gelaten, zoals jou Jeem haha!) Zoo, ik ga denk ik maar eens mijn bed opzoeken! Morgen 'n drukke dag. Schoonouders zijn op vakantie, dus moet morgen van hun de zaken waarnemen, eigen bedrijf(vrij van m'n werk maar ja) Je moet wat over hebben om de familiebanden te houden ghahaha!
Indd lonneke dat heb ik ook hoor.. Niet iedereen hoeft van alles over me te weten... En wil ik je niet in mn lijst dan kom je er ook echt niet in haha.. Ik zou zeggen slaap lekker en idd moet er wat voor over hebben.. Ik ga as zaterdag met mn schoonmoeder naar de bloemenboer haha ff leuke plantjes halen voor in mn huisje ( mn schoonmoeder is trouwens wel heel lief en aardig hoor en kan goed met haar overweg ) Dus dat is een voordeel..!! Succes met werken morgen..!!
hoi iedereen, hier geen ongi gekregen vanmorgen en de rest van de dag ook niet trouwens, nu morgen nog ongi-loos doorkomen en ik ben blij ik test dan donderdagmorgen !!! spannend!!!
te laat jeem, ik ben gisterenavond laat nog ongi geworden, strax ga ik maar naar de apotheek achter nieuwe clomid en pregnyl.
Grace, jammer toch ongi! Volgende keer weer beter, ga met je meeduimen! Hier kapot moe..zou het liefst m'n bed induiken, maar dat lijkt me niet zo goed voor m'n nachtrust!
Hey allemaal, @grace, jammer meis maar positief proberen te blijven ene wij steune je ook he. @Jeem, Ikke ben zeker gek op paarden hihi helemaal super die beestjes. Niemand dan mij vinden op hyves. Als ik iemand wil toevoegen zoek ik diegene wel op en anders geef ik me hyves aan diegenen. Maar anders niet hoor hahaha. Ik heb al hele dag raar gevoel in me buik net of je ongi moet worden maar dat zou nog niet moeten zijn. Euhm waarschijnlijk zit ik mezelf weer is gek te maken maar goed we zien wel. Als het goed is kan ik op valentijnsdag testen!!! Maar dat wachten we maar even af zal niet te hard van stapel lopen. Nu ff op hyves foto´s kijken van Jeem´s huisie! Liefs mij
@ Grace: Heey meisie balen or, maar goed ook wij worden echt allemaal wel een keer zwanger. @ Jeem: Echt een heel leuk huisje nieuwe foto's zijn ook erg leuk. Ik vind je eethoekje zo leuk met dat opstapje, daar was je vast en zeker zelf ook helemaal verliefd op! En idd gek he om er een gezicht bij te zien hihi! @ All: Ben gelukkig weer zo goed als, van de ongi af. Dan kunne we weer flink aan de klus en hopen op een wondertje! GTST verder kijken, Liefs enjoyllive
Hey meiden, @Sweety, Ik ben ook een paarden gek hoor ben dit jaar gestopt met het rijden van mn bijrijd paard omdat hij verkocht werd en aangezien ik geen 100 euro's uit kan geven pm om weer een paard bij te rijden ben ik er mee gestopt..Helaas mis het namelijk wel.. Alleen op een manege wil ik niet meer rijden want leer er niks meer haha... @Enjoylive idd dat opstapje ik kwam binnen en zag het al helemaal voor me Vriendlief wilde hem weghalen maar heb hem een soort en met van gedwongen om hem te laten staan hahaha.. Ik heb vandaag last van gemene steken... Wel raar want heb donderdag 28-1 geklust LOL.. GEK MAKEN??? Nee joh daar doen wij niet aan toch..?? Goeden tijden af gekeken oehhh word weer spannend En eindelijkkkkkk weet iedereen dat barbera gelogen heeft..!!!!
Idd haha die barbara die maakt er een potje van! En wij onszelf gek maken WEL NEE WAT IS DAT hihi! Denk dat we dat allemaal stiekem wel beetje doen! Ik ga lekker mijn thee op drinken en dan lekker tegen mijn mannetje aanhangen op de bank ... X voor jullie!