Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi idd..

Ik ken het ook niet hoor en elke maand neem ik me weer voor ik doe niks en ik voel niks..
    En ik voel weer van alles hahaha...

Ik ga lekker warme chocomelk maken en ook bankhangen :D

Fijne aaf meiden..!!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nou Jeem, ik ben benieuwd..inderdaad niet gek laten maken, maar toch;)

Hier niet veel nieuws..mijn ongi is weer zo goed als over dus ben benieuwd hoe lang deze cyclus gaat duren;) Na de volgende keer ongi gaan hier de condooms in de prullenbak haha en gaat het échte werk beginnen! Kijk er nu al naar uit ;)

Verder niet veel nieuws,, erg moe en ben blij als het weekend is..Moet morgen nog een dagje werken!

Jeem hoe is het nog in je huisje? Gesetteld?

tis vrij rustig hier;)

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi dames, nu ben ik toch benieuwd wie barbara is? is dit een personage uit 1 of ander programma ofzo? weet ik veel haha maar ben wel benieuwd en over wat ze loog enzo, ik ben DE roddeltante hier in de buurt dus ik MOET alles weten haha, wel in de goede zin " roddeltante" persoonlijk blijft persoonlijk natuurlijk haha, ik heb al gans de dag het lachen in mijn gat hahahhahahaha!!!

4. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey grace,

Barbara is van gtst en ze heeft gelogen dat ze weer kanker had om een vent aan zich te binden. Maar die vent is huisarts en is er dus achter gekomen dat ze alles bij elkaar gelogen heeft!!!! Echt spannend hoor hahaha. Zo mevr roddel nu weet je het ook hahaha.;)

Verder weinig nieuws vandaag.

Liefs Mij

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha roddel roddel over Barbara van GTST!

Hier net terug van een avondje op bezoek bij vriendin..sta ik op het punt om te gaan, belt haar zusje op dat ze bevallen is van een zoontje! Leuk leuk!

Krijg er toch eçht kriebels van;)

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden..!!

Hier ook alles rustig :D
    Vandaag een dagje oppassen op t schattige neefje van mn vriend hihi hijs 2 en zoooo leuk :D
    Vanavond hebben we een housewarming van een vriend van ons en morgen een afscheids feestje van een andere vriend hij gaat 5 maanden naar Zuid Afrika om af te studeren..Volgend weekend mn eigen housewarming whoehoe :D OWWWW en mn digitale tv is bezorgd ( Alleen waren we gister niet thuis..) nu komen ze hem vandaag brengen... En dan zijn we ook niet thuis hahaha..

En ja ik ben helemaal gesetteld en voel me zo lekker in dit huis :D

Nou meiden fijne dag en ik lees morgen wel weer alles bij :D

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey iedereen,

jeem nog 8 dagen spannend he! hier alles rustig dat is ook altijd zo als ik tussen ongi en ei zit . kheb net heel men huis gepoetst want vanavond geef ik een upper@home party leuk! ik heb dan graag dat alles eens goed in de puntjes gepoetst is, dochterlief bleef bij oma slapen dus ik kon goed doorwerken, srax ga ik haar halen en kan ze alles terug overhoop zetten!

8. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ All: Vanmorgen gewerkt, nu lekker aan het keutelen in huis. Heb weer werk weekend, dus mag morgen ochtend en zondag ochtend en zondag middag werken heerlijk MA NIE HEUS! Morgen avond naar mijn beste vriendin op visite, ze heeft pas een dochtertje Zinzi van 2 maanden JEEMZ zie mijn hyves! Kan ik alvast oefenen hihi!

Prettige dag allemaal! X

9. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    vandaag plots naar het ziekenhuis om een pregnyl spuit te halen om het follikel te laten springen niet uit zich zelf wil springen, wat het blijkt toch geen kieste/cyste;) dus nu huiswerk voor het weekend;)

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Whoe leentjuh goed nieuws...!!!
    @enjoylive ik had idd die foto al gezien zoo schattig :D

@ hier ben net thuis van feestje en ga zo lekker slapen morgen winkelen met mn schoonmoeder..Dan visite en morgen aaf weer een feestje :D

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Wat een rust hier haha! Ben net klaar met werken! Straks even op visite naar mijn mama en vanavond naar mijn vriendin!

ZUCHT: Ik zit zelf ook op het forum begonnen in december en daar is de ene naar de ander zwanger lijkt wel. Is bijna niet meer leuk! Zit iemand van jullie daar misschien ook?

Meiden fijn weekend! X

Ennuh Jeem: Enjoy the party !

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Leentjuh, goed nieuws!

Jeem, fijn dat je al zo lekker gesetteld bent:D Je hebt ook zo'n leuk huisje:p

En enjoylife, je moet niet gek laten maken..als je zelf bezig bent om zwanger te worden lijkt het volgens mij sowieso al of iedereen er mee bezig is en 'zomaar' zwanger raakt! En werk ze nog! :(

Hier vrij rustig, vanmiddag bezoek gehad en nu best k.o.. Nog eens bedenken wat we vanaaf doen..wellicht lekker bankhangen;)

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden,

Ben niet naar t feestje gegaan... Ben moe en voel me een beetje BLEGH..!! niet echt helemaal lekker dus..:S ( niet ziek ofzo hoor )
    Wel gewinkeld leuke plantjes gekocht voor in huis :D
    Net visite gehad en nu lekker op t bankie hangen :D
    @Enjoylive. ik zit niet op zo'n forum... Bewust niet gedaan..
    Wij zijn in september al begonnen en dan had meer als de helft al zwanger geweest hahaha..

Ik geef mezelf ook geen hoop meer al voel ik weer van alles... Denk toch echt dat t met ongi te maken heeft :S
    Nog een weekje wachten dus..!!

14. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

Hier ook zo hoor. Heb hoofdpijn moe en raar gevoel in me buik. Ik probeer me zelf gewoon te vertellen dat het idd met me ongi te maken heeft! haha. IK moet er gewoon niet aan denken dan komt het wel goed. Next week zullen we het wel merken. En dan hebben we lekker carnaval!!!!!!!!!! Paar dagen lekker feeste en maf doen (lees mezelf zijn) hahaha. Zo naar de paardjes toe. FIjne zondag allemaal.

Liefs mij

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem, voel je je weer wat beter inmiddels?? En spannend, nog een weekje wachten..zal iig voor je duimen!

Sweety, ook niet echt lekker lees ik..hoe is het met de hoofdpijn en het rare gevoel in je buik? Hier overigens ook volgende week carnaval en heb er nu al zin in! Weer ff lekker 'loss' gaan, haha!

Hier gisteren nog even bij mijn ouders op bezoek geweest en lagen op toch weer op tijd in bed. Vanmiddag even naar stad (koopzondag) en vanavond hebben we een etentje met opa en oma en familie. Dus wel gezellig!

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden,

Nee voel me nog steeds nie echt lekker.. Als ik wat eet ben ik misselijk..:S en als k niks eet verga ik van de honger haha..
    Nog steeds rare steekjes in mn baarmoeder en trekkerig gevoel :S
    Mn boobs doen ook zeer ( lees dit heb ik vaker ook als ik ongi word )Dus ik zit vandaag als een zoutzak op mn bank :(
    @sweety veel plezier bij je paardjes ;)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ghmz jeem toch! In ieder geval "beterschap"!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    thanks lonneke..!!

Al denk k zelf dat t een voorbode van mn ongi is..Dus ga morgen ook weer werken.. ( Al heb ik daar ook geen zin in heb t namelijk helemaal niet meer naar mijn zin waar ik nu werk...)
    Heb vandaag via internet ff paar solicitaties verstuurd nou maar hopen dat ik uitgenodigd word voor een gesprekje :D

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Hoi meiden, ik heb een vraagje; kun je jezelf beroerd voelen in de week van de ei sprong ( misselijke, buikpijn, gevoel te moeten spugen ) Want dit is de week waarin het weer moet gebeuren allemaal maar voel me erg slecht, heb dit vorige maanden niet gehad. Maar dacht misschien kan het mijn ei zijn!

Ennuh verder vanmorgen gewerkt, vanmiddag om 15:00 moest ik weer werken ZUCHT heerlijk gebroken diensten! Morgen ook werken en dan s'middags team overleg en dan 2 DAGEN VRIJ :D....

Maar meiden, wat doen jullie zoal vind ik wel leuk om te weten ( werken, school, je interesses enz )
    Zal ff over mijzelf vertellen: Ik ben dus 22 jaar oud en afgelopen december gestopt met de nuvaring.
    Ik werk 20 uur bij een thuiszorg organisatie als verzorgende. Ook werk ik nog bij de blokker voor wat extra uurtjes. Ben vorig jaar afgestudeerd en in mijn schooljaren werkte ik bij blokker in de weekenden dus vandaar!
    Mijn vriend is 24 jaar en Hovenier van beroep. Wij hebben 3 jaar en bijna 2 maanden een relatie. Nou nu weten jullie wel even genoeg he haha :) Oh ja intersses, ( sauna bezoekje, fitnissen, thee middagjes met vriendinnen, lezen en natuurlijk winkelen )

Fijne avond en ben benieuwd! Liefs x :D

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou ik ook maar doen dan :D

Ik werk als regio receptioniste maar niet voor lang meer ( hoop ik ) ben t een beetje zat bij het bedrijf :)
    Verder zijn mn vriend en ik uhm een half jaar samen Hahaha..:D
    in mn vrije tijd doe ik uhm weinig meer hahaha vind thuis zitten heerlijk :D en aangezien mijn vriendin een uur rijden hier vandaan woont is het moeilijk om haar vaak te zien.. verder ben ik dus lekker saai :D

Deel Deze Pagina