Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha leuk, ff aan elkaar voorstellen:p

Nou ja, dan zal ik dat ook maar even doen he;)
    Heb 6 jaar een relatie met m'n vriend, waarvan we nu drie jaar samen wonen en dus binnenkort ook gaan trouwen!:p En ben als beroep maatschappelijk werkster en werk 32 uur per week en heb het erg naar m'n zin op m'n werk..Sjah, in mijn vrije tijd..uhm vooral vriend;) Heb niet echt hobby's..(oke ik hou van op vakantie gaan, lezen etc..)sport 1x per week..en dat was het dan wel zo'n beetje..

Jeem, succes met je sollicitaties! Hoop dat je snel wat vindt..want het is natuurlijk k*t om te werken op een plek waar je het niet naar je zin hebt.

en Enjoylife ik heb eigenlijk geen idee of dat kan, dus heb geen antwoord voor je! Ben wel benieuwd overigens of dat kan..

Hier niet veel te melden, vanavond etentje gehad en zit nu dus bomvol! Ga zo meteen dan ook maar op de bank uitbuiken haha! En morgen weer werken..

Fijne aaf nog!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Haha Leuk zo komen we weer van alles te weten..
    En dat zonder hyves hahaha..
    Hier weer aan t werk en owwwww ik kan dat mens waar ik mee samen werk wel wat aan doen GRRRR...!!!!
    Hoop echt zo dat ik vandaag nog gebeld word voor ander werk...!!!

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Lonneke: Maatschappelijk werkster, lijkt me echt een geweldige baan. En heel mooi werk ook! Maar over die ei sprong tsja ik ben ook benieuwd want voel me echt ziekjes en vooral gekke buikpijn die ik niet gewend ben! Maar ja wie weet komen er meer reacties, heb de vraag ook op ander forum nog gesteld dus dan laat ik je het antwoord gelijk weten!

@ All: Vanmorgen gewerkt, vanmiddag dus team overleg. Daarna als een speer naar huis en genieten van de 2 dagen vrij HEERLIJK! Jullie nog plannen op deze mooie maar wel koude dag?

X

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ben nu aan t werk.. Straks in mn pauze even langs de Kv...

Jaja meiden ik ga morgen alvast een testje wagen :D
    Hou t nie langer wil t weten voel me namelijk al een paar dagen "beroerd"en heb gewoon t gevoel dat t raak is deze x Dus we proberen t gewoon

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hoi meiden!
    Ik ben dan wel niet van 87, maar wel van 88! :D Mag ik erbij pliieeess! :p
    Wij gaan voor ons eerste kindje en zitten momenteel in de 2e ronde. Ik kan over 5 dagen testen... Heb niet zoveel geduld helaas en het rotte is dat hier tegenover de Kruidvat zit... Hihihi! Nou, ik probeer vol te houden en pas op mijn NOD te gaan testen.

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    dat probleem heb ik ook maar ik waag het gokje gewoon morgen ;)

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik denk dat ik het gokje ook ga wagen :p Hahaha! Maar ik ben zo bang voor een negatieve test! En daarom wil ik mezelf geen valse hoop geven en gewoon netjes wachten tot de 13e...
    Jaaa, ik ga gewoon netjes wachten! Want als ik een positieve test heb, dan hebben wij een heeeeeeeeele leuke valentijnsdag! :D

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha ja wij ook :p
    13e mn nod dus ja ach en weet ik t morgen dan heb ik morgen al een hele leuke dag :D en dan ga k t de opa's en oma's op valentijnsdag vertellen :p

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    succes met testen meiden !!!

10. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @jeem22 & rammel spannend ik ga voor jullie duimen..

@all gister een posi ovulatie test maar dat komt waarschijnlijk nog door de pregnyl spuit;)
    ben wel benieuwd wat deze ronde doet:(
    we wachten maar weer af

11. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Rammel: Natuurlijk mag dat WELKOM gezellig!

En jeemz en rammel succes met testen ik duim voor jullie heel heel hard!

@ leentjuh: Idd even rustig afwachten. Komt allemaal wel goed alles heeft tijd nodig!

X

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylife, heb inderdaad errrug leuk werk, zou niet anders meer willen "(de komende jaren!;)) En ja ben benieuwd of je antwoord op je vraag krijgt!

Rammel, tuurlijk welkom:D
    En Jeem en Rammel succes met testen!

Jeem, ik ben erg benieuwd of het nu dan écht raak is! Laat het ons maar snel weten haha!

Leentjuh, wij wachten met je mee af:)

Hier weer gewerkt..vanaaf weer sporten en dan bankhangen!

13. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @enjoyllive ja maar wachten duurt lang vooral als je al vanaf dec 08 bezig bent, maar we geven de hoop niet op!

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Leentjuh: Idd zeker op hoop niet opgeven. Het is erg vervelend maar je word er samen wel heel sterk van denk ik. Dat ervaar je misschien zelf ook wel.

@ lonneke: Nou heb zo goed als, een antwoord; het schijnt dus wel te kunnen dat je er zo ziek en beroerd van ben. Maar ik heb nog ff reactie terug gedaan want heb het al vanaf het weekend. Dus wil weten of de klachten ook tijdje aan kunne houden. Ik houd je weer op de hoogte maar de klachten die ik heb zouden er dus van kunnen zijn!

Fijne avond meiden, ZUCHT heb volgens mij wel beetje winterdip!

15. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @enjoyllive ja dat is ook zo, maar als je iets graag wil dan duurt het lang haha, maar we gaan ervoor 2010 wordt ons jaar:D

16. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Precies GO FOR IT GIRL.. en wij hier steunen je hoe dan ook. Ben zelf net 2 maanden bezig maar ik ga nergens vanuit je weet nooit hoe het loopt toch!
    X

17. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey Meiden,

Nou dan ga ik ook even met voorstellen hahaha.

Ik ben 1 jan 23 geworden en heb op 30 dec mijn spiraaltje eruit laten halen. Mijn vriend en ik zijn nu 1 jaar en 3 maanden bij elkaar en wonen sinds vorig jaar mei samen!
    Mijn vriend is 35 geworden in dec maar het gaat gewoon super tussen ons en hebben beide geen last van het leeftijdsverschil!

Verder in mijn vrije tijd dan ga ik met de hond wandelen of naar mijn verzorgpaardjes.

Ik kan ook haast niet meer wachten maar mijn nod is 14 feb. Ik wordt echt gek van mezelf hahaha. Maar ik probeer echt rustig af te wachten hihi en of dat lukt...........haha ;)

En Rammel van harte welkom en heel veel suc6 ik duim voor iedereen hier. Ga denk is op internet op zoek naar een paar extra duimen hahaha.

Fijne avond meiden.

Liefs mij

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylife, het kan dus toch..had ik niet gedacht! Nu nog eens benieuwd of het ook kan aanhouden inderdaad..haha en Winterdip..ik dacht dat de lente alweer kwam, maar nu zag ik net op het nieuws dat het toch nog lang niet zo ver is! Snik, ben een zomermens! Loop ook al drie maanden te leuren met het opstaan 's morgens..kom er echt noooit uit in de winter..:S

Sweety, jij je ook voorgesteld, leuk! Bij jou dus ook een spannende valentijnsdag..

Fijne aaf allemaal!

19. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey Lonneke,

Ik kan er s morgens ook echt niet uit ik heb ook een winter dip hoor!!!!! Als het zomer is nergens last van hahaha. Dat ie maar gauw mag komen toch!!!!

Liefs mij

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi hoi allemaal,

(ik ben al weer aardig op de hoogte van jullie hihi, heb de laatste 4 pagina´s even door gespit!)

Ik ben Mandy, word in apri 23 jaar,
    ik ken mijn vriend sinds nov. 2004 we hebben een relatie sinds
    juni 2005 en zijn dus alweer uhmzzz... hihi.... 4.5 jaar ruim samen!
    Sinds juni 2008 hebben we een heel mooi huisje gekocht, en sinds 30augustus 2008 hebben we een heel eigenwijs, schattoig en lief hondje, binkie onze jack russeltje.

Ik werk 20uur in de kinderopvang, heb t erg naar mijn zin!
    Mijn vriend werkt als monteur 40 uur gemiddeld in de week.

Hobbies heb ik wel en niet, hihi alle hobbies zijn vaak maar voor even, ik ben best creatief, loop graag met mijn hondje en me vriend aan de dijk, ben graag met kinderen bezig en,, dit forum rond neuzen natuurlijk!

Uhmz,,, tjah verder weet ik niks meer,,, denk dat ik zo genoeg verteld heb! Vragen zijn altijd welkom!!

Verder, natuurlijk: Ik ben sinds 14 januari gestopt met de pil, dus nog maar kort bezig, vandaag helaas mijn 1ste ongi weer gehad... maar ga er natuurlijk ook niet vanuit dat het in de eerst paar maandjes al raak is... kan het nooit tegen vallen!

GroetjesSsss en succes allemaal!

Deel Deze Pagina