Hey Enjoylive..!! Ja ik heb donderdag een afspraak staan om 3 uur.. En ga als ik ooit nog weg kom op mn werk ff lan gs de supermarkt voor watteschijfjes en t dan zelf even schoonmaken met idd AFgekoeld gekookt water HAHAHAHA Hmm ff offtopic.. Nog 2 maandjes en dan gaat de kaart verkoop van DEFQON weer van start Kan niet wachten...!! En maar hopen dat we weer dat lekkere weer krijgen n niet te warm want op decibel afgelopen jaar was t niet te doen 33 graden
Haaj haaj,, ja ckers heb ik jullie nog gevonden hihi! Mijn vriend is overwerken vanavond... dus dat betekend voor mij een heerlijk avondje niks! Lekker in bad zo,, gtst kijken via de laptop, en daarna me bedje in met een boekje en de laptop!! HEERLIJK!! (vooral nu ik zo'n rugpijn/buikpijn heb van mijn ongi:x weet meteen weer waarom ik destijds aan de pil gegaan ben zeg! Morgen heb ik een cursus, dus mijn vrije dag word helaas ingepikt! Tot spreeks!
@ Mandii1987: Heee meis, mijn best vriendin werkt ook in de kinderopvang en die moet ook naar cursus over observeren, moet jij naar hetzelfde? En ik heb sinds ik gestopt ben met de nuvaring ook heel veel last van mijn ongi, moest de eerste keer bijna naar de huisartsen post zo een pijn had ik in mijn buik. En zwage migraine maar dat heb ik ook tijdens de nuvaring gehad. Dus ik weet precies hoe je je voeld, neem een lekker bad, en een kruik mee naar bed en natuurlijk lekker veel thee drinken eej! @ Jeemz: Ok toch maar afspraak gemaakt goed hoor! Hoe is het verder met je? Balen van je ongi maar ja we gaan gewoon door met ons hoofd omhoog toch?! En gaaf or DEFQON, zelf hou niet echt van zulke feestjes maar als je er van houd is DEFQON zeker heel erg gaaf! Hele fijne avond meiden xxx
Jeem, wat zielig voor je katje! beterschap aan hetkatje haha.. Defqon, leuk! Hier gaan we 20 maart naar BLACK, lekker stampen! Mandii, geniet van je vrije avond alleen..en beterschap met je buikpijn/rugpijn! Hier morgen ook pech qua vrije dag, ook een training! Ach ja, allemaal voor het goede doel..m'n werk haha
IK heb een cursus over het begeleiden van stagiares! Erg leuk, heb sinds deze week een stagiare onder mijn hoede... leuk meiske. Het bad heeft me goed gedaan,,, nu lekker gtst kijken! Groetjessss
Hier word ook GTST gekeken, wat is het weer spannend! En wat een engerd die Arthur haha! Gelukkig heeft het bad je goed gedaan Mandy! X
Hey meiden, Jeem wat klote voor je van je negi test nooit leuk om te zien. Maar blijf positief meis en wat zielig voor je katje zeg! doe hem maar goed verwenne!!! Ik wil ook testen maar durf niet hahahah miss toch maar afwachten tot zondag zucht. IK heb zeker zin in carnaval lekker feesten!!!! moet maandag en dinsdag wel werken maarja daar komen we ook wel weer uit hahah. Def is gaaf. IK vorig jaar decibel gemist ivm lekker op vakantie das ook leuk jaar daarvoor was ook super weer he!!! Mijn vriend en ik hebben elkaar op Thrillogy leren kennen dus dat vind ik echt speciaal. Ik was totaal niet op zoek maar ik ben wel gevonden haha. Na ff gepraat te hebben ging hij met vrienden naar huis en ik ook en we hadden geen telnummers uitgewisseld. Ik stond nog te wachten bij de kluisjes toen hij terug naar binnen kwam lopen en om zich heen keek. Ik dacht het is nu of nooit dus ik eropaf. En na samen richting auto gelopen te zijn uiteindelijk telnummer uitgewisseld wat was ik gelukkig!!! En ben nog steeds hahah. Super! Denk vertel het even hihi. Zo lekker douche en dan niks meer doen! Sweet dreams allemaal Liefs mij
hey meiden, lonneke ik ben niet ongi alleen nega getest wat leuk sweety dat je je vruend op thrilogy hebt leren kennen... zelf ga ik alleen altijd naar defqon tis buiten en overdags heerlijk, vorig jaar voor t eerst decibel geweest en moet zeggen dat ik dat wel leuker vond als defqon...maarrrr voir een leuk/goed stamp feessie ben ik altijd wel in. oh ben net met mb kat naar de spoeddienst geweest zag er heel erg uit en hij at niet meer en kwijlde heel erg...hij heeft of een ver stadium van niesziekte of auto imuunziekte zo zielig hij heeft zelfs zweren in zn mondje net een prik gehad met pijnstiller en antibiotica en hij moet 1x per dag een antibiotica pil krijgen is het donderdag nog niet weg dan gaan ze een stukje weefsel van zn neus halen en onderzoeken...hij is zo zielig loopt alleen tw miauwen
Ow wat zielig zeg!!!!!! Hou het echt goed in de gaten hoor gaat vaak snel bij die beestjes! rustig aan xxxx
hoi meiden, mag ik me hier ook melden? ik kom ook uit 87 en wij zijn nu bezig voor ons 1e kindje groetjes naomi
Hey meisie Natuurlijk!!!! Van harte welkom en spannend he!!! Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje!! Heel veel geluk. Als je terug leest hebben we ons zelf even voorgesteld enzo dus als je dat ook wil dan lezen we het wel. Gezellie! Liefs sweety
oke, ik zal eens terug lezen!! ja spannend is het zeker, voel me vreselijk gelukkig dat we er eindelijk voor gaan we zitten ook nog maar in ronde 1
zo ik zal me even uitgebreid voorstellen. ik ben naomi 22 jaar oud geboren op 24-05-1987, ik heb een vriend van 28. wij zijn nu ruim 5 jaar samen waarvan we 2,5 jaar samenwonen ik ons mooie huisje! Ik ben in november 2009 gestopt met de pil om alvast te ontpillen, wij zijn sinds 1 februari bezig voor ons 1 kindje. Ik werk 1,5 dag per week in een dierenspeciaalzaak en 2 dagen ben ik gastouder van hele leuke kinderen van 2,5/4,5 en 6,5. 1 keer per week krijg ik frisbee les mijn mijn hond!! echt geweldig om te doen. 1 keer per week doe ik paardrijden op een manege hier in de buurt en 1 keer per week geef ik les op een hondenschool. verder heb ik nog 2 hondjes in de buurt die ik uitlaat voor die mensen (heb een kleinschalige hondenuitlaatservice). zooo volgens mij hebben jullie zo wel genoeg info ahaha. als je meer wilt weten moet je het me maar even vragen
@ naomi Wat leuk nog een "paardenmeisje"" hahaha..!! Gastoudergezin dat lijkt mij ook zo onwijs leuk..!!! Moet je daar nog bepaalde opleiding ofzo voor gevolgd hebben??
@ jeem22: jaja al bijna 11 jaar ben ik een paardenmeisje ahahah. gastouder zijn is inderdaad echt heel erg leuk, en ik kan lekker thuis werken. hoef ik geen oppas te zoeken voor mijn hond en straks met een kleine ben ik ook lekker thuis. ja je moet er een opleiding MBO 2 zorg en welzijn richting gastouder voor hebben en een certificaat ehbo bij kinderen. ik heb beide aangeboden gekregen via gastouderbureau! mijn ehbo heb ik ondertussen al en met de mbo opleiding ben ik bezig!!
Owh gaaf zeg dus als je je bij hun aanmeld regelen hun een opleiding enzo? Super.. En ja ik ben namelijk ook een paardenmeisje.. Ik rijd al iets meer als 16 jaar Nou ik heb weer drama op mn werk heb echt de grootste ruzie met mn planner en teamleidster ze willen me geen vrij geven morgen middag om met mn kat naar de dierenarts te gaan...!!
ja bij het gastouderbureau waar ik vanuit werk regelen hun dat inderdaad. echt super makkelijk!! 16 jaar al!! wow dat is lang haha. heb je een eigen paard/pony? owww balen zeg!!! is het erg met je kat?? vind het altijd zo lullig als ze je geen vrij willen geven om zoiets!
Ik heb een "bij"rijd paard gehad maar reed dr op een ogenblik 7 dagen pw dus was mijn eigen paardje hahaha.. Helaas nu verkocht en ik wil niet meer op een manege rijden ( leer er niks meer ) dus ben weer opzoek naar een bijrijd paard en wil dan ook weer wedstrijden gaan rijden erg leuk Hm ja zn neusje lag in ene open dus we zijn gister avond al geweest en ze denken aan niesziekte in ver gevorderd stadium of auto imuum ziekte maar de medicijnen zouden al aan moeten slaan en dat doet t niet hij eet nu al 3 dagen niet en drinkt ook al 3 dagen niet zo zielig maar ben bang dat ie dood gaat als ie niet eet ofzo dus wil gewoon morgen naar de dieren arts alleen mn werk dwingt me om te werken..!! ben zo kwaad
zo ja dat geloof ik dat je kwaad bent!! dit zal toch een kwestie van leven of dood zijn als ik het zo lees. een kat die 3 dagen niet eet en drinkt is heel gevaarlijk!!!! krijg je er met een spuitje niets in? kun je niet een keertje savonds naar de dierenarts?? als het echt zo erg is mag het vaak wel! jammer zeg dat je bijrijdpaard verkocht is! ik snap dat je dan niet meer op maneges wilt rijden. ik ben nu ook al aan mijn 3e manege begonnen omdat ik elke keer niets meer leer, maar waar ik nu rijd blijf ik gelukkig leren en krijg ik echt super goed les!!!!