Nou ik ben gistwer avond geweest koste me 150 euro :O Ik wil best nog een x maar dan ben ik weer 150 euro kwijt.. Terwijl als ik morgen middag ga ik misschien maar 60 euro kwijt ben haha... En ja met een spuitje krijg ik er iets in maar niet genoeg... Nou ze kunnen me wat op t werk k ga gewoon morgen al moet t me ontslag worden haha ( ik wil hier toch al weg ) Ja ik heb al zoveel manege's gezien... Ik heb met mijn bijrijdpaard in naaldwijk gereden Trainigsstal de hoeve... Kreeg daar les van Patrick ( die heeft de paarden Ultiems Flemming Uzzo en Ogami getraind ) daar heb ik veel geleerd en ben ik met wedstrijden begonnen en owww wat mis ik dat zeg..!!!
150 euro ja dat is niet niks!!! het scheelt zeker, dan heb je geen avond tarief!!!! je kat is vast niet verzekerd? mijn hond heb ik laten verzekeren en oww wat ben ik daar blij mee, hij heeft me in 2 maanden tijd zo een 600 euro gekost met al die dierenarts bezoeken, operatie en onderzoeken haha als je toch al weg wilt is het niet heel erg, als je maar weer snel werk hebt gevonden daarna! hihi ja ik denk inderdaad dat je daar wel veel van geleerd hebt!! op welk niveau heb je wedstrijden gereden? ik rijd nu L1 met verschillende manegepaarden (wel onderlinge wedstrijden). vind het toch altijd knap dat ik winstpunten kan rijden met een manegepaard hahaa. nee mooi lopen ze niet hoor hihi, ze zijn bijna niet nageeflijk te krijgen. maar ja als de rest er goed uit ziet gisteren kreeg ik het paard wel wat naar beneden in galop dat was echt super dat doet ze echt nooit!!
Ja idd avond tarief Pfff duur hoor..!! Ja ik heb hem nog niet laten verzekeren ga ik wel doen hoor alle 2 trouwens maarja je gaat er niet van uit dat als je een beestje 1 week hebt er gelijk al wat mee aan de hand is ( ze komen beide uit t asiel ) Dus morgen gaan de papieren voor verzekering de deur uit..!! En ja ben al druk bezig met soliciteren hihihi ( weten ze hier nog niet hoor maar goed ook ) Ik heb M2 gereden en wilde gaan beginnen met Z maarja toen werd ze verkocht..!! zo Jammer. Moet wel zeggen dat die van mij heel makkelijk te beleren was hoor... Deed alles voor je ( zolang ze er zin in had ) Liep heel mooi en ook naar je hand.. Mooi naar beneden en een hele mooie gestrekte galop..!! owh daar was k zoww verliefd op
owww balen zeg dat ze zo snel ziek is!!! waar ga je ze bij verzekeren? ik heb proteq en die vind ik heel goed. je moet ook niet gaan zeggen dat je aan het solliciteren bent, met een beetje pech vlieg je er dan gelijk uit. oww dan rijd je een heel stuk beter als mij haha. met dat niveau leer je inderdaad minder op een manege. wel gaaf zo een leuk paard, alleen jammer dat ze verkocht is. het zou natuurlijk leuk geweest zijn als je er in de Z mee had kunnen rijden.
Haha ja idd ik ga ook naar proteq die zag er het beste uit Nee daarom houd ik ook mijn mond dicht Heb nu gesoliciteerd bij een hotel als receptioniste lijkt me ook erg leuk heb de 2 shiften ochtend en avond Hahaha achja ik rijd ook niet perfect hoor ( heb aan wedstrijden ook meer in de regio gedaan nooit landelijk ofzo ) Ja tis heel jammer dat ze verkocht is wilde haar eigenlijk zelf kopen maar had er gewoon echt het geld niet voor Rij nu al 6 maanden niet meer en oww wat vind ik dat erg hahaha mis het echt hoor
oww ja dat is inderdaad ook wel leuk denk ik!! al 6 maanden niet gereden, oei dat is al lang!! ik vind het al erg als ik me een keertje af moet melden op de manege!! zo kan ik volgende week een keertje niet, dat is de 2e keer dat ik me afmeld in bijna 2 jaar tijd haha. kun je geen nieuw leuk bijrijdpaard vinden? ik ben er ff tussenuit, vanmiddag ben ik weer terug
Ja ben druk aan t zoeken maar kost best veel...( mn vorige paard was helemaal niet duur hahaha ) ga zomaar 200 eu pm betalen..best veel maarja je moet er wat voor over hebben Nou misschien tot vanmiddag
hehe, gevonden. haha. was op zoek naar dit forum maar kon m niet vinden. ik ben in januari gestopt met de pil. en probeer nu ook zwanger te worden. heb nog niet zo veel last van ontpillen, gelukkig. van het weekend niet lekker maar was volgensmij meer een griepje dat zat te rommelen. enige voordeel is...heb meer zin in seks
Hey Carola Welkom...!!!! Veel lees en kijk plezier hier @ meiden ff met jullie delen ik heb volgende week vrijdag een solicitatie gesprek WHOEEEEHOEEEE Hoop zooo dat ik aangenomen word
@carola welkom hier en veel succes @jeem geweldig kei leuk, ik ga hard duimen voor je en wat zielig voor je katje, hoe gaat het nu? @all eindelijk vakantie heerlijk, het begin was alleen niet goed, oom is overleden en zaterdag crematie verder heb ik sinds vandaag wat jeuk aan me (.)(.)
Thanks..!! ik hoop het echt goh zal echt huilen van geluk dan.. ( Ben echt dood ongelukkig op mn werk nu ) Hoe t met mn kat gaat ik weet t niet ben nog op mn werk Gecondoleerd trouwens..!! en vweel sterkte..!!
het is ook K*T als je je niet prettig voeld op je werk, dus hoop ik echt dat je heel veel geluk hebt en mag ik vragen waarop je gesolliciteerd hebt?
Ik heb gesoliciteerd op een functie als assistent filiaal manager.. Met opleiding tot filiaal manager Lijkt me erg leuk dus
idd dat is een leuke functie zoals gezegd ga ik duimen voor je, bevalt het in jullie nieuwe huisje?? ik hoop dat alles goed gaat met jullie katje ik vind het zo zielig als die beestjes ziek zijn , onze hond gister ook na dierenarts geweest waarschijnlijk baarmoeder ontsteking vrijdag gaat alles eruit vind het zo sneu
Thanks kan ik wel gebruiken...!!!! Ja ik vind t ook zo zielig want ze zijn gelijk heel anders Awh dat is ook zielig..!!
Zo zeg, hier is weer flink gereageerd vandaag..Heb teruggelezen, hoop dat ik nog wat onthouden heb! Hier vandaag training gehad op het werk..dus ben nu zo gaar als een kanarie! Zo meteen ff lekker wat eten en dan beetje rotzooi ruimen in huis, vanaaf nog bezoek! Zag dat nog een paardenmeisje zich had aangemeld hier..welkom Niet dat ik een paardenmeisje ben hoor, maar wel grappig zeg Jeem, hoe is het met je katje? En Sweety leuk dat je je vriend zo hebt leren kennen..echt liefde op het eersste gezicht dus! Hier verder niets te melden, mss straks nog even!
Hey meiden, Het is druk druk geweest hiero haha. Ikke is ook een paarde meisje. Ik heb een arabier en draver verzorgd van beste vriendin en we reden western en endurance echt super gaaf!! En nu ivm verhuizen heb ik een Irish Cob van bijna 3 en het is echt zoon heerlijke puber knul!! hahaha Zo leuk dus van de zomer inrijden. Ik hoef me niet meer druk te maken of toch zondag te wachten want ben vandaag ongi geworden Ach we gaan toch gewoon positief verder!!! Jeem hoe is het bij jou?? nog met je katje weggeweest?/ Hallo Carla en welkom leuk en gezellie dat je er ook bij bent!! En voor de rest zet hem op en we duimen! Verder geen nieuws voor vandaag. Sorry als ik nog vergeet op iemand te reageren neem het me niet kwalijk hihi. Heb ff gauw terug gelezen. Fijne aaf en nu ff gtst kijken! Liefs mij
@ lonneke: was de training een beetje interessant?? meestal niet dat paardenmeisje ben ik haha. @ jeem: ik hoop dat het weer een beetje met je kat gaat, en super natuurlijk dat je op gesprek mag komen!!!!!! ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!! @ leentjuh: oww dat is ook niet fijn zeg een baarmoederontsteking bij je hond!! gecondoleerd met je oom!!!!! zo wat een pokke weer zeg buiten! er ligt hier nu al 20 cm sneeuw en het is nog niet klaar pfffff. de wegen zijn hier spiegelglad, er is niet gestrooid en geschoven! heb er een uur over gedaan om naar huis te komen, normaal is dit 10 minuten!!! en er ware echt heel veel ongelukken gebeurd. dit is niet leuk meer. morgen komen mijn oppaskids weer heb er weer zin in!
@sweety: balen dat je ongi geworden bent zeg!!! wel gaaf een irish cob!!! leuk dat je hem kan gaan inrijden van de zomer!!