Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meis,

Ja hij is echt leuk joh! Ben eigenlijk echt van de bloed paarden maar hij is zooooooo leuk ben helemaal verliefd op hem!!! Ik ben nu met grondwerk bezig met hem en dat gaat echt super het is echt een hondje hahaha. Ach ja tis vervelend maar mijn lichaam is wel goed herstelt. Ik heb een spiraaltje gehad en die is er 30dec uitgehaald. Ik was bijna 5 jaar niet meer ongi geweest dus vind het best knap dat bij de 2de keer mijn cyclus al klopt! Waar kom je vandaan welke regio dan?? Als je da kwijt wil. Ik uit brabant.

liefs

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    heey sweety,

ik kom uit west brabant :)
    leuk zeg zo een paardje. ik heb ooit een verzorg tinker gehad van toen 2 ong. toen ze 3 was heb er haar zadelmak gemaakt maar moest daarna stoppen. vervolgens word er nooit op gereden want mevrouw was alles behalve makkelijk hahaha. op zich jammer maar ja het was ook echt een kreng 1e klas. voor de meeste mensen was ze ook echt levensgevaarlijk ;)

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Leentjuh: Gecondoleerd met het verlies van je oom. STERKTE!

@ All: Vandaag lekker vrij gehad, s'middags bij me mama om de koffie. Nu lekker alleen thuis me ventje is aan het zaalvoetballen heerlijk avondje voor mijzelf! Morgen weer werken, en ook hier in Zeeland ligt weer sneeuw ZUCHT ben het nu wel beu heb echt de energie van de zon nodig!

Liefs x en slaap lekker voor jullie allemaal!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    #504 L0nneke, 10 feb 2010
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
    Leentjuh, allereerst gecondoleerd!

Naomi, het paardenmeisje!;) Mijn training was inderdaad saai, maar ja het hoort er bij zullen we dan maar zeggen!

Sweety, balen dat je ongi bent en inderdaad knap dat je lijf je cyclus zo snel weer oppakt..het is inderdaad altijd maar de vraag hoe je lijf reageert..

Enjoylife, geniet van je avondje:)

Ik ben ook weer benieuwd wanneer ik ongi wordt..ga er van uit dat het ergens tussen dag 34 en 44 wordt..dus ja! Volgens mij zit ik pas op dag 10 (tenminste geloof ik, zou moeten nakijken haha..) Ach ja, nog geen nod in zicht hier dus;) Heb banner geplaatst en maar er precies tussen in (39 dagen) ingevuld!

Zoo nu ga ik lekker tv kijken en dan op tijd naar bed..tot morgen dames!
    Xx

5. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @ all iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes..

ochjee ben bang dat ik wat ziekjes wordt, verkouden, heel moe en last van me nek, ook me (.)(.) doen pijn ;)
    laten we maar hopen dat ik echt niet ziek wordt heb tenslotte ook nog vakantie

sorry dat nu niet op iedereen regaeer ben het even helemaal kwijt:(
    fijne dag allemaal

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden

Ik ben ongi...
    dus op naar volgende maand :D

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Leentjuh, hopen dat het ziek worden niet doorzet nee..in ieder geval wel beterschap!

Jeem, ongi, jammer, maar op naar de volgende maand! Je hebt trouwens wel een voorbeeldige cyclus haha..met net 1 uitschieter van 28..;)

Hier vandaag gewerkt(alweer natuurlijk:p)..een onproductieve dag gehad! Maar ja, dat hoort er ook wel eens bij..schade halen we wel weer in op een "productieve" dag;)

Morgen nog een dag werken en dan is het heeeeeerlijk XL-weekend! Moet woensdag pas weer werken! Joehoeee!
    Vanavond ga ik een vriendin schminken en ff zonnebanken (moet kleurtje krijgen voor de bruiloft..) Dus heeeel misschien nog straks even reageren!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja he mooie cyclus ben er ook echt wel blij mee :D

Owh leuk schminken :D
    Ik ben nog steeds aan t werk al vanaf half 8 vanmorgen :(
    Trouwens met mn kat gaat t beter hij eet weer een beetje brokjes... Alleen pathe uit een blukje ( waar ik zn pil doorheen prak ) eet ie niet :S en die pil wil hij zo ook niet hebben :S Hmmm wat anders op verzinnen dus :D

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Leentjuh: Hopelijk breekt het ziekjes worden niet door! Kun je er nu niet bij gebruiken eej. Goed vitaminen eten en veel drinken en lekker optijd naar bed. Haha wijze raad van mij ( of je dat zelf niet wist ) Beterschap xx

@ L0nneke: Lekker or zo een meiden avondje, doe ik ook vaak met vriendinnen. En een onproductieve dag kan gebeuren volgende keer beter hihi!
    Heerlijk XL weekend geniet er lekker van, maar dat komt vast en zeker goed!

@ Jeemz: Ongie aaah meis vervelend. Maar we gaan gewoon door nieuwe ronden nieuwe kansen. Poe poe nog steeds aan het werk is lang dagje en helemaal omdat je het ook al niet zo naar je zin hebt! Al iets anders op het oog? En gelukkig is je katje aan de beterende hand!

Knuffel voor jullie xxx fijne avond!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylife: thanks, weekend gaat vast en zeker wel lukken met de carnaval:D

Jeem: Jij nog steeds aan het werk of inmiddels alweer uitgewerkt?

Hier net terug van vriendin van me..die is goed en wel geschminkt en naar carnavalsbal toe (ze is lerares). Zou eigenlijk gaan zonnebanken, maar bij nader inzien had ik toch geen zin en ging liever naar huis! Dan na de carnaval maar een keertje!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden,

zo daar ben ik weer. vandaag gewerkt. het was heerlijk maar lekker druk (ben gastouder). de kids waren ERG druk en wilde niet echt luisteren maar ja ze kunnen niet altijd der zin krijgen en dan wordt het brullen hihi gelukkig kan ik daar goed tegen en houden ze vanzelf hun mond weer dicht:p ze wilde weer niet naar huis dus dat is een goed teken haha.

@ jeem: gelukkig gaat het met je kat beter nu!!

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ enjoylive ja ik heb al wat anders op het oog volgende week vrijdag een sollicitatie dus ik hoop t zoooo..!! hihi
    @lonneke ja ik was om 8 uur klaar bah..!! rot dag van half 8 tot 8 gewerkt..:( ben dood op en honger maar te moe om wat te maken hihi...

Ik heb trouwens eindelijk mn "eigen" internet ( pikte het tot vandaag van de buurman ) kortom ziggo was op tijd en heb nu interactieve digitale tv telefoon en internet WHOEHOE onbeperkt met mn mama'tje bellen :D.

En wat betreft mn ongi.. Achja it sucks maar joh alles werkt en dat is het belangrijkste ;) en weer een goed excuus om over 2 weken wat vroeger het bedje in te duiken ;)

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Jeemz: Wiehoe je eigen internet kun je ons weer helemaal op en top volgen haha! En je hebt het internet van je buurman niet gepikt maar geleend haha!

@ All: Vanmorgen gewerkt. Vanmiddag mijn huisje weer eens goede beurt geven haha krijg het voorjaar in me kop hihi. Hier schijnt heerlijk de zon, het is nog wel koud brrrrrr!'

Liefs x

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@Enjoylive ja idd netjes geleend en nu niet meer nodig :D haha

@hier aan t werk wel gezellig samen met een collega die ik niet vaak zie ( ook een leidinggevende maar zij is wel ok ) Om 18:00 eindelijk klaar dan weekend :D Morgen heb ik mijn housewarming dus morgen ook druk aan de schoonmaak :D denk dat ik vanavond mijn boodschappen ga doen dan heb ik morgen rustig de tijd om alles aan kant te krijgen...

Verder erge rugpijn van ongi BALEN..!! Maar niks aan te doen...

15. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!! Echt heerlijk! Lekker carnaval vieren. Wel maandag weer werken maarja kan niet alles hebben haha. Ik gelukkig niet meer zoveel last van buikpijn!!!!! Heeel fijn weekend allemaal.

Dikke kus

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Fijn weekend Sweety en veel plezier op de carnaval...!!!

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Iedereen die moet gaan carnavallen HAVE FUN!

x

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi Hoi meiden,

Ook ik was hier weer eventjes aan het spieken!
    Net terug van carnaval vieren met de kindjes op mijn werk:D
    Ben d´r echt moe van! Gelukkig vanavond niks te doen...

Nou is het hier zooooo mooi en zonnig weer dat ik ff lekker naar de dijk ga met mijn hondje8)

Liefs,,

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Wij hebben hier geen carnaval..

Duussseee ik hou morgen binnen mijn eigen carnaval :D

20. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Hier is wel carnaval, maar heb het wel beetje gezien. Ik weet niet beter of doe het als sinds ik geboren ben haha! Toen ik 1 jaar was had ik grote minnie mouse oren op me hoofdje en zo een pakje aan! Mijn vriend kent eigenlijk geen carnaval die is daar niet mee opgevoed en in zijn woonplaats werd er ook niet aangedaan dus ja dat is ook al weer anders. Ik moet morgen werken en s'avonds op visite bij mijn opa en oma. En zondag lekker dagje saampjes. Ga zo ie zo uitslapen!
    Ennuh meiden er is nog een leuk forum: Moet je gaan naar Kinderwens en dan naar zwanger worden en dan de topic 20ers die zwanger willen worden! Horen wij ook bij eej!

XX Fijn weekend meiden :D

Deel Deze Pagina