Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Jeetje balen zeg! Ik heb het zelf wel erg naar mijn zin op mijn werk, alleen moet ik zeggen dat wij ons ook steeeds meer een nummertje gaan voelen... het is zo aan het stijgen met locaties enzooo pfff

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dat is niet verkeerd nee..soms moet het er gewoon even uit! Maar klote dat je sinds augustus eigenlijk aan het leuren bent..ben eens benieuwd of er nu dan ook echt wat gaat gebeuren..en eigenlijk zijn ze er dan wel erg laat mee! Balen als je je niet serieus genomen voelt en je wordt behandeld als een nummertje!
    Hoop dat ze er wat mee doen en wie weet, heb je snel een nieuwe baan!
    Succes meid!

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Jeem22: Heeeey meis, hopelijk gaan ze stappen ondernemen op je werk, is ff afwachten. Maar als je het vertrouwen kwijt ben is het moeilijk om wel weer vertrouwen te krijgen denk ik! En een nummertje ben je volgens mij zowat overal ik herken dat ook wel vanuit mijn werk! Je moet doen waar jij je goed bij voeld, leuk werk is zo ontzettend belangrijk!

@ All: Vanavond lekker wezen sporten, nu zit ik aan een bakje thee! Ga zo douchen en lekker naar bed....

Fijne avond meiden xxx

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ all...

Ja Pff tijdje al dus en dacht eerst dat het aan mij lag ( prive sfeer was vanaf mei al niet echt op en top ) en toen daar verandering in kwam merkte ik op t werk ook geen verbetering terwijl t prive alleen maar beter ging..!! Dus ja ik blijf gewoon soliciteren en als ik wat anders heb ga ik toch weg.. Heb net even met mn hubby gesproken en hij zei ook al k merk aan je dat je op je werk dood ongelukkig bent kortom ik moet daar gewoon echt weg...!!
    Word morgen ook nog even gebeld voor een functie als hotel receptioniste oww dat lijkt me ook leuk :D dusseee ik merk het allemaal wel :D
    Ben idd ook benieuwd of ze daadwerkelijk wat gaan doen want tussen iets zeggen en iets doen hmm dus afwachten maar weer..!!

Ik ga nu lekker bankhangen net klaar met eten en ga zo ff heerrrrlijkkk met mn mannetje knuffelen ( vraag me nie wrom maar heb ik zin in LOL )
    Fijne aaf meiden.!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Wat is het hier stil zeg :(

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Het is hier idd erg stil. Iedereen is GTST kijken denk ik haha ik ook hoor daar niet van. Maar ik doe momenteel ff twee dingen tegelijk haha! Vanmorgen gewerkt en nu lekker ook aan het bankhangen en straks lekker naar bed....Met mijn infectie gaat het gelukkig de betere kant op mag alleen tijdje niet klussen BALEN dus. Maar ja het doet nu ook zoveel pijn ZUCHT!

Liefs x

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem, nog eits gehoord van die functie van hotelreceptioniste?

En enjoylife hoe is het nog met je infectie?

Hier verder ook niets te melden, ben blij als het weer weekend is..zucht!
    straks lekker sporten..ff alles eruit gooien haha!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Lonneke...

Nee nog niks..!!
    Morgen op gesprek bij die winkel ben benieuwd...!!!

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ L0nneke: Infectie is nog steeds niet over, word wel met de dag ietjes beter maar gaat niet snel. Nu is mijn vriend ook nog besmet dus dat is lekker, maar niet heus. Nu zitten we allebei aan de creme!

Verder komt mijn ongie eraan. Ik voel het aan alles, buikpijn, moe gevoel in mijn onderrug en beetje puistjes en dat heb ik dan altijd. Wel vervelend want ik denk dan laat nou maar komen des te sneller kunne we weer verder. Maar ja nog even afwachten!

X liefs,

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Enjoylive

Wat vervelend voor jullie beide zeg..!!
    En wat balen van je ongi :( dus ook weer op naar volgende maand..

Achja ik weet ook al zeker dat wij ronde 6 in gaan ( vraag me niet waarom maar zo'n gevoel heb ik..)
    Nu we t toch over gevoel hebben..
    Ik heb dus ook al vanaf t begin dat we bewust voor een kindje gingen t gevoel dat t bij ons heeeeel lang gaat duren... Stom he..?? En dat we misschien zelfs wel de medische molen gaan behalen:S Beangstigd me best wel eigenlijk hihi..!!

Maar ach k mag nu nog niet klagen...En doe t lekker toch ;)

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ah jeej enjoylife..en dan ook nog ongi worden :( Balen!

Jeem, spannend morgen dus weer sollicitatie, zal voor je duimen.
    Verder kan ik me wel voorstellen dat je bang bent dat je de MMM ooit in moet gaan..ik ken die angst wel..en we zijn nog niet eens officieel begonnen!
    En wie weet..nou heb je juist het gevoel dat het 'niets' is deze maand..en dan is het raak! Dat zou wel leuk zijn:D

Hier net gesport..heerlijk, en mezelf net beloond met een kommetje ijs! schandalig he:p Maar ach, af en toe mag dat;)

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha nou idd zal wat zijn maar nee denk t niet ;)

Thanks voor t duimen k hoop t echt en uiteraard zodra ik wat weet horen jullie het ook..:)

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    En ik ben benieuwd wanneer ik weer ongi ga worden..ben deze maand ook met die zwanger worden pillen van de etos begonnen en ben heel erg benieuwd of mijn cyclus korter zal zijn (hoop igg korter dan de laatste keer..44 dagen vond ik wel te lang..34 is nog over heen te komen)

Na ja ik ga uit van 44 dagen ..dus dan moet ik nog ff wachten haha!

Hebben jullie trouwens ook niet die drang om alvast babydingen uit te zoeken..:S hier weten we zo goed als wat voor kinderwagen we zouden willen, net zoals babykamer enzo! Best erg...haha

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Lonneke jaaa dat heb ik ook...

Ik kan dus ook echt niet op een baby afdeling lopen want ik ben instaat om alles mee te nemen hahaha..
    Baby wagen ik weet ook al precies welke ik wil...!!
    Baby kamer idem..!!
    Niks ergs aan hoor :D

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Heey meiden,
    Wij zijn eigenlijk nog niet aan het kijken naar kinderwagen enz. Als de folders op de mat vallen en er zit een folder bij van een kinderzaak kijken we wel maar daar is ook alles mee gezegd. Als het raak ik hebben we 9 maanden de tijd. Wil me er niet op die manier al mee bezig houden dan duurd het voor mij gevoel alleen maar langer.

Vanmorgen gewerkt, vanmiddag weer. Daarna naar vrienden toe ( met een kleine meid van 3 maanden hihi ) en dan weer optijd na huis want het is weer mijn werk weekend!

X

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden!!!

zo dat was al ff geleden, gister naar de huishoudbeurs geweest en de 9maandenbeurs natuurlijk ook even gehad;)
    was echt heel erg leuk!!

hier nog geen tekenen van een naderende ongi, terwijl ik die nu normaal al wel zou hebben.
    heb allemaal andere klachten die niet bij mijn ongi horen, maar ja we zien wel he!!

@enjoyllive: balen zeg dat jullie nu beiden aan de creme zitten!!! hopen dat het snel over is bij beide, zodat jullie weer aan de slag kunnen

@lonneke: ja kijken doe ik al wel heeel veel, maar we hebben nog niets gekocht hihi, dat wil ik pas doen als ik zwanger ben.

@jeem: spannen een sollicitatie!! suc6 alvast!!

17. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden alles goed?

Ik beterend van een buikgriep zucht.

Verder alles goed!

Jeem suc6 en laat even weten wat ihet is geworden!

Sorry verder niet zoveel te melden alleen morgen lekker verwen dagje naar de sauna jippie!!

Fijne dag allemaal

Liefs mij

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ben inmiddels weer aan het werk :)

Sollicitatie is goed verlopen hoor..!!
    Word begin volgende week gebeld voor een 2e gesprek :D
    Ben benieuwd dus :)
    Verder weinig nieuws uh ja over 5 dagen mn eitje dusseeee klusse voor mn leve deze 5 dagen ;)

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ All: Meiden help help help. Ben vandaag ziek thuisgbleven van mijn werk. Ze waren helemaal niet blij want dan moeten ze een vervanger zoeken en dat is erg moeilijk in de thuiszorg. Ik kon aan alles merken dat ze baalde. Ze zei ja je had beter door de weeks thuis kunne blijven in het weekend ziek zijn is niet makkelijk enz enz. Nu voel ik me dus al heel de dag KLOTE omdat ik af heb gebeld. Kan ik er nu wel bij hebben ja. Morgen ga ik maar gewoon werken ziek of niet ziek! Mensen zijn echt van gedachte dat je voor de lol thuis blijft. Ik werk er vanaf September en ben 3x ziek geweest met deze keer erbij. Is best veel maar ja kan ik echt niks aan doen. Me lichaam moet gewoon wennen aan het hele werk ritme en aan het werk zelf. Ik zou het liefst ook een andere baan willen maar die liggen ook hier niet voor het oprapen helaas. Maar ik ga steeds met meer tegenzin word er depri van. Meiden hebben jullie raad? Sooo moest ff mijn ei kwijt SORRY ....
    Mijn ongie klachten zijn ook nog steeds aanwezig grrrr

X

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ enjoylive...

Pfff meid k weet hoe je je voelt..!!
    Tis zo vervelend ik had het ook toen ik ziek thuis bleef...
    Was in 2 jaar tijd voor de eerste keer ziek.. Mij zeiden ze "we moeten kritisch zijn er zijn veel zieke op het moment..Dus jij moét werken...:( " kortom ik moest de volgende dag een halve dag werken... Nu ook met tegen zin en ben dus "rustig" op zoek naar wat anders geen haast mee want heb werk en zolang ik dat heb hoor je mij niet klagen.. Ondanks dat k het niet naar me zin heb...

Enige tip die ik je mee kan geven is... Zoek rustig aan naar wat anders en zing het uit zolang je niks hebt...

Liefs

Deel Deze Pagina