Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Jeem: Ik ben ook al volop aan het kijken naar iets anders. Ik werk ook nog 2 zaterdagen in de maand bij de blokker. Dit deed ik al toen ik nog op school zat en dat wilde ik graag blijven doen omdat ik in de thuiszorg 20 uur werk en graag wel redelijk wat uurtjes wilde maken.Nu wil ik daar graag wat meer gaan werken want heb het daar super naar mijn zin. Maar ja daar hebben ze al zo hun vaste personeel, en daarbij krijg ik daar zo ie zo geen uren op contract dus als ik dan ooit met zw verlof moet heb ik geen inkomen. En als ik zwanger word en ga solliciteren op iets anders nemen ze mij natuurlijk nooit aan. Poe ik heb een dilemma met mijzelf. Ik word ook gewoon ziek omdat ik weet dat ik moet werken snap. Dan maak ik mijzelf zo druk dat ik er gewoon ziek van word. Ik kan dus niet ergens werken wanneer ik me er nie prettig voel. Knap dat jij dat wel kan is echt fijn. Ik moet het leuk vinden en me er prettig bij voelen zo niet wil ik zegmaar ook direct weg. Ga zo me bedje weer in word gek van het nadenken in me kop over wat nou een goede beslissing is.

Liefs,

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sweety: Hoe was je verwendagje naar de sauna?

Jeem: Fijn dat je sollicitatie goed is verlopen! Spannend nu wachten voor 'n belletje dus!

Enjoylive:Ik snap niet dat werkgevers zooo kunnen zeiken..net of we beesten zijn, kom op zeg! Je moet je echt niet schuldig voelen..ZIEK=ZIEK!
    Hoe is het nu met je?

Hier weinig nieuws..Vandaag boodschapjes gedaan en wat opgeruimd. Ga dalijk maar alweer naar bed toe denk ik. Saaai zeg;) maar ja..ff een lekker 'rust'weekend.

Weltrusten alvast allemaal!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihihi...

Ik ben nog steeds bezig met mijn kleding kast LOL....
    Lukt niet echt :) En ik wil hem af hebben en in ruimen..!! ben die dozen zat in mn slaapkamer wil die ook aan kant hebben dus al moet ik om 4 uur gaan slapen... MIJN KAST IS MORGEN INGERUIMD...!!!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    ZO ik ga naar bed!

Jeem succes met je kast..en ik hoop toch dat je eerder klaar bent dan 4 uur, mafkees!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihihi het was half 2 :p

Nou ik ga vandaag met mijn lieftallige vriendje mee naar Feyenoord HELLLUPPPPPPPPPPPP ik heb weer wat belooft met mn grote mond hahaha

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden,

gisteren hele dag gewerkt en verjaardag gehad dus weer geen tijd gehad om te kletsen hier.
    vandaag weer wel:)

@jeem: half 2 pfff dan heb je nog even werk gehad aan je kast, maar het resultaat is leuk toch:)

@sweety: hoe was het in de sauna??

@Enjoyllive: balen zeg dat je ziek bent omdat je je werk niet leuk vind. ik heb hier ook last van hoor!! gelukkig heb ik nu werk wat ik leuk vind. maar ook 0-urencontracten dus als ik met zwangerschapsverlof ben krijg ik niets, maar daar gebruik ik dan me spaarrekening maar even voor. gelukkig werk ik als geastouder dus ik wil langer doorwerken, zolang ik me goed voel en zo snel mogelijk het werk weer oppakken, dus ik hoop er dan maar 5 weken uit te liggen!!

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem: half 2..dat valt nog mee, neem aan dat het wel een mooi resultaat is dan:D En vandaag naar Feyenoord...waar begin je aan?:$Haha..ik heb he-le-maal niks met voetbal..en vriendlief gelukkig ook niet;)

Naomi123: 'n druk,maar vast een leuk dagje gehad gisteren..vandaag rust?:p

Hier vanochtend flink opgeruimd, dus ook weer blij met het resultaat!
    Vanmiddag ff lekker niks doen;)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja een druk maar leuk dagje ja!
    vandaag redelijk rust ja, net terug van een wandeling van 1,5 uur door het bos met de honden!!

en dan nu alles schoonmaken in huis en dan chinees halen en naar mn ouders hihi.

9. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ L0nneke: Hee meid, het gaat redelijk. Heb het gevoel dat ik echt in een depressie terecht kom door dat K*T werk ik heb er ook gewoon paniek aanvallen van!!! Maar ja hopelijk vind ik gewoon snel iets anders.

@ Noami123: Heey meid wat een geruststelling dat ik niet alleen ben! Maar jij hebt gelukkig nu wel werk wat je leuk vind. Ik zit er ook aan te denken om dan tijdens mijn verlof maar ff van mijn spaarcentjes te leven, dat is dan maar even niet anders. Ik ben liever een gelukkig mens met een leuke baan. Dan een hoopje ellende, dan kan ik ook niet de moeder zijn die ik ooit wil zijn toch!?
    Poe ben ook zo moe, kan wel hele dagen slapen en dan gewoon door mijn werk is toch te gek voor woorden!
    Nou ik ga mijn ventje weer eens gezelschap houden, want die word op dit moment ook niet vrolijk van mij!

@ Jeem: Haha nou gelukkig staat je kast in elkaar. Heb je toch nog rustig kunne slapen!

Fijne zondag meiden! X

10. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

Ow het was echt zo lekker veels te lang geleden zeg!!!! Ben er nog steeds lam van hihi.
    Dadelijk lekker uiteten met schoonfam! Altijd gezellie.

Heb niet alles terug gelezen sorry want moet weer aan de slag maar denk laat ff wat van me horen

Liefs mij

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ben weer thuis hihi
    @ Lonneke nou dat dacht ik ook waaaar begin ik aan ( ik en voetbal Pfff HAHAHA nee niks voor mij ) Maar ondanks dat ik niet van voetbal houdt heb ik het enorm naar mijn zin gehad mee staan brullen en zingen het was echt leuk... Heel anders dan voetbal kijken op tv dat zeker... Volgende keer ga ik weer mee hahaha...:D

Verder net huisje aankant gemaakt en boodschappen gedaan..
    Nu ff zitten en straks aan het eten beginnen.. :)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Let vooral goed op jezelf..signalen van je lichaam zijn heel belangrijk, geef er aan toe..anders heb je er uiteindelijk jezelf mee! Hoe moeilijk dat ook is natuurlijk..'t is inderdaad de bedoeling dat je 'n gelukkig mens bent!

Sweety: Hoe was het eten bij de schoonfamilie?

Jeem: Toch nog meegevallen dat voetballen, kan me er echt niks bij voorstellen haha!:p

Hier vanmiddag even naar de stad geweest en naar m'n ouders. Wel gezellie..
    Nu bankhangen en voel me niet echt lekker..steeds aanvallen van duizeligheid, zet zo m'n bril maar eens op, misschien dat dat scheelt..erg vreemd:S Na ja, zal wel over gaan!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoi meiden,

@enjoyllive: ja ik vind het ook fijn dat ik weet dat ik niet de enigste ben. ik heb liever leuk werk wat ik lang volhoud dan werk wat ik vreselijk vind en er onderdoor ga en dus ook geen goede moeder kan zijn. dan maar mn spaarcentjes gebruiken ;) mn ma vond dat ook een goede oplossing!!!

@jeem: fijn dat de voetbal leuk was :)

@lonneke: beterschap dan maar!!! hopen dat het snel over is.

14. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    Nou meiden morgen ga ik weer werken. Met het lood in mijn schoenen maar ja daarna weer 2 dagen vrij. Nou ja dinsdag middag ga ik schoonmaken. Ik heb namelijk 3 adresjes bij wat oudere dames waar ik particulier schoonmaak. Dus dan hoef ik igg niet aan me werk te denken.
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is erg moeilijk allemaal vooral omdat er wel geld in het laadje moet komen want zonder kunnen we ook niet. Kijk leven van je spaargeld hou je ook geen lange tijd vol. En straks met een kleine is een vaste baan toch ook wel belangrijk vind ik. Zucht, een hoop om over na te denken voor mij!

Ik ga nu igg proberen te slapen. En hopelijk word ik niet weer om 5:00 wakker. Dat is tegenwoordig nieuw, dan krijg ik paniekaanvallen. En heb ik het warm enz totdat me wekken gaat slaap ik niet meer erg fijn ma nie heus. En zodra ik weet dat ik vrij ben slaap ik gewoon door stom he!

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte! X

15. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    Hallo allemaal ik schaam me dood ben een tijdje niet op het forum geweest:)
    heb crematie gehad, vakantie en carnaval nu alweer 2 daagjes aan het werk;)
    morgen het ziekenhuis bellen, ik ben niet ongesteld geworden en geen zwangerschap afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad ivm bloedtest daaruit blijkt dat ik waarschijnlijk ook geen eisprong heb gehad dus misschien was dat follikel toch een kieste morgen even bellen dan kijken we weer verder

@enjoylive laat je niet op je kop zitten he luister wel naar je eigen lichaam wat niet gaat gaat niet

@lonneke dat is minder maar heb je wel een leuke dag gehad verder beterschap

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Enjoylive..

Heb je geen vertrouwens persoon op je werk waar je mee kunt praten over hoe je je voelt..?? En dan zegt dat als je je ziek meld dat je je dan gewoon gedwongen voelt om te werken?
    Ik vind het ook moeilijk hoor om naar mijn werk te gaan echt ik ben elke keer in staat om me ziek te melden en dan te zeggen dat ik overspannen ben maar helaas ik schiet er niks mee op :( Dus moet het helaas volhouden tot ik wat anders heb...

Gelukkig heb ik nu een korte week heb donderdag en vrijdag vrij..
    Donderdag avond ga ik naar een concert van Kelly Clarkson :)

17. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Zeeland
    @ Jeem: Ik moet denk ik ook gewoon even door bikkelen. Ik heb wel een team leider maar ik vind dat absoluut geen warm persoon waar ik even mijn verhaaltje ook kan doen. Ik ben vanochtend gaan werken en wat heb ik me slecht gevoeld, moest steeds bijna spugen gewoon van de paniek. Ik ga gewoon net als jou volhouden, ik zal wel moeten want financieel kan ik ook niet zonder centjes wel even maar niet lang natuurlijk. Ik ga komende dagen maar eens goed nadenken over wat ik wil enz. Maar ja de vactures liggen niet voor het oprapen helaas!

Ik moet donderdag ochtend, vrijdag gebroken dienst dus ochtend en middat en zaterdag de ochtend werken!

En leuk joh, wedstrijd feynoord en concert Kely Clarkson echt super gaaf! Geniet er maar lekker van, dat verdien jij wel met die rot baan haha!

Fijne dag verder! X

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ Enjoylive... en verder niemand..?? Ik had het namelijk ook met mijn team leider.. Ben toen naar de rayon manager gestapt.. Wel TE laat maar wel gedaan zodat er alsnog werk van gemaakt kan worden...Nou weet in ieder geval hoe je je voelt hoor... Ik ben ook constant moe... Alsof ik niet geslapen heb wil niks anders dan de hele dag op mn bed liggen... ( ook erg vervelend...)
    Ga dus ook even langs de HA misschien wel bloedarmoede ofzo... En misschien zit het ook tussen mn oren ( wat goed mogelijk kan zijn )

Ben idd blij dat ik wat afleiding heb met leuke dingen doen hoor..!! Even verstand op 0 en niet aan t werk denken.. :)

Meid succes..!! hou vol en luister naar je lijf... Als het niet gaat gaat het niet..!!
    ( volgende x als ze weer moeilijk doen met een ziekmelding eisen dat de Arbo langs komt ;) )

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hey meiden,

Even niet terug gelezen, komt andere keer wel weer:S
    Duizeligheid is al wat minder..vanmorgen stevige hoofdpijn (ook erg slecht geslapen) Dus duik zo mijn bed in. Morgen weer 'n nieuwe dag en hoop dan dat ik me wat beter voel..

Alvast weltrusten!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Pff balen meiden dat jullie ziek zijn...!!!

Beterschap..!!

Deel Deze Pagina