Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi meiden, hier ben ik dan weer even vanuit het mooie en zonnige oostenrijk!
    Iedereeen is eindelijk ff weg, dus kan ik eindelijk weer ns ff stiekem op het forum neuzen!

En meteen een vraag!
    wat denken jullie?????
    Misselijk af en toe, jeuk aan rechter borst, moe, en vanaf vanmorgen heel erg veel pijn aan mijn buik/rug ter hoogte van mijn navel(iets eronder.)
    Ik heb volgens de positieve ovitest afgelopen do/vrij mijn eisprong gehad.... zou dit al iets met zwanger te aken kunnen hebben???
    Zo ja, zou dat niet al erg snel zijn????? hihi ik heb echt geen idee, en wil ook niet te erg hopen want anders valt het zo tegen, maar ben benieuwd naar julie gedachten!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik denk dat t een beetje TE vroeg is...

Je eitje zou nog in moeten nestelen... Dit gebeurd meestal 5 dagen na de eisprong en soms nog later ook...Dus zou me er niet op vast pinnen en helaas toch afwachten...

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    misschien veroorzaakt sdat de buik-rug pijn en misselijkgheide wel.
    Ik dacht zelf ook dat het te vroeg zou zijn indd... maar denk toch ff vragen... hihi

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden, hier gisteren en vandaag negatief getest maar nog steeds geen ongi te bekennen. ik voel hem eigenlijk ook nog niet aankomen heel stom.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey naomi

Misschien morgen ochtend nog even testen??

Hier gaat mn eitje komen voel t weer door de buikpijn.. denk dat ie toch weer een dagje eerder komt..Dussee vanavond nog maar ff goed klussen hihi..

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi veel klusplezier dan maar!!!!

ja als ik morgenochtend weer niet ongi ben test ik weer. net 9 zw. testen besteld bij matcare hihi kan ik weer ff vooruit.

hoop wel dat het raak is dan kunnen we de meubels ophalen die we zo leuk vonden. hadden super leuke gevonden op MP en mag het hebben voor maar 250 euro!! en dan hebben we een ledikantje, commode en kledingkast!!

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh dat is niet duur indd..!!

Ik loop ook al op markplaats te struinen hahaha.. :D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
  9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Joh en een beetje chloor en een doekje doen ook wonderen hoor ;)

Of opnieuw eebn likje verf :p
    En trouwens een baby kamer nieuw kost ook zo 1000 euro..
    Vind t belachelijk :D

En hij is indd leuk die baby kamer joh..!!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja klopt!!! daarom ga ik geen nieuwe kopen:p

ik moet weg, moet vanmiddag gaan werken:)

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha ik ook niet hoor ;)

Zonde geld vind ik koop er liever kleertjes van ofzoi ;)

Werkse.,.!!

12. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @naomi spannend zal voor je duimen

@jeem klus ze;)

@all vandaag weer naar het zkh geweest voor een echo, gelukkig geen kieste meer te zien, nu weer 10 dagen provera slikken dan weer clomid...

fijne dag allemaal:D

13. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Mandy1987: Ook ik denk dat het te vroeg is voor een innesteling dat duurd meestal toch wel zo een 5 dagen of langer na je ei!

@ Noami 123: Leuk kamertje, heel erg leuk!

@ All: Morgen naar de huisarst. Dit kan zo niet langer en houd ik niet lang vol. Ik ben ook zo lusteloos, heb geen honger en ga zo maar verder! Kan wel hele dagen slapen zou bijna denken aan een depressie!
    Wel ongie gevoel maar niks te bekennen. Kan het dat je wel ongie krampen hebt maar toch zwanger bent?!

X voor jullie

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ enjoylive...

Hmm dat probleem heb ik dus ook...
    Laat me weten wat bij jou de uitslag was dan ga k ook ff langs de HA..
    Verder let goed op jezelf meid..!!

Over de krampen JAAA dat kan :p TESTENNNN...!!!

Ik ga ff afspraak maken bij de Gyn binnenkort... Wil even wat dingetjes uitsluiten :)

15. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Nou heb getest or, en NIKS.....! Afspraken maken met de gyn? Waarom heb je het gevoel dat er iets niet goed is?

XXX

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    heeeeel Lang verhaal....

Maar ik heb een reden waarom ik denk dat het niet goed zit...

Ooit een xtje iets gehad wat idd onvruchtbaarheid kan veroorzaken.. Leuk vriendjes die niet eerlijk zijn ;)
    En als dat zo is wil ik dat nu weten en niet over een jaar ivm teleurstellingen enzo...:(

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Hoop voor je dat het inderdaad raak is! Wat een leuk kamertje zeg! :D MP is stuk goedkoper dan nieuw kopen..wij gaan ook voor iets van MP..vind nieuw zo zonde van het geld.

Jeem: Al naar de gyn? Denk je dat je je HA je doorverwijst dan? Vind 4 rondes wel kort als ik eerlijk ben:S
    En wat maakt dat je je het gevoel hebt dat er iets mis is??

Enjoylive: Succes bij de huisarts en een knuf voor je! en ben benieuwd of het bij jou toch raak is!

Leentjuh: Bij jou geen kieste meer gelukkig:)

Zoo volgens mij zit ik in mn 'vruchtbare' periode..als ik moet beoordelen nu haha! Na ja..kan haast neit meer wachten tot na deze ongi..dan gaan de remmen los haha
    Verder alles goed hier..voel me weer 'n stuk beter gelukkig :D

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ lonneke lees mijn vorige berichtje zeker met benadrukking op vriendjes die niet eerlijk zijn ;)..
    Of beter gezegd ik heb chlamydia gehad en dat kan onvruchtbaarheid veroorzaken.. Plus dat ik al 3x ontsteking aan mn eierstokken heb gehad. Aangezien ik nu in ronde 5 zit en naar ronde 6 ga.. Heb gehoord dat als je dat gehad hebt of nog hebt je eerder doorverwezen kan worden naar de gyn. En dat ga ik dus bij de HA even na vragen mocht dat zo zijn dan ga ik dus idd naar de gyn voor wat onderzoeken..

Wil het dan liever nu weten als over een jaar..

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Je hebt helemaal gelijk Jeem, snap nu ook waarom je je zorgen maakt en snap dus ook dat je het wilt weten als er iets niet 'goed' is!

Ben vanaaf lekker aan het bankhangen met m'n vent..toch nog maar ff op de laptop, kan het niet laten..;) Wel rustig hier :(

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: inderdaad maar voor de zekerheid ff alles laten checken, is voor jezelf toch veeel geruststellender!!!

@all: het kamertje gaan we waarschijnlijk kopen:)
    we vinden het beide zonde om het te laten schieten, morgen nog eens testen voordat ik een mail stuur dat wel willen komen kijken:)

Deel Deze Pagina