Hihi toch nog de laptop lonneke @ jullie beide Indd dat is dus het gene wat mij zorgen baart en idd dan wil ik het weten ook en ga ik niet rustig een jaar afwachten.. Ik wil deze cyclus nog even afwachten en dan ga ik naar de HA... Tevens voor mn vermoeidheid dus 2 vliegen in 1 klap verder druk aan de klus en nu ff schaatsen kijken ff kijken of we weer een of 2 van die mooie plakken in de wacht slepen Fijne aaf en tot morgen
naomi: Inderdaad kamertje gewoon kopen..in het ergste geval kun je hem wel weer ooit verkopen! dus doen! Ik zie dat je alweer negatief getest hebt:S..spannend zo zeg! Hier vandaag vrij gehad, lekker rustig aan..alleen nogal last van uitslag (?) op m'n kin..eigenlijk al vanaf afgelopen maandag..droog, bobbelig en rood..opeens! Raar..m'n moeder dacht aan krentenbaard, maar dat is het volgens mij niet, na wat google-onderzoek Pffff, hoop dat het snel weggaat, heb echt geen zin om naar de HA te gaan (geen goed contact met m'n HA:S)
@lonneke: hmmm raar, hopen dat het vanzelf weg trekt! ja dat kamertje, ik weet nog niet wat we ermee gaan doen. ik denk inderdaad dat we het gewoon gaan doen. mn ma zei: ja en als het nu nog 5 jaar duurt voordat je zwanger bent. ik zo tja dan verkopen we het gewoon weer!! ahah
Vandaag naar de dokter geweest. Ik ga vrijdag mijn werk opzeggen het gaat zo niet langer. Als ik deze maand niet zwanger ben doe ik de nuvaring er weer tijdelijk in. Omdat ik wel werk wil hebben wanneer ik zwanger ben die zekerheid is toch wel heel erg belangrijk. Ik hou het ff kort omdat ik geen zin heb om er steeds over te praten voel me er behoorlijk rot onder namelijk. Daar gaat onze kinderwens...SNIK SNIK SNIK hier dus hoop verdriet. Maar ik wil pas moeder worden als ik goed in mijn vel zit en mijn kindje kan bieden wat ik wil. Ik hou jullie op de hoogte of mijn ongie al komt maar tot nu toe helemaal niks! Liefs van mij x
och meid toch!!!!!!!! wat vervelend, maar wel een verstandige keuze!! hopen dat je snel werk kan vinden wat je wel leuk vind en dan weer lekker kan gaan klussen voor een beebje. *dikke knuffel* is gastouder niet iets voor je? ik ben dit ook gaan doen en vind het geweldig!!
Naomi: Ik hoop ook dat het snel wegtrekt..echt 'mooi' is het niet! En inderdaad, kamertje is zo weer verkocht als het moet! Enjoylive: Knuf voor jou! Je werk opzeggen, heftig! Heb je nog wel wat aan de HA gehad of niet? Jammer dat je hiervoor je kinderwens op zij schuift, maar ik kan me er wel goed wat bij voorstellen. Je wilt je immers goed voelen voordat je mama wordt. Hoop voor je dat je snel weer beter in je vel zit! Vind het wel heel moedig van je om deze beslissingen te maken!
Hey meiden, Enjoylive wat klote voor je zeg dat het zo allemaal loopt. Hoop dat het allemaal wat beter gaat en blijf wel positief meisie!!! Wij steunen je he!!! @naomie wat gaaf zoon kamertje. Ik kijk zo af en toe ook op marktplaats voor iets leuks. Maar deze ronde gaat niks worden vrees ik zo. Ik wil wel maar vriend lief lig te pitten op de bank en voelt zich niet helemaal fit. zucht. ach ja hij kan er ook niks aan doen he. Jeem hoe is het afgelopen met je solli en met je vader??? Sorry heb niet alles terug gelezen vandaar haha. Ik ga ook op de bank hangen wel ff behoefte aan. Fijne aaf allemaal! Dikke knuf en tot morgen maar weer Liefs mij
hoi hier ook iemand uit 87 ik ben vandaag 6 weken zwanger , na in dec een miskraam gehad te hebben , alleen stootte me lichaam hem niet zelf af dus ben ik gecurreteerd maar was meteen na de 1e ongie weer raak alleen nu wel heel erg spannend of het nu wel allemaal goed gaat , ik krijg dinsdag me eerste echo , heel erg vroeg maar omdat het al mis is gegaan mag ik extra vroeg komen om te kijken of het nu wel allemaal goed gaat! heel veel succes met zwanger worden of met jullie zwangerschap ! groetjes
hoi meiden, helaas ben ik vanmorgen ongi geworden! nu hopen dat het goed doorzet zodat we weer lekker verder kunnen klussen. @sylvaan: spannend zeg zo die 1e weken. met hoeveel weken heb je vorige keer een mk gehad?
Hey meiden, Enjoylive meid wat knap dat je die keuze gemaakt hebt.. Denk goed aan jezelf dat is zo belangrijk ( dat merk ik nu ook aan mezelf ) En vind het zo knap dat je die keuze gemaakt hebt om even te wachten..!! Maar ga ook je eigen geluk niet uit de weg hoor..!! Sterkte..!! sweety23 Ik ben helaas afgewezen maar ga rustig verder ik heb geen haast Met mn vader ik weet t niet ik ga 13 maart naar mn oude buren en ben benieuwd of hij daar ook is... Ga er niet vanuit maar heb een vermoeden van wel... Sylvaan welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap..!! Geniet er van hoe moeilijk het ook is na je mk.. Verder ik ga vanavond lekker naar de HMH concert van Kelly Clarkson mn vriend is helemaal weg van dr dus voor hem de kaartjes gekocht.. Ben benieuwd...Morgen naar de ha en kijken waar mn vermoeidheid vandaan komt en kijken of ik een verwijsbrief krijg voor de gyn... Vind t toch wel een beetje eng hoor
Sylvaan: Welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap! Naomi: Jammer ongi..op naar 'n nieuwe ronde, met nieuwe kansen! Heb je het kamertje nog gekocht trouwens?? Of toch maar gelaten? Jeem: Heeeel veel plezier bij de HMH! Enne laat je ons morgen wat weten hoe het was bij de HA? Succes meid! Hier vandaag gewerkt..ben blij als het weekend is zeg! Gistermiddag nog even in de stad geweest..en wat rondgeschuimt bij de prenatal..haha.
Hallo, Ik kom ook uit 87! We zijn sinds juni bezig om ons eerste kindje op de wereld te krijgen en lopen nu ook bij de gyn... Leuk om zo met leeftijdsgenoten te kletsen over een gezamelijke wens.
heeej jeem, waarom wil je dan doorverwzen worden? Je zit toch nog "maar" in ronde 5, of heb je zelf een vreemd gevoel?
hoi hoi , @naomi123 vorige keer had ik een echo bij 11 weken en toen bleek dat het hartje al niet meer klopte vanaf 7 weken, dus ben ik na 3 dagen gecurreteerd omdat mn lichaam het niet vanzelf afstootte dus ik ben zo benieuwd hoe het er dinsdag uitziet ! @jeem22 dank je wel ! en ik probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten in hoeverre dat ook gaat , als de echo van dinsdag er goed uit ziet zal dat een stuk beter gaan ! bij alle dingetjes die ik nu voel maak ik me al zorgen , ik had vanmorgen wat last van lichte steekjes maar die zijn nu gelukkig weer verdwenen .. groetjes
@ Sylvaan dat snap ik hoor..!! Nou nogmaals geniet er van en succes met je eerste echo..!!! @ Bo87 Welkom gezellig word steeds drukker hier @ Mandy87 Lees ff 1 of 2 pagina's terug Verder uitslag van de HA.. Vermoeidheid komt van stress.. Stress op t werk.. Dat was bij mij al bekend dus ja... Verder vroeg ze naar mn cyclus.. En ja die was in orde dusseee volgens haar kan t niet anders dan dat ik elke maand een eisprong heb.. ( Logisch anders ben je niet 1x pm ongesteld...) Verder weinig nieuws HMH was gezellig en dat mens kan goed zingen ( live dan ) want op de radio of cd is het meestal altijd goed...
@sylvaan: pffff dat is heftig geweest. ik snap dat het dan nu moeilijk is om te genieten maar je kunt het altijd proberen, na de echo zal het vast en zeker beter gaan!!! nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @lonneke: ik heb gemaild om een afspraak te maken om te komen kijken, dus als hij nog niet verkocht is dan denk ik dat wij de gelukkige nieuwe eigenaren worden!
@ naomi ga je de baby kamer kopen wat gaaf...!!! Zo boodschappies gedaan en mn auto naar de garage gebracht.... Gister op de terug weg van amsterdam naar den haag... Valt in den haag mn uitlaat onder de auto weg... Afgebroken aan de voorkant... En we waren bijna thuis Gaat weer een aardig centje kosten dus.. Zo nog ff naar mn bed...Ben kapot dus ff lekker slapen.. Heerlijk
hihi ja vind het ook heeeel gaaf dat we hem waarschijnlijk gaan kopen, of hij moet natuurlijk tegenvallen in het echt balen zeg dat je uitlaat kapot ging!! dat gaat weer heel wat kosten waarschijnlijk!! slaap lekker
Ja indd heb je alvast wat...!! Altijd leuk... Ik werd gister ook kei hard weggetrokken voor de prenatal winkel en er werd gezegd daar hebben we nog niks van nodig hahaha.... Ik moet dus helaas nog wachten met kopen
Hai Hai Ik kom ook uit 87 en ben inmiddels bijna 11 weken zwanger . Super leuk zeg dat jullie er ook voor willen gaan om een kindje te mogen krijgen. Als je vragen hebt hoor ik het wel van je . Veel liefs Lianne