@ Sylvaan Gefeliciteerd..!!! Ben blij voor je dat alles goed is..!! Mooi is dat he als je dat hartje ziet en hoort..!! @ Naomi Jammer dat je vriend het nog niet weet gewoon over halen Zet al je charmes in de strijd heb ik ook gedaan En het resultaat is er ( T gaat hier niet over onze kinder wens dat hebben we wel samen besloten ) @ Hier nu weer aan het werk tot 4 uur.. Daarna ga ik lekker bij mn schoonzus eten en gaat ze mn haar knippen en verven ( ze is kapster ) Dat mag namelijk wel weer gebeuren Verder... Ik heb buikpijn..niet erg maar voel t wel en t komt en t gaat...
Sylvaan: Geweldig de eerste echo! Lijkt me zo mooi zeg! En fijn dat alles goed was Naomi: Jammer dat je vriend niet zo enthousiast is, maar zoals Jeem al zegt..gooi je charmes in de strijd Hahaha! Jeem: Hoe is het op je werk? Las dat er meteen alweer wat mis was gegaan..zucht zeg! Succes vanaaf bij de kapper, een drastisch ander kapsel/kleur of valt het mee?? Hier niet veel nieuws, vandaag een druk dagje voor de boeg! Zo meteen ook m'n haren laten verven..(hetzelfde als altijd, uitgroei bijwerken) Ben overigens echt de dagen aan het aftellen..zit nu op dag 33 van m'n cyclus en hoop echt dat ik morgen al ongi wordt, maar dat zal er wel niet inzitten denk ik. Verder maak ik me ook echt zorgen..als m'n cyclus weer op 44 dagen uitkomt(of nog langer:S) Dan is het toch zo dat je minder vaak een eisprong hebt en moeilijker zwanger wordt of niet?:S Begin me echt druk te maken, nu we na de komende ongi er helemaal voor gaan! Stiekem hoop ik ook wel gewoon zwanger te zijn als we trouwen, maar ja, ook de angst dat ik dan toch om de een of andere reden een buik krijg alsof ik 12 weken zwanger ben..(volgens mij zou ik op zn meest 6 weken zwanger zijn...ALS er wat gebeurd in de eerste ronde!) Maar ja, ga er eigenlijk ook weer niet van uit! Jullie ook wel eens last van deze gemengde gevoelens? Ik vind ze niet leuk:x
Hey meid, Ja foutje op de planning achja nog ff volhouden Enne als je een cylus hebt van 44 dagen betekend dit niet perse dat je geen eitje hebt hoor!! Hij kan ook later komen Pas als je heel veel schommelt dus bijv ene x 28 dan 60 heb je idd kans dat je geen eitje hebt.. Wacht nog ff af en bij twijfel gewoon naar de HA gaan En mijn moeder zei altijd en kindje krijgen komt nooit op t goede moment Er is altijd wel iets waardoor je kan wachten... Maar ik ken je twijfel wel hoor
Ja inderdaad..wat je moeder zegt, heeft ze wel gelijk in hoor! Blegh, af en toe heb ik gewoon van die bevliegingen..te erg! Moeten gewoon aan kijken en er gewoon voor gaan! M'n nuchtere kijk moet ik wel blijven houden haha, anders ga ik mezelf gek maken..en dat is het laatste wat ik moet doen! Zal vandaag hier verder niet meer zijn, kom pas laat thuis vanaaf..dus tot morgen dames!
Daarom dusse gewoon voor gaan En veel plezier vandaag! Ik heb binnenkort ook een leuk nieuwtje Hou t nu nog ff lekker voormezelf en nee dr is geen beebje on his way dus dat is t niet
@jeem: ja nu ben ik toch ook wel heel erg nieuwsgierig hoor!!!! ik laat mn vriend alles nog even overdenken over het babykamertje. ik denk dat het allemaal wat snel op hem afkomt en daar kan hij niet zo goed tegen hahah. vroeger (lees 5 jaar geleden) kon hij er al niet tegen als ik plotseling met het idee kwam naar de film te gaan. hij wilde eigenlijk alles van te voren weten en dus plannen. dat is hij nu gelukkig wel wat verleerd aangezien ik niet plan en wel kijk wat ik ga doen en hoe hihi. hier een heerlijk rustig dagje, net een hondje uitgelaten en zo meteen me eigen hond ff laten rennen (als hij wilt) verder wasjes draaien en toch echt even mn digitale toetsen gaan maken haha. vanavond weer naar cursus dus gelukkig eens een dagje met niet teveel dingen aan mn hoofd. mn ongi is eindelijk weg!!!!!!!!! heeft langer geduurd als normaal maar nu is hij echt verdwenen en kunnen we weer gaan klussen (wanneer ik weer zin heb hihi)
Hihihi leuk al die nieuwsgierigheid Lekker hoor zo'n dagje Ik ben aan t werk tot vier en dan mn haartjes knippen en verven.. Iemand vroeg net of t niet extreem werd.. Nee gewoon puntjes knippen en mn haar weer heel donker ( heb ik altijd en in de zomer wat lichte plukjes er door heen )
@jeem als het maar een super leuk nieuwtje is Even Ego..... provera 10 dagen moest ik slikken tot morgen nu ben ik vanochtend al ongesteld geworden, zkh gebeld hoef nu die provera niet meer te slikken, dus vrijdag beginnen met clomid en dan volgende week vrijdag echo, ben benieuwd afwachten dus.. fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje
ik ben ook wel nieuwsgierig naar het nieuwtje van jeem ! @leentjuh ik ben iet zo bekend met provera en clomid (heb net even op google gezocht wat dat is ) maar ik hoop voor je dat alles goed gaat!
als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap provera is om een menstruatie op te wekken die ik niet uit mijzelf krijg, en clomid is dan om een eisprong op te wekken..
Meiduhnnnn... oeeeehhh ik vind t niet meer leuk zeg! Ik moet morgen als t goed is ongi worden... maar heb rare buikpijn die ik niet ken... geen rug pijn terwijlik dat altijd samen heb gehad voordat ik ongi werd. Ik heb altijd alleen pijn aan rug/buik een uurtje voordat ik ong. ongesteld word.... en dan 2 dagen ernaaaaa.... Nu dus nu al 2 daagjes echt een vreemde buikpijn, en misselijk gevoel. Maar nu al 3 testen verder en nog steeds geen posi test... dus het zal vast niet zo zijn maar toch blijf ik hopen
jaah indd, en net dacht ik ooh ik ben het... voelde iets soort vochtigs zeg ma... maar was super veel slijm???? wat zou dat nu weer kunnen zijn???!! ik hoop echt dat ik morgen ongi word,, anders blijft de spanning zo! Nu blijf ik hopen en denken dat het zover is.... als dat niet zo is wil ik ongi worden en nieuwe ronde ingaan
hier nog 1 uit '87.. wij gaan voor de 2e.. (mijn eerste is nu 13 maanden) en het zou zomaar kunnen dat het nu raak is. over 2 dagen mag ik testen bij de eerste had ik 2.5 week na het besluit om aan kids te beginnen al een pos.test.. merk dat het toch moeilijker is als je er druk mee bezig bent hoe staat het met jullie? iemand die de komende dagen mag gaan testen?