Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    lijkt me een prima instelling!

kunnen we over een tijd allemaal doorschuiven naar het 'ik ben zwanger!' gedeelte8)

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja laten we t hopen hihi..

Hier denk ik dat ik over 6 dagen naar ronde 6 mag verhuizen...

3. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    deze ronde rustig aan gedaan? of heb je er gewoon geen (goed) gevoel bij?

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    nee eigenlijk niet

Ik heb buikpijn en kramp in mn bovenbeen soms
    En meer niet en ach de afgelopen rondes ook niet gelukt dus ga er nu ook totaaaal niet van uit

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @jeem: balen zeg dat je de vorige keer de bevalling niet mee hebt mogen maken!!!!!!!! hopen dat het nu wel snel gebeurt!!

@mams87: ja misschien ben je het inderdaad zo beu dat het eruit moet en het je niets meer uitmaakt hoe ;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Ik heb (DENK IK) een heeel groot voordeel: ik werk in de kinderopvang. Dus ik weet heel erg goed (misschien te goed hihi)
    wat ik wel en niet zou willen enzo.... dus ben er indd wel mee bezig maar dat is altijd al zo op mijn werk met collega's heb je het daar veel over....

En indd de eerste bij ons, en nog leuker! voor mijn ouders ook de eerste! altijd wel extra bijzonder dan:D

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik weet ook al heel goed wat ik wel en niet wil hihi..!!

En t dag dromen is nu meer van hoe zal het er uit gaan zien op wie zal t lijken van wie t karaktertrekken heeft enz..:p

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hej dames!

Zoo..weer veel gepost hier..heb proberen bij te lezen, maar helaas onthoud ik niet zo veel 's avonds:p

Jeem: nogmaals proficiat!

Jezus..verder weinig onthouden:S Zucht, morgen ben ik er waarschijnlijk niet. Ga direct na m'n werk door naar een vriendin, gaan morgen met een groep meiden op stap, heb ik wel zin in! Dus denk dat ik er zaterdag pas weer ben:p

Fijne aaf meiden, en alvast 'n fijn weekend!

9. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @ all even snel een berichtje van mij, ik heb nog niet terug gelezen dat doe ik zo snel mogelijk als ik tijd heb, ik heb gister zkh gebeld omdat het in eens bij me op kwam waarom ik nu weer 50mg clomid moest slikken als ik de vorige keer geen eisprong had gehad, het zkh vond dit een goeie en heeft mij vanmiddag gebeld dat ik nu 100mg clomid moet slikken, dus morgen aan de 100 mg clomid...

fijne avond nog :D

10. sylvaan

sylvaan Lid

16 feb 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    hoi meiden !

ik heb niet alles terug gelezen , ik ben eigenlijk best wel moe:(

ik zal er dit weekend niet zijn , ik ga een weekendje weg met vrienden , broer en schoonzus !

Jeem , hartstikke gefeliciteerd meid ! heel erg leuk voor je en spannend :D

fijn weekend allemaal !

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hier vandaag weer nega test.... en nog niet ongi!
    Maar heb n voorgevoel dat als t gaat gebeuren het vandaag gebeurd.... Ik kan het jullie pas na 19.00 uur laten weten gezien ik de hele dag moet werken! Pittig dagje denk ik met die misselijkheid hihi... en ook wel moeilijk met al die kleine schatjes om me heen, dan blijf ik er denk ik maar aan denken!!!

Jullie horen van mij!

Liefs

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden

@Mandy balen meid..!! Maar dan kun je wel eindelijk verder.

Ik ben vandaag lekker vrij en maandag ook dus lekker lang weekend :D

13. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

Hier krampen dacht eigenlijk vanmorgen dat ik ongi zou zijn omdat ik het gister aaf laat ook al had. Maar nog steeds geen rode duivel op bezoek. zal morgen wel worden :(

Ik nu ook lekker weekend!!! Morgen met vriendin trouwjurk uitzoeken!!! Ze gaat in oktober trouwen en ik ben haar getuige en mag nu dus ook mee jurk uitzoeken voel me vereerd hihi. NU wil ik ook maar met voorzichtig vissen bij me mannetje hoef ik dat niet te verwachten nu niet en denk nooit niet haha. Maar we zullen zien.

Zondag verjaardag van me Papa.

Fijn weekend allemaal voor wie ik niet meer spreek!!

Liefs mij

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,
    Ik ben weer lekker thuis, WEEKEND:D
    Nou ja.... komen morgen de hele dag klusssen hier in huis dus ben koffie miep hihihhihi....

Geen ongi te bekennen:) maar oook geen nega test:x
    Wel weer "nieuwe kwaaltjes" nl: Moe, honger gevoel de hele dag door ook na het eten.... licht gevoel in me hoofd af en toe en heeel warm met vlagen hihi.... (collega merkte voor de grap op dat ik op haar leek toen ze zwanger was:$ dus moet nog uit gaan kijken ook hihi...)

Toch blijf ik steeds weer denken dat er ongi aan komt door n steekje in buik of rug maar dan is t niks, of alleen dat helder slijm.....:(

Jeetje dit wachten is niks zeg, waarom geen ongi of nog liever posi test.....! En me zo beroerd voelen is ook niks....

Jullie al n idee of t indd zwanger zou kunnen zijn?? Maar waarom dan toch die nega test pfffff.....

15. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH

Ojee hier bijna dezelfde kwaaltjes:$
    heb al de hele week honger eigenlijk.. t viel me vandaag pas op omdat ik aant werk was en dus geen tussendoortjes nam, normaal heb ik genoeg aan gewoon eten in mn pauze.. maar nu telkens een brandend hongergevoel!
    ook ben ik een enorme koukleum.. maar een dag werk doorgekomen zonder ook maar 1 keer kippenvel te krijgen:(

mijn nieuwe kwaal is dat ik ontzettende pijn in mn stuitje heb:(
    (die heeft een scheurtje opgelopen bij mn bevalling)
    maar heb dr eigenlijk, tot nu, geen last meer van gehad, lekker weer:x

wat grappig dat je collega zichzelf in jou terugzag.. wie weet heeft ze wel gelijk!:D
    Er is nog steeds goede hoop voor je... al 2 dagen overtijd! nu alleen nog een posi. test (en een beetje snel he!) ;)

ik wacht nog steeds met je mee..

Iemand anders nog nieuwtjes, kwaaltjes;)?

16. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Ik nog steeds steken in me buik maar nie ongi. Durf ook niet te testen omdat ik weet dat ie nega is omdat ik de kwaaltjes heb van ongesteld worden maar het is er nog niet. Zucht waarom zijn onze lichamen zo streng en vervelend voor ons haha. Ik ga denk toch stiekum een testje doen als ik morgen nog niet ongi ben hahaha.

Ik dadelijk GTST kijken echt spannend de 4000ste aflevering owww wat zal er gebeuren.

Rustig aan meiden en blijf sterk he dat kunne he!!!!!! duim voor jullie en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs mij

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    klinkt het zelfde indd! alleen stuitje heb ik niet...

ik ga dadelijk ook gtst kijken spannend daaro he!!!

Uhmz.... verders... zou ik indd gwn een testje doen... hihi ik heb er al 4 gedaan inmiddels:)

Maar nog steeds niks.... baal baal! Misschien dan toch morgen wel ongi.....

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden

Jullie lijken mij wel ook hier al de hele dag een ongi gevoel :S
    Lage rugpijn en krampen die ik normaal ook heb als ik ongi word..!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden,

hier alweer flink aan de klus:) hopen dat het nu wel raak is/wordt.

nog een paar dagen tot de eisprong maar ach je weet het maar nooit he ;)

hier geen gtst maar ben een begroting aan het maken voor bruiloft zit momenteel tussen de 2000 en 2500 euro netjes toch????
    ben ondertussen ook iets aan het verzinnen om vriendlief ten huwelijk te vragen (een keer iets ander hihi) maar ik kan niets leuks verzinnen :(
    we zitten er nl aan te denken om in augustus al te trouwen :):):) ik hoop het zo!!!!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Zoo anders was gtst ff spannend!!

PFff en nu ben ik nog misselijker... hihi!

Deel Deze Pagina