Heel spannend!! Maar dit is spannender haha wachten, duimen,hopen, nega test, wachten, hopen, nog 3 nega testen, duimen, balen, hopen... pff toch nog een paar dagen langer wachten.
Helaas.... ik ben ongi geworden vannacht... voelde het helemaal aankomen! MAAR nu weten we eindelijk wel waar we aan toe zijn en kunnen we verder met een nieuwe ronde!!! Alleen moet eerst die misselijkheid dan nog verdwijnen..... want die is er nog steeds Dus ik ga maar ns even mijn banner aanpassen! MAMS87: En weet jij al iets meer? Spannend allemaal he! Ik mag nu "gelukkig" of "helaas" weer even van het wacht bankje af...
Hey meid balen joh! Maar idd zie het nuchter in je weet waar je aan toe bent Straks kun je weer lekker klussen Ik ga heeeel erg hopen da t droog blijft moet zo mn scooter halen en terug naar huis rijden
hier half wolken en zon Maar ja ze hadden regen voorspelt dus k ga buienradar in de gaten houden hahaha
Hey meiden, @mandi, Balen meis. Dikke knuf Ik nog niet ongi! maar durf geen test te doen kan ook zijn dat mijn cyclus wat langer duurt dit keer! Wat zouden jullie doen. Wil wel testen maar weet eigenlijk zeker dat ie nega is omdat ik ongi pijnen heb zucht. Zo klote he dat afwachten hahaha. GTST zo echt spannend had echt niet verwacht dat het die marco zou zijn hoor!!!!!! Leuke uitzendingen. IK ga zo met vriendin trouwjurk uitzoeken ze gaat in oktober trouwen echt leuk dat ik mee mag. Heel fijn weekend allemaal en ik hou jullie op de hoogte. Liefs mij
hopelijk is het volgende maand raak! Ik ben 7 april jarig.... en mag 2 april testen.... dus zou leuk verjaardag cadeau zijn!!! Hier heerlijk weertje nog steeds, strak blauwe lucht en zon! Zit alleen n hond heel irie te blaffen en onze hond reageert soms en doet onrustig pffff...... Gtst is indd spannend en heel anders dan verwacht, op naar maandag hihi!!! Mijn vriend en ik zitten in een dilemma, we willen eink niet echt trouwen ofzo... hechten daar geen waarde aan en duur enzo.... Maar als we kindje krijgen willen we wel graag dat we allen de zelfde achternaam hebben, vooral ik wil ditgraag... wat ik ook belangrijk vind is dat het voor mijn vriend ook goed gergeld is met het kindje enzo! Ik hoor soms zulke rare verhalen met scheidingen enzo en met sterven van de vrouw en alles... pff moet ik niet aan denken... Jullie tips?? Hoe denken jullie hierover? En als jullie getrouwd zijn hoe hebben jullie dit gedaan/gevierd?? Wij willen eink met klein groepje van 20personen (alleen familie zeg maar) iets eten in een leuk zaaltje met drinken erbij... jullie nog ideeen/verhalen??
@ mandii: nieuwe ronde, nieuwe kansen! volgende ronde hopen we weer net zo hard met je mee Ik ben niet getrouwd.. het enige nadeel is dat ik niet dezelfde achternaam heb als mn zoontje. We hebben geregistreerd partnerschap.. hij heeft de kleine tijdens de zwangerschap erkend en na de geboorte hebben we gezamelijk gezag aangevraagd bij de rechter(klinkt moeilijker dan het is.. !1 formulier opsturen!) dus wat er ook gebeurd.. hij heeft precies dezelfde rechten als die ik heb. we hebben ook bij de notaris vast laten leggen wat er gebeurd mochten wij samen komen te overlijden, wie de voogdij krijgt en wie zn 'zakcentjes' gaan beheren tot ie oud genoeg is al met al is dit wel iets duurder dan trouwen.. maarja als je niet wil trouwen of nog niet, is het wel een optie @ all: hier nog geen ongi te bekennen, wel heel veel kramp.. t lijkt niet meer op ongi-kramp.. meer op ikhebmoeitemetnaardewcgaan-kramp heel vervelend, maar liever dat dan ongi. hier strak blauwe lucht, k ga zo lekker naar t strand ff koppie thee doen, dr is vast wel al een paviljoen open lekker mn zinnen verzetten tot maandag. maandag ga ik testen... Iedereen een fijn weekend! geniet lekker van het zonnentje
Hey meiden, @ mandy Zoals ik al zei gaan wij wel trouwen ( wij hechten er ook geen waarden aan ) Dus als wij gaan trouwen gewoon goedkoop op een gratis dag en alleen onze familie erbij Feestje geven we niet Dit doen we ook omdat dit goedkoper is al geregistreerd partnerschap enn omdat ik zowiezo een andere achternaam wil ( heb nu die van mn vader en dat wil ik al heel lang niet meer kost heel veel om dat te laten veranderen ) Dus als ik ga trouwen zit dat en gratis bij Verder het weer hier is ook heerlijk net lekker op mn scooter terug gereden damn wat is dat wennen zeg ( heb nooit een scooter gehad dus ja ) Hij trekt enorm snel weg dus daar moet ik mee uit kijken hahaha.. Verder ben ik lekker weer mn huisje aan t opruimen ( ik heb nogal een opruim tik :S vind het snel en rommel en moet elke dag opruimen vind ik zelf hihi )
hoi meiden, zo weer een dag gewerkt en nu lekker moe zijn hihi. over het trouwen, ja wij hebben ook besloten te gaan trouwen omdat het niet veel uitmaakte met kosten tegenover ger. partnerschap. wij houden het redelijk simpel en ik verwacht dat 3000 euro bij ons de max is. zit nu nl op 2500 maar je weet nooit wat er tegenvalt. wij geven ook geen feest. vriendlief wilde niet op gratis dag trouwen omdat het dan maar een kwartiertje duurt en afgeraffeld wordt. dus wij kiezen een goedkopere locatie hier in de buurt en verder je kan het zo duur maken als je zelf wilt, ik wil geen echte trouwjurk maar wel een speciale wat duurdere jurk maar dat gaat echt niet meer kosten als 250 euro hoor!!!! ringen nemen we geen nieuwe, we hebben allebei dezelfde ring die als trouwring doorkan dus die willen we laten oppoetsen en laten graveren, miss. met steentje erin voor mij. verder kun je het beste de kwaliteiten van je familie gaan bekijken om zoveel mogelijk geld te besparen. zo wil ik mijn broertje de taart laten maken en we kennen iemand die waarschijnlijk fotograaf wilt zijn. zo bespaar je een hele hoop kosten. kwa regelgeving is het inderdaad beter als je getrouwd bent of ger. partnerschap heb zo heeft je vriend evenveel rechten EN plichten als jij. het is zo allemaal goed geregeld en krijg je minder makkelijk problemen als het fout gaat. zo is een heel verhaal geworden sorry hihi. hoop dat je er wat aan hebt.
Mams87: Nog geen ongi of positieve test? Jeem: Gelukt met je scooter, bevalt hij een beetje? Mandii1987: Over trouwen..wij gaan hier over aantal weken trouwen! Trouwen kan duur zijn, maar dat is net wat je wilt. Wij trouwen laat op de dag, gaan dan eten met de familie (vrij klein) en 's avonds hebben we een feest met ong. 80 mensen. Verder geen nieuws hier, geen ongi en ook geen tekenen dat er wat aankomt volgens mij. Gisteravond op stap geweest, vanochtend een dikke kater. Maar nu gaat het wel weer!
@lonneke: leuk zeg over een paar weken al trouwen!!!!! alles al helemaal geregeld?? de kinderkamer nemen we trouwens niet vriend vond hem te strak hij wil iets wat niet zo strak is hihi, morgen middag kijken bij een andere.
Nee nog niet ongi heb nog niet getest.. donderdag wel maar die was nega (was ook nog iets te vroeg ) ik wacht tot maandag, als k dan nog niet ongi ben natuurlijk Hoe staat t er bij jou voor?
Dankjewel Naomi Toch niet het babykamertje, maar dus wel misschien een andere..leuk! Ben benieuwd of dat dan wel wat is
ja het ligt vooral aan mn vriend, ik vond die andere geweldig maar ja we moeten hem wel samen geweldig vinden en niet alleen ik.
hihi ja daar ga ik wel vanuit. en we hebben tijd genoeg hoor! als die van morgen niets wordt, zoek ik niet verder mee. dan ga ik tegen de tijd dat het gelukt is wel weer kijken.
Net bruinverlies gehad.. dikke kans dat t doorzet tot Ongi aangezien het de tijd is.. ook voor mij : nieuwe ronde nieuwe kansen.. nieuwe banner.
Hey meiden, @ lonneke ja hij bevalt prima alleen ff wennen want hij trekt een beetje raar op... Of heel langzaam of heel snel ( Denk dat t aan mij licht en dat ik nog ff moet kijken tot waar ik mn gas open moet zetten hahaha ) Gister zijn we lekker met een groepje uit eten gegaan bij de shoarma tent haha ( 7 man van de voetbal van mn vriend ) en daarna de kroeg in gedoken.. Ik was uiteraard de bob en zakte om 10 uur in elkaar ik was dood en dood moe..!! Dus heb iedereen naar huis gebracht en lag om half 12 lekker op mn bed.. En werd vanmorgen weer vrolijk om half 8 wakker Conclusie ik ben nog steeds moe!!!! @ Mams87 balen van je ongi.. Maar idd vol goede moed naar de volgende ronde!!
@jeem: balen dat je nu nog niet lekker uit hebt kunnen slapen. vanmiddag ga ik mn vriend vragen!!!! we hadden al besloten te trouwen maar vind het wel leuk als we dan ook echt verloofd zijn doordat er 1 gevraagd is hihi. vriendlief doet dat niet denk ik dus ja dan doe ik het maar haha.