Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hier ook nog 5 dagen wachten :D:D

2. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    hier nog een uit 1987 :D gaan voor het eerste kindje!!

3. PeaceLove

PeaceLove Lid

10 jan 2010
    54
    0
    0
    Algemeen medewerkster in een wellnes centrum.
    Amsterdam
    Spannend voor jullie! Hopen dat het raak is nu!
    Ik moet nog 2 weken wachten tot mn ei. :( Ik wil zo graaaaag..:D

4. mamsie87

mamsie87 Lid

9 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii hier ook nog iemand uit 1987

Heb al een dochter van november 3 jaar. wij zijn nu een paar maanden bezig na verwijderen van spiraaltje. moet nog 1 dag tot nod. ssspannend!! ik heb al een paar testen gedaan (kon weer eens niet w88 )dacht dat ik een heel vaag lijntje zag bij allebij. man dacht het ook. ik voelde daarnet ook krampen in mijn buik, had ik bij de eerste een paar dagen voor mn nod heel erg. dus ik zit zo in spanning... nog 1 dag... voor de rest suc6 allemaal, hoop dat het bij jullie snel lukt!!

5. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    tjee spannend voor jullie allemaal!!!! lijkt me erg leuk voor jullie!.

meestal denk ik altijd maar zo ; je kan het beter negatief in zien dan zal je extra blij zijn met als het wel zo is.

althans zo moet ik wel denken hoor moet ik zeggen, want het is nl. zo dat ik me altijd HEEL erg verheug op dingen. en het valt vrijwel 70% altijd tegen hahaha,

liefs en succes met testen tot gauw

6. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    goedemorgen dames !!

Ik vroeg mij af of jullie ook zo'n onregelmatige cyclus hebben gehad nadat je gestopt was met de pil ??

Ik heb in sep de pil laten staan en heb toen een cyclus gehad van 38 en 74 .. daar zit je ik natuurlijk niet meer op te wachten ,.
    dus vroeg mij af of dit bij jullie ook bekend is ??

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden spannend allemaal dat iedereen bijna mag testen :D

Hoop natuurlijk voor iedereen dat het raak is :D

ik sluit me aan bij wat hbbeestje zegt ik verheug me er ook altijd op en t valt dan best tegen :D

Deze maand voel en zie ik ook weer van alles dus we wachten gewoon af :D

8. mamsie87

mamsie87 Lid

9 dec 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik neem me ook iedere keer voor om gewoon af te wachten, en me er niet te veel op te verheugen. maar tegen dat het zo ver is kan ik me weer niet inhouden. en moet ik gewoon testen. dus ik heb net een extra vroege test van predictor gedaan, vanaf 4 dagen voor nod. was negatief dus. ben ik dan nu echt niet zwanger of heb ik gewoon nog niet genoeg hcg, kan dat? morgen nod.

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik stiekem ook :D

Maar nee zegt niet dat je niet zwanger bent...

Misschien maak je later hcg aan.. en test je pas een week na je nod positief..?? Kan allemaal... ;)

10. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    hallo meiden,

Wat spannend allemaal zeg!!!! Ik zit nog te wachten dat ik ongi word dat weet ik dat me lichaam het weer doet na het spiraaltje.

Maar ondertussen klussen we natuurlijk lekker verder hihi.

IK duim voor jullie !!!!!!!!!

Liefs mij

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Spannend hier allemaal meiden.
    Ik moet morgen bloedprikken om te kijken of mijn ei goed gesprongen is. En mijn nod zal volgende week ergens zijn :D
    Hebben er al meiden posi getest?

12. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    hoi hoi,

mag ik ook met jullie mee kletsen? ben wel niet van 87 maar van 81 (maar als je het snel leest lijkt het ook 87...:D)
    Ik heb geen idee waar ik bij hoor maar omdat ik al een beetje contact had met Sweety dacht ik laat ik maar eens vragen of ik hier ook bij mag...

Ik zal me even een beetje voor stellen, Ik ben Kappiegirl/Kappie (is de afkorting van de bijnaam van de pony van onze zoon Kaboutertje echte naam Juwel)
    Wij mijn vriend en ik (zijn niet getrouwd wel verloofd gaan voor de langste verloving ooit8)) hebben al een zoon van 7 en een dochtertje van 3 en de kinderwens voor nog zo'n kleine jengelend kwijlebekkie (zoals mijn vriend zo mooi verwoorde) was bij ons beide toch wel zo sterk dat we hebben besloten om 29December het spieraaltje te laten verwijderen. En sinds die tijd klussen we wanneer het maar kan (hij is vrachtwagenchauffeur) hij is niet zo heel vaak thuis dus moeten wachten op een lucky shot.
    Wij wonen op een woonboerderij met wat kippen konijnen en paarden/pony's en ben daar heel druk mee samen met de kinderen dus lekker druk de hele dag.

Ik hoop zo wat meer van mezelf te hebben verteld en wacht het wel even af of jullie mij er ook bij willen hebben:).

Groetjes, Kappie

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoii,,

Hier ook eentje uit 1987.. Wij gaan voor ons eerste!!

14. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    hallo iedereen
    gister in het ziekenhuis geweest, een inwendige echo gehad en dat ziet er allemaal goed uit, uitslagen van het bloed en de zwemmertjes van mijn man waren ook goed:)
    nu krijg ik 10 dagen provera om menstruatie op te wekken en dan moet ik van cyclus dag 3 t/m 7 clomid slikken om een eisprong op te wekken dan gaan ze op dag 10 een echo maken kijken of er eitjes groeien ja of nee.. dus het is spannend, ik ben blij dat ik nu medicijnen krijg (niet dat het zo moet, maar het is niet anders) aangezien ik bijna geen tot 3 keer in het jaar een menstruatie heb wordt zwanger raken wel erg moeilijk..

fijne avond @all

15. PeaceLove

PeaceLove Lid

10 jan 2010
    54
    0
    0
    Algemeen medewerkster in een wellnes centrum.
    Amsterdam
    Hoi meiden!
    Wat leuk & gezellig zoveel meiden die er ook voor gaan!
    Hoop dat het opschiet, het is zo'n drama dat wachten.;)

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    dat is het net een drama, als je iets wil dan moet het ook snel gebeuren aangezien dit niet bij iedereen het geval is blijven we hopen, want je mag de moed verliezen maar nooit de hoop opgeven!

17. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Mooi gesproken Leentjuh

18. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, indd!!
    Meisjes, Keep your head up..:D

Ik ga over 2 dagen testen dn is mijn NOD.. Heb t lang volgehouden al zeg ik het zelf om niet voor NOD te testen,, wat voor afgaande keren niet is gelukt en weer teleurgesteld te zijn om die negatieve test in je handen te hebben.:( Dit is ronde 11 voor ons dus hoop dat het het wachten waard is geweest,,

In hoeveelste ronde zitten jullie allemaal, als k vragen mag?

Bye Bye

19. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @kappiegirl & mami22 dank jullie wel:)

@mami22 ja het is inderdaad spannend ik heb al denk ik wel rond de 30 zwangerschapstesten er tegen aan gegooid:) erg he puur omdat ik zo'n onregelmatige menstruatie heb... wij zitten nu in ronde 14:( en beland bij de mmm.
    succes met de test ik hoop voor jullie dat er een dikke vette streep komt te staan

20. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hee Leentjuh! Jij ook hier :D Zijn we van hetzelfde bouwjaar! Haha.

Wij zijn vanaf mei al bezig voor onze eerste en wij zitten momenteel ook in de mmm...
    Helaas, maar er zit vordering in.

Welkom Kappie! Ik ben jaloers als ik jullie woonboerderij zo hoor ;)

Deel Deze Pagina