Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Haha idd

Meiden kom op met leuk nieuws!!:p

Zwanger zijn bijvoorbeeld :p

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    heey meiden,

sorry heb eigenlijk weinig nieuws:p
    heb mn ei vandaag maar dat is ook niet echt spannend voor jullie hihi.

verder ben ik kapot van het werken nu, pffffff de kids waren erg druk.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi hoi allemaal...

Tjah ook ik heb niet heel veel te melden...
    Heb vandaag van 9.00/18.30 gewerkt pittig dagje dus!

Verders..... apart iets op mijn werk mee gemaakt, maar dat mag ik wegens privacy niet melden helaas:(

SorrrrrY!

Verders wil ik vanaf morgen ff beginnen met ovutesten gezien ik de vorige maand kortere cyclus had..... als ik mijn ei vind weet ik meteen waar ik ong. aan toe ben en wanneer...:)

Gister hebben we weer druk geklust en besloten het dan toch maar om de dag te gaan doen,, vriendlief zou dan soms moeten afkicken;)

Verders.... gaan wij zo kinderkamertje ophalen:D

4. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Hoi meiden,

Heb je vandeweek al even voorgesteld..
    Ik moet morgen is mn NOD...
    Ik hoop zoo dat ik toch zwanger ben!
    Ik heb nm een paar dagen terug heel licht positief getest..
    Maar sinds gister heb ik negatieve testen:S...
    Heel vreemd dus...
    terwijl ik nog niet ongesteld ben geworden..

Ik ben wel erg misselijk en voel me zwanger.. dus ben heeel benieuwd!

groetjes!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: je ei..dus flink aan de klus;) Weer uitgerust na je drukke dag gisteren?

Mandii: Pittig dagje gehad..wegens privacy niks zeggen? Zolang je geen gegevens noemt e.d. lijkt me dat weinig kwaad kunnen overigens. Maar ja, weet natuurlijk niet waar het over gaat..
    Praat ook niet over 't werk hier i.v.m privacy, maar vooral ook voor mijn eigen privacy;)
    En kinderkamertje, ben benieuwd, krijgen we ook foto's te zien?

Charissa: Vaag..ik zou even wachten wat vandaag geeft en anders morgen testen! Spannend!

Ik heb ook bijna mijn NOD..hoop dan nog ongesteld te worden..en dan mogen we er eindeijk voor gaan!! Ben ook van plan om ovutesten te gaan gebruiken, omdat ik echt geen idee heb wanneer m'n ei nou is..Maar ja, aan de andere kant zijn we er dan zo mee "bezig"..Dus weet nog niet!

Hier druk, vriendlief is aan het klussen in huis en ik ga zo wat rommel ruimen;) (zover het zin heeft nu:p)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja ik ook vor mijn eigen privacy wie weet herkend iemand hiero het verhaal wel,en weten ze wie ik ben:D

Foto kan ik niet sturen, of je moet even ee prive berichtje doen met je mailadres... want het staat in een word bestandje helaass.....

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heb gereageerd op je PB, dus ik wacht op mailtje;)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ naomi eindelijk een baby kamer kopen..!!!

@ hier ongi voorbij JEEEHJJJJ ( ja ik weet t ben een mazzelaar 4 dagjes hihi )
    Verder ik heb mn trouwjurk gevonden LOL en dat voor een prikkie :D Vanavond ga ik naar Breukelen ( ben daar geboren ) en al 7 jaar niet meer geweest en ga op visite bij mn oude buurtjes echt heel leuk :D Vandaag lekker mn huisje gedaan ramen gezeemd noem maar op... Morgen naar de voetbal en dan bij mn schoonmoeder eten ook erg gezellig... En dan hopen op maandag en dinsdag vrij :D

Meiden fijne avond!!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem: Je zegt het zelf al..bofkont, binnen 4 dagen weer van je ongi af! En al een trouwjurk gevonden..ben errrrug benieuwd! Vooral ook nog voor een prikkie:p
    Have fun vanavond en morgen..

Hier vanavond bankhangen..hoop dat er wat op tv komt! Normaal hang ik altijd op de laptop, maar de voeding is kapot, dus kan het ding niet meer opladen:( En boven op de pc is nogal storend voor logee, helaas..

Tot morgen!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh ja! Heeft iemand nog tips voor bepaald merk ovutesten?
    Wil me er toch gaan aanschaffen om m'n eitje eens op te speuren;)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik zou kiezen voor sensitest....!
    Heb ik ingebruik, snel thuis, leuk prijsje, goed werkend, en discreet thuisbezorgd hihihi soms ook wel zo fijn!:D

Ik ga ook bankhangen met me schatje, en me zusje en haar schatje... de mannen zullen wel op de wii gaan hihi:p

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sensitest had ik inderdaad al gevonden op internet..inderdaad niet duur, dus denk dat ik me die maar ga bestellen. Ze hebben ook leuke aanbiedingen, van die pakketjes! Dus ga ze een dezer dagen maar eens bestellen..

Eerst morgen maar eens ongi worden!...

Net al gepoetst en vanmiddag krijgen we bezoek:)

13. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

Zo hier is de ongi weer voorbij dus we kunnen er weer tegenaan hihihihi. Vanmorgen hele mooie vogels opgehaald balispreeuwen google maar is echt super! Verder vandaag lekker rustig aan doen. Ff wasje draaien en vanaaf visite ivm voetbal tuurlijk haha.

Verder weinig nieuws. Welkom nog aan alle nieuwe mensen.

Liefs mij

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi, bij ons zit de hut ook vol, ajax psv aan het kijken... dus ik zit lekker rustig in een hoekje met hondje en laptop bij me.... :D

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier geen voetbal gelukkig..vriendlief houdt er niet van! (en blij dat ik ben :D)

Net even bij opa en oma geweest..en nu lekker even niks! Denk op tijd naar bed..poeh morgen weer werken. heb 't idee alsof ik geen weekend heb gehad:S

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi meiden,,

Wat is het stil hier, iedereen hard aant werken??:D
    Ik mag van h12 tot 6 vadaag!:p

Uhmz,.... zat me even wat af te vragen:

Wanneer willen jullie het aan je ouders/omg vertellen dat je zwanger bent???? Ben ik erg nieuwschierig na, eink gewoon om te wetten hoe jullie dit aanpakken en hierover denken...:)

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ik ben ook weer terug van weggeweest :D
    Druk weekend gehad maar gelukkig ben ik vandaag lekker vrij :)
    Wij hebben gister besloten om eind september lekker een weekje op vakantie te gaan naar bulgarije (wilde we eerst niet doen) maar we gaan toch maar wel :D

@ mandy ik ga het mijn ouders vertellen zodra ik het weet,
    Ik kan mn mond namelijk echt niet houden tegen mn moeder en mn vriend ook niet tegen zijn moeder :p
    De rest vertellen we het of na de eerste echo of na de 13 weken

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oke ja, wij willen het iedereen eink pas vertellen na de eerste afspraak bij verloskundige.... maar of ik me mond zolang kan houden tegen mijn ouders????? En weetje waar ik dan weer mee zit als we het hun al wel meteen vertellen... ik heb 1 zusje en mijn vriend 2 zussen... moeten we het die ook al vertellen of niet,,, en zullen hun allemaal wel hun monden dicht houden tegen de andere???:p

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden,

ik ben wel aan het werk maar niet echt hard hahaha. oppaskindje vermaakt zich goed dus kan ik lekker op de pc, dat is pas makkelijk geld verdienen!!!

@jeem: gaaf zeg naar bulgarije!!! wij gaan in september trouwen hahaha! wij hebben een voorlopige datum even kijken of het bij de gemeente nog kan.
    dus september wordt een leuke maand voor ons beide:)

@mandii: mijn ouders weten dat we bezig zijn dus die vertellen we het gelijk en zijn ouders ook. onze broers en zussen met aanhang zullen we het met 7/8 weken vertellen denk ik. de rest van de familie met 12 weken denk ik ongeveer.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb een broertje en mn vriend 2 zussen,

Die mogen het ook wel weten en kunnen ook hun mond wel dicht houden en ja zo niet jammer dan.. Vrienden en dergelijke wil ik echt mee wachten op 1 vriend na
    ( dat is een hele goede vriend en die zit nu voorlopig nog in Zuid Afrika ) En mn beste vriendin zou ik het ook vertellen maar van haar weet ik het zeker dat ze dr mond dicht kan houden :D

Deel Deze Pagina