Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Zooo.. ik ben dr ook weer ffies..
    Hier weer flink aan de klus deze week om de dag.. hoop dat t wat oplevert!

wij hebben t bij mn zoontje al bij 4,5 week aan iedereen vertelt bij de volgende zwangerschap wil ik het voor familie achterhouden tot de eerste echo en voor vrienden, collega's en de rest hou ik het achter tot het te zien is.. 4 mnd ong.

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Wij hebben besloten om toch ietsje groter te trouwen al we wilden HAHAHA dus voor ons word het toch volgend jaar ;)
    Trouwlocatie al gevonden en zolang ik niet zwanger ben mn jurk ook al :D Heb zelfs mn ringen al uitgezocht ( nog niet gekocht hoor ) Nu zit k mn ventje te pushen dat ie op zn knieen moet maar daar geeft ie nog niet echt gehoor aan!!!:x:x:x

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dan doe je het toch zelf???? ik heb mn vriend ook gevraagd, iedereen kijkt daar ook raar van op!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee hij heeft al gezegd dat ie dan NEE zegt HAHAHA
    Hij wil nt zelf doen..

Maar dan moet ie t wel doen uiteraard...!!!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hee mams,
    wij zitten zelfde tijd rond onze eisprong... samen lekker aant klussen dus hihi.... vinden die mannen vast niet erg:p

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0

hahah oww oke!! ja dan moet hij het inderdaad wel doen;)

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Achja we wachten geduldig af :p

Maar we hebben een prijs berekening gedaan en zouden zo'n 1500,- eu kwijt zijn voor ons trouwen ( Hebben we weel een goedkoop feestje hoor! ) Geen etentje niks wel een mooie trouwlocatie en foto's jurk pak en ringen :)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ow en ik heb 2 jurken :p

1 voor t trouwen en 1 voor t feestje :p

9. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Idd haha mn vorige banner gaf aan dat mn ei over 6 dagen is, maar volgens de ovulatiekalender is het woensdag al... ach t is natuurlijk ook geen straf om de hele week rekening te houden met de ovu:) t is ronde 2 dus de lol is er nog niet af haha

Over 2.5 week kunnen we testen;) !

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    1500 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat is niet veel, hoe doe je dat hahaha.

ik dacht dat wij goedkoop uit waren met maximaal 3000 euro zonder feest hahahaaha.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    OOh Jeem 1500 is niet duur!
    Pfff.... wat doe je dan allemaal wel en niet??
    Wij zijn ook aan het bedenken wat we willen doen... want we willen liever weinig voor het trouwen en meer voor het kleintje:D:p

Mams we houden elkaar op dehoogte he!

Ooh en zit je al bij de topic nod rond 7 april????

hihi weet t ff niet meer:)

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou de trouwlocatie kost 500
    Mijn 2 jurken bij elkaar kosten 200 ( op maat gemaakt nieuw en koop geen huur ) Mn vriend zn pak gewoon goedkoop bij C&A hebben hele mooie pakken voor nog geen 100 euro ( en aangezien hij hem alleen DAN aan doet vind ik het zonde om er 1 van 200 euro te kopen :p ) Mijn Collega is foto graaf die geef ik 50 euro en die maakt foto's.. Een andere vriend van ons heeft een Kas ( tuin ) met een grote schuur maken we gratis gebruik van :p dan alleen de drank en hapjes nog voor t feest en klaar ;)

Oww en mn ringen kosten 52,-

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pfffff dat is goedkoop zeg!!!!

onze trouwlocatie is maar 230 euro :)
    maar heb jij kosten van trouwkaarten, taart bloemen ed niet mee gerekend??? en de bedankjes achteraf

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Taart nemen we niet vinden zo'n ding allebei niet te pruimen dus gasten hebben Pech :p

Uitnodigingen kunnen wij via mn schoonzus heeeeel goedkoop krijgen die werkt bij een bedrijf die kaarten maakt :p
    Bloemen doe ik via de vriendin van mn broertje die dr ouders hebben een rozenkwekerij en ze werkt zelf in de bloemen dus dat kost me bijna ook niks ;) En ik neem geen corsages alleen een trouwboeket ;) En verder op de trouwlocatie zullen alleen onze familie aanwezig zijn..Geen vrienden... En op t feest wel onze vrienden gelukkig hebben we beide geen grote vrienden groep dus dat scheelt ook wel ;)
    En verder moet het vooral onze dag worden en doe het dus ook lekker zoals ik het wil en hou geen rekening met onze vrienden :p

15. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    @mandii: nee daar zit k niet bij.. k ben hier bijna altijd via mn tel.. dus dat werkt minder goed met meerdere topics:( misschien toch maar wat vaker de laptop pakken

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja dat doen wij ook hoor, wij doen het zoals wij willen wat anderen er ook van denken.

taart ben ik ook niets aan kwijt die maakt mn broertje :) (bakkersopleiding)
    bloemen wil ik ook alleen een boeket, corsages hoeven voor mij ook niet ;)

17. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    Bij mij word het met een beetje mazzel trouwens ook een verjaardags verrassing. .. ben 4 april jarig dus wie weet. .. 2 jaar terug ben k toen zwanger geraakt haha misschien brengt t wel geluk ;)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @mams: hahah dat zou wel gaaf zijn!!!!!

ik heb dat ook over 2 maanden. dan kan ik testen op mn verjaardag :)

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi leuk he :D
    En tsjah wij willen ook graag trouwen met lekker weer dus of het moet september dit jaar worden of april volgend jaar PFFF maar dat duurt me te lang hihi

Ben goed bezig hier ben aan een grote schoonmaak bezig alles gaat opzij en overal vanaf en ff goed poetsen :D Heb last van lente kriebels..!!
    Wilde afgelopen zaterdag zelfs mn birckenstoks al uit de kast toveren hahaha erg he

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ahahah nou zulk goed weer is het nu ook weer niet hoor Jeem :p

van de week wordt het wel 16 graden!!! owww heerlijk, misschien hier ook maar eens een grote schoonmaak dan. alles de tuin in en poetsen maar hihi. (hond ook ff buiten anders blijf ik bezig ;))

Deel Deze Pagina