@ jeem22 ben blij om te lezen dat ik niet de enigste ben die dat had. Nu ik zo graag een kleintje wil voel ik me een soort van schuldig dat ik eerst twijfelde.. Heel apart.
Ukkepuk, heel herkenbaar hoor..moet zeggen dat ik nog steeds wel eens van die bevliegingen heb en me dan zoiets heb van hellup! Maar ja, denk ook dat dat er bij hoort..je hebt niet voor niets 9 maanden de tijd om aan het idee te wennen Mandii, ik denk dat je goed geklust hebt! Jeem, alvast truste, je moet wel echt vroeg je bed uit zeg..maar dan wel op tijd klaar met werken toch? Hier ook zo m'n bed in! Tot morgen
Gelukkig.. fijn om te horen! Ik denk nergens anders aan als zwanger worden, maar heeeel soms denk ik ook nog eventjes van kan ik dat allemaal wel? Hoe ga ik dat allemaal doen? Etc. Terwel ik een heel nuchter type ben! Maar... Slaap lekker
Hey meiden, @ Lonneke idd wat jij zegt herken ik ook.. Dan denk ik bij mijzelf oh nee straks kan ik het helemaal niet hihi.. En dan heb ik een heel lief vriendje die dan dit soort smsjes gaat sturen: Don't worry... We will be 2 fucking great parents En dan denk ik bij mezelf idd! Hij heeft gewoon gelijk wat nou angst dit doen we wel ff Maja dan moet ukkie wel komen
Heejj meiden,, Pfff ik heb zo'n last van een heel raar gevoel in mijn buik.... ** net zo'n drilpuddig, die erg drilt bij elke stap die ik zet ** Het doet niet ech heel pijn, meer erg iri en gevoelig... Kent iemand dit?? Het zit er alvanaf zondag avond!!
Geen id ik ken t niet.. Mjah ik ga ook niet meer echt af op dingen die ik voel.. Ik voel namelijk elke maand wel "iets" en tot nu toe elke maand ongesteld geworden..
ik heb indd ook niet meer dat ik zoo ga lopen denken en voelen Maar deze pijn is zoo aanwezig pfff heb ik nog nooit gehad! Misselijk enzo dat heeft iedereen wel ns denk ik dan.... Ik ben er deze maand wel echt stuk minder mee bezig merk ik.... we hebben ook niet echt absurd geklust rond de ovu enzo... maar hoop t wel extra ivm 7 april jarig maar toch zit het minder in mijn hoofd... en ga pas testen wanneer mijn banner t aangeeft dat ik kan testen....
Ja wij zijn ook nu errruggg goed bezig met klussen Hou rekening met 27/28/29 dagen dus gister vandaag morgen en overmorgen nog maar ff flink tegen aan hahaha dan heb ik voor op en na mn eisprong geklust nouw als t dan nog niet raak is dan weet ik het ook niet meer En ga ook pas testen ná die 29ste dag Dan weet ik het zeker hahaha
hoi meiden!! ik ga morgenochtend testen! mn cyclus is waarschijnlijk tot 28 dagen dus klopt mn bannen niet helemaal! gisteren zei iemand tegen me dat ik zwanger was hahaah. heel vaak weet ze inderdaad al wat er is of iets dergelijks. zo was zij ook de enigste die wist dat we gingen trouwen, de rest had het nooit verwacht. ben benieuwd morgenochtend, ik laat het jullie weten!!!
Ben kotsmisselijk, de hele dag al kramp en tot overmaat van ramp ook nog bruinverlies... k moet pas 1 april ongi worden dus voel me zwaar genaaid(subtiel) als het nu al zou beginnen.. De misselijkheid komt van de pijn, dat heb k bijna altijd dus is geen evt. Zwangerschapskwaaltje.. pfffff bij jou betere gevoelens mag ik hopen?
Nou, nou klinkt niet lekker! Ik heb ook pijn!! Ter hoogte van mijn eierstokken wel te verstaan... onderin mijn buik doet het zo'n pijn!!!! Vanaf zondag al... toen alleen met lopen, elke stap die ik deed, nu vanaf vanmiddag echt voordurend..... vandaag zou me innesteling zijn zag ik op de calculator... Pffff verder nergens last van! Beter dus als vorige maand hihi... toen had ik overal last van.... EN echt last.... alleen waren het geen zskwaaltjes hihi.... Nu ben ik er minder mee bezig merk ik, zag vanmorgen namleijk ook pas dat ik over 9 dagen (AL) mag testen..... vorige maand leefde ik erna toe hahaaha!
meiden dank je wel ik hoop dat het helpt! ik verwacht een nega test hoor maar ja je weet het nooit, aangezien zij er vrij zeker van was dat het wel raak was haha. ik laat het jullie morgen ochtend gelijk weten!!!
@naomi: al heb je morgen een nega test zou t natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het toch nog iets te vroeg is.. anyway ; hoop voor jou dat ie posi is natuurlijk. Ik ben eindelijk thuis.. was wel ff zwaar de hele dag op t werk zo misselijk zijn. (helemaal omdat ik t niet wil laten merken want een evt zwangerschapp wil k geheim houden) net thuis ffies heerlijk zitten nekken(sorry, maar t lucht wel op hahah) @ mandi: op je ticker staat 8 dagen 's ochtends is ie nog niet aangepast.. de dag komt al dichterbij bruinverlies heeft doorgezet tot helder bloed dus misschien is iets niet helemaal goed gegaan, mn luteale fase duurt ineens maar 7 dagen of ik word gewoon gek. in ieder geval: testen is voor mij deze maand overbodig.. VOLGENDE RONDEEEEEE
trouwens.. het is toch zo dat alle onderwerpen niet meer dan 1000 berichten mogen hebben? dit is #978.. word misschien tijd voor: 'nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden #2'
Ik heb geen flauw idee.. dacht eerst nog aan innesteling maar het is zo veel en helder bloed! Weinig kans dat zo'n minipopje blijft zitten.. Over 1.5 week maar weer ff op zoek naar mn (paas)ei!