hoi iedereen ik ben ook uit 1987. super jaar he wij gaan al enkele maanden voor een tweede kindje. eerste kwam na 3 jaar met vruchtbaarheidsbehandingen en nu sinds 5 maanden terug begonnen. ik slik deze maand terug clomid. ben benieuwd wat dit zal geven.
hey meiden Wat zijn er weer veel meiden bijgekomen zeg gezellig! mami: ik zit in ronde 3 pas maar hoop toch snel zwanger te zijn. leentjuh: wat fijn meid dat alles goed was nu maar hopen dat je lichaam wel een eitje aanmaakt met de medicijnen... Zal voor jullie allemaal duimen! doen jullie het dan ook voor mij Liefs brenda
@Daan04 ja van hetzelfde bouwjaar toevallig was gewoon een mooi jaar haha @brenda1987 tuurlijk duim ik ook voor jou! NOD lijst geen idee mbv medicatie ?? leentjuh
zodra ik de kuur van provera heb afgemaakt en ik weet wanneer mijn nod is dan krijgen jullie het te weten haha
Is goed meis heb je er toch maar bij gezet Want ook zonder data hoor je erbij haha hoop dat het allemaal aanslaat. liefs
Hey Dames, Ook ik kom me hier even melden! Ook eentje uit 1987, wat een prachtig jaar toch Mijn vriendlief en ik zijn bijna 6 jaar samen en gaan in april trouwen! Ben ik november gestopt met de pil en eigenlijk zijn we nog niet écht aan het klussen, aangezien ik niet zwanger wil zijn met trouwen (iig niet meer dan 4 weken ofzo!) Toch gestopt met de pil omdat we er zeker van willen zijn dat de 'rotzooi' van de pil uit mijn lijf is en je nog wel eens hoort dat een cyclus niet meteen op gang komt. Inmiddels eerste 'ronde' gehad en nu aan het wachten op mijn NOD, 19 januari. Ik moet zeggen dat ik het wel allemaal heel erg spannend vind en af en toe schiet het wel door me heen van..wat nu als we toch eerder zwanger zijn (ondanks zorgvuldig gebruik van condooms!) Na ja..planning is iig om niet voor april te gaan klussen, hopenlijk kunnen we wachten! (moet wel, anders pas ik niet meer in mijn jurk!)
@Lonneke welkom hier en allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk het is een dag om nooit te vergeten zelf zijn wij in mei getrouwd maar ik was wel al met de pil gestopt in dec 08 stel dat ik zwanger zou zijn is daar altijd wel wat op te verzinnen en je moet doen waar je je eigen goed bij voeld
Lijstje NOD: 19-01: L0nneke 20/21-01 Daan04 25-01: Brenda1987 01-02: grace20 Datum onbekend: Leentjuh
hey meis Van harte welkom! gefeliciteerd met je huwelijk ik ga ook trouwen in oktober dit jaar! spannend Als ik zwanger ben deze ronde ben ik uitgerekend op mijn huwelijksdag en huwelijksreis We zouden niet klussen maar is toch wel 1x gebeurt 1 dag voor eisprong We konden het niet laten erg he.. Als het raak is is het mooi ( lijkt me stug want andere rondes hebben we uiterst ons best gedaan ) en als het niet raak is hoeven we onze reis niet te cancellen en gaan we in maart verder! HAHA Veel succes met alles heb je op de lijst gezet.. Liefs brenda
hey lonneke, ik ging vorige jaar in juli trouwen maar ben dan zwanger geraakt van onze dochter en wij hebben de trouw gewoon uitgesteld tot september. ik paste dan net terug in mijn kleed.
@brenda1987 jullie ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk geweldig die dag is zo mooi ik zou het zo weer overdoen haha veel plezier met slle voorbereidingen
Lijstje NOD: 20/21-01 Daan04 25-01: Brenda1987 01-02: grace20 Datum onbekend: Leentjuh 14-15 - 01: Mami22
Leuk! Ik ga proberen dit topic wat te volgen (hopen dat het me lukt!) Ja, het is inderdaad zo dat overal wel een oplossing voor is..moet me er ook niet zo gek mee maken! We zullen wel zien! Leuk dat er ook een al getrouwd zijn..krijg nl. vaker de reactie van mensen dat we maar jong zijn en al gaan trouwen (ik vind het maar een rare reactie, maar goed) Brenda: ik ben erg benieuwd of het raak is! Zul je net nu hebben haha! Ach ja, dan maar de boel verplaatsen! Grace: Je hebt gelijk, uitstellen is altijd een optie!