Daan: gebruik je die van sensitest al? Die zijn namelijk niet zo prijzig! scheelt echt behoorlijk, en zijn erg fijn (vind ik( Jeem: Maybe indd ff dierenambulance bellen, wie weet hebben ze hem daar wel binnen?? Of als er een asiel in de buurt is, heeft iemand hem daar misschien wel heen gebracht?? ALL: Jeetje vandaag heb ik n druk dagje,, hopelijk sta ik dan niet zo stil bij mijn buikpijn,, vanmorgen bij het op staan één flinke steek ik dacht misschien heeft er wel iets gezeten maar is t nu afgestoten ((ja ik weet t maak mezelf gek)) Zie net dat ik vanaf maandag resutlaat kan zijn bij bloedonderzoek dus ga dat mooi ff vragen dadelijk als ik naar ha bel.... Ben benieuwd wat deze zegt over de mri van vanmiddag!
Jij bent al zwanger zie ik! Gefeliciteerd meid! Weet je het allang?? Had je kwaaltjes??? ik heb nu zo'n gevoelige en aanwezige buik dat ik er echt bijna gek van word... als dit zwangerschap inhoud vink het natuurlijk niet erg maar wat als dit dat niet is.... ik ken het helemaaaaaaaal niet, dit gevoel nog nooit gehad zo
@ Mandii: Ik had deze ronde niet verwacht dat ik zwanger zou zijn. We zouden volgende ronde weer naar de gyn moeten voor controles en onderzoeken. En daar hadden we ons al helemaal op ingesteld. En toen kreeg ik erg vroeg bruikverlies. Meestal is dat bij mij game-over. Dus toen dacht ik ach laat ik eens testen. En toen verscheen er een heel heel licht streepje! En sinds dien elke dag een test. En vandaag de laatste, de digitale Wat ik wel opmerkte was dat mijn borsten niet pijn deden, wat ze normaal altijd wel deden. En nu merk ik wel dat ik meer klachten krijg.
Ooke ja,, ik heb nooit last van mijn borsten. Nu ook niet. Maar ik weet niet of je terug gelezen had waar ik nu zo last van hem... Tja ik weet het niet, of dit een symptoom zou kunnen zijn....
JHey meiden, @ Daan ja die heb ik al gebeld als ze een kat vinden die aan zijn signalement voldoet krijg ik een belletje zodat ik kan komen kijken En hij is er nog niet dus... Ik vond het wel mee vallen de prijs ik ga ze bestellen via matcare daar heb je 50 stuk voor nog geen 50 euro ( of minder ) Achja we zien het wel
als het deze ronde niet raaak is, zijn ze op en moet ik ze dus ook maar weer ns gaan bestellen Hooop zo dat ik ze niet nodig heb....!~ pfff nog n week wachten:O
hoi meiden, @jeem: balen meid dat je je kat nog niet hebt terug gevonden!!!! @mandii: en weet je al meer ivm de mri?? hier is mn ongi toch gekomen, dus op naar de volgende ronde. ga nu toch eens ovutesten gebruiken om mn ei op te sporen.
JEEEEEEEEEEEJJJJ mijn kat is terug gevonden Hij zit nu bij een dierenarts in den haag en vanavond mogen wij hem ophalen ik ben zooo blij
Nee hij is alleen echt smerig..!! ( hij is door straten gelopen die helemaal open gebroken zijn ) Hij heeft spierpijn en wat koortst maar niks gebroken oid owwww ben zo blij Oww en hij had hele erge honger hihihi Voor de koorts heeft hij een prikje gehad en moet m zelf wassen vanavond
Jeem dat is fijn nieuws!! Knuffel hem maar flink vanavond Naomi: Uhmz de dokter zei ook al ga er maar heen en geef het dan maar ff an, want de kans is groot dat ze via de tel al sneller zeggen dat hte niet slim is dan wanneer je er al bent... en gezien ik erg graag wel wil weten wat er met me voet is gaan we er dus toch maar ff heen... en kijken wat ze dan zeggen.... Dus afwachten heb om half 3 de afspraak!! Vandaag is me buikpijn minder als gister... maar wie weet praat ik daar aant einde van de dag wel anders over hihi... nu is t onderin een zeurende pijn en niet meer een vreemd en erg pijn lijk gevoel als gister...
Hej ik hoor hier ook ben van feb 1987! maar wij zijn alweer 3 jaar bezig voor ons wondertje en nog zonder succes helaas.. nu beginnen we volgende maand met icsi! groetjes sky
Hey welkom.. Hoop ook dat je snel zwanger raakt joh..!! Weten ze wel de "oorzaak" waardoor het niet lukt??
ja mijn man heeft heel weinig zaad maar 0,9 miljoen... normaal is 20 miljoen. en ik heb onregelmatige cyclussen
heb de mri gehad,,, ze gaven de keus aan mij. Ze zei dat ze het bij zwangere onder de 3 maanden meestal niet deden, maar dat ik zelf de keus had omdat ik nog 1 week voor nod zit.... dus er nog niks echt zeker is. OMdat ik zo graag wil weten wat die grote bult onder mijn voet is heb ik het toch gedaan.... wel met mijn handen beschermend om mijn buijk heen hihi.... maar was er maar tot mijn knie in dus dat zeiden hun ook dat het anders was als dat je echt helemaal erin ging.... 8april uitslag ooh en ga maandag de dokter bellen als ik nog last heb van die buik, want dan wil ik bloedtest vragen.... Gezien ik misschien ook rontgen foto's moet laten maken als ik neit zwanger ben! Hoe lang duurt t voordat je daarvan uitslag hebt weten jullie dat??? en als die nega is, is het dan helemaal zeker dat je niet zwanger bent, of is dat net als zwangerschapsthuistesten zo dat je dan nog niet zeker iets weet....
Jeem: JEEEEEJ! De kat is terug, wat een supernieuws! Dan knuffel 'm maar lekker vanavond..als die dat wil Haha! Daan: 31 dagen valt nog mee? Vanwaar ben je aan de Clomid gegaan enzo? Ik maak me nl. toch wat zorgen dat ik zo'n lange cyclus heb, maar ja..weet ook niet wanneer ik naar de ha zou moeten gaan hiervoor en eigenlijk wil ik ook m'n ha vermijden (kan er niet goed mee overweg) Las ook was over PCO..en dan maak ik me druk dat ik dat ook heb.. Na ja, mss maak ik me wel weer druk om niks, maar het houdt me wel bezig! Mandi: Toch de mri-scan gedaan, nou hopen dat je er achter komt wat er met je voet aan de hand is! Ik heb geen idee hoe dat met zo'n bloedtest werkt, maar ik denk dat het toch gewoon even afwachten is tot je nod..niet te ongeduldig! (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar toch) Norwegian-sky: Welkom! Alvast succes de volgende maand! Naomi: Jij kunt dus ook weer verder, nieuwe cyclus! Goed, hier vandaag rustig dagje gehad op het werk. Ben blij dat ik nu thuis ben. Al huis schoongemaakt, vanavond en morgen bezoek. Zondag dagje er tussen uit, dus heb wel zin in het weekend! En dan volgend weekend lekker lang paasweekend, joehoe!
Hey mandi Die bloedtest kun je meestal 4 dagen eerder doen als een thuis test ( bij sommige is hij dan nog negatief ) De waarde word namelijk gemeten vanaf 5 HCG ( elke vrouw heeft namelijk een heeeeeel kleein beetje hcg in haar lijf ) als dit meer is als 5 ben je Hoogst waarschijnlijk zwanger.. Meestal duurt de uitslag 1 dag ( in mijn geval ik kreeg hem binnen een half uur ) Oehhh zo mn kind halen